ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XLIII/2017 z 17 listopada 2017 r

Informacja ogłoszona dnia 2017-11-30 14:13:38 przez Tyberiusz Maksymow, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XLIII/2017
 
XLIII Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 17 listopada 2017 r. pod przewodnictwem Pana Tomasza Jasinowicza – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.
 
Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 10:00 – 12:35.
W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności (nieobecna Pani E. Niedźwiecka),
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Agata Naumowicz,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał otwarcia XLIII Sesji przy obecności 14 radnych - na ustawowy skład Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych, po czym przedstawił propozycje zmian do porządku obrad - poszerzenie o przyjęcie uchwał w sprawach - jako pkt 6: (sprawy omawiane na wczorajszym wspólnym posiedzeniu komisji)
  1. określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Piecki,
  2. wyrażenia zgody na wniesienie mienia Gminy Piecki w celu podwyższenia kapitału zakładowego spółki „Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą w Pieckach,
  3. zmiany uchwały Nr XXXV/216/17 Rady Gminy Piecki z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Piecki - przyjęcie Stanowiska w sprawie ewentualnego zbycia udziałów Gminy Piecki w spółce Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Pieckach,
  4. wyrażenia zgody na obciążenie hipoteką nieruchomości stanowiących własność komunalną Gminy Piecki;
 
Przewodniczący Rady przyjęcie powyższych propozycji zmian poddał pod głosowanie, w wyniku którego zostały przyjęte 13 gł. „za”, 1 wstrz. się.
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Ustalenie wysokości stawek podatków i opłat lokalnych na 2018 rok – przyjęcie uchwał w sprawach:
a) ustalenia stawek podatku od nieruchomości,
b) opłaty targowej oraz zasad jej poboru,
c) ustalenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
d) ustalenia miejscowości, w których pobiera się opłatę miejscową, dziennych stawek opłaty
miejscowej oraz zasad poboru tej opłaty.
  1. Przyjęcie uchwał w sprawach:
a) określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Piecki,
b) wyrażenia zgody na wniesienie mienia Gminy Piecki w celu podwyższenia kapitału zakładowego spółki „Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą w Pieckach,
c) zmiany uchwały Nr XXXV/216/17 Rady Gminy Piecki z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Piecki
- przyjęcie Stanowiska w sprawie ewentualnego zbycia udziałów Gminy Piecki w spółce Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Pieckach,
d) wyrażenia zgody na obciążenie hipoteką nieruchomości stanowiących własność komunalną Gminy Piecki;
  1. Wystąpienia sołtysów oraz zaproszonych gości.
  2. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
  3. Zamknięcie obrad.
 
Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych
Pani Marzenna Balcerczyk – pytanie odn. kilku uchwał – jak się dopatrzyliśmy brak jest opinii radcy prawnego – czy to nie będzie miało wpływu na nasze głosowanie.
Pan Andrzej Brodzik – pytanie z branży kultury – przedwczoraj czytałem na stronie Mrągowa o monografii Mrągowa i okolic z czasów wieku XX do dnia dzisiejszego. Z tego co czytałem wynika, że brakuje pieniędzy, samorządy się nie kwapią do tego – wcześniej nic nie słyszałem w tym temacie, może Pani Wójt coś o tym wiadomo? Dodał, że miał kontakt z Panem obecnie mieszkającym w Niemczech – oni mają monografię, historię opisaną ze szczegółami, o każdej chałupie; Niemcy – Mazurzy, którzy tu kiedyś mieszkali mają te tereny nasze opisane bardzo dokładnie – uważam, że warto byłoby się nad tym zastanowić i taką publikację mieć, a 150 tys. zł na 5 samorządów to nie byłoby dużo. Myślę, że warto byłoby kontynuować te prace, wiem, że prace zostały wstrzymane i publikacja jest zagrożona – a ew. potem korzystanie z takiej publikacji, sprzedaży przyniosłoby też jakieś profity.
 
Ad. 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
 
Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poinformował, że protokół z ostatniej sesji Nr XLII/2017 z dnia 30 października 2017 r. wyłożony był przed sesją do wglądu na sali obrad, można było się z nim zapoznać, po czym jego przyjęcie poddał pod głosowanie, w wyniku którego został przyjęty 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie.
 
Ad. 4 – informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym
 
Informacja pisemna z działalności Wójta sporządzona na podstawie wydanych zarządzeń w okresie od 30 października do 16 listopada 2017 r. została przekazana radnym oraz sołtysom do zapoznania, stanowi załącznik do nin. protokołu.
Wójt Gminy Pani A. Kurczewska omówiła zagadnienia będące przedmiotem w/w zarządzeń oraz przekazała informacje nt. pozostałych działań, w tym m. in.:
  • ostatni okres to czas b. dużego zaangażowania w realizację zadań inwestycyjnych dot. zagospodarowania centrum wsi oraz budowy bloku wielorodzinnego, których realizacja jest zagrożona – trwają rozmowy z naszym Bankiem Spółdzielczym (żaden bank nie przystąpił do przetargu na kredyt), przygotowujemy dokumentację, i jednym z wymogów stawianych przez BS dla udzielenia kredytu jest kilka uchwał, które pojawiły się na tej sesji. Ponadto współpraca z Urzędem Marszałkowskim i z Parafią w Pieckach w związku z inwestycjami Parafii, gdzie kolejnym etapem jest nasza inwestycja dot. zagospodarowania centrum wsi;
  • prace nad projektem budżetu gminy na 2018 rok i WPF – projekt budżetu złożony już został Radzie, m.in. przewiduje wydatki inwestycyjne na kwotę 11 mln zł – dużo, choć zapewne nie wszystkie zadania uda się zrealizować;
  • odbyła wyjazd do Warszawy – w związku z pracami nad zmianą 4 ustaw, w tym o samorządzie gminnym i kodeksu wyborczego;
  • odebrana ścieżka pieszo-rowerowa w kierunku Ostrowia Pieckowskiego, zainstalowana została też dodatkowa lampa na ul. Leśnej (ze środków rezerwy) – dla bezpieczeństwa korzystających z tej ścieżki; odebrano też inne inwestycje – drogi, oświetlenie;
  • ogłoszone przetargi na projekt budowy garażu dla OSP w Macharach, na rozbudowę remizy w Starych Kiełbonkach – do dzisiaj jest termin składania ofert;
  • odbyło się spotkanie w sprawie oświetlenia ulicznego – zgłosiła się firma, która ma bardzo dobre sterowanie, przedstawiła swoją ofertę – sprawa ta do rozważenia w przyszłości;
  • przypomnienie sołtysom i innym chętnym o jutrzejszym szkoleniu z zakresu funduszu sołeckiego.
 
Ad. 5 – ustalenie wysokości stawek podatków i opłat lokalnych na 2018 rok
 
Propozycje przedstawiła i omówiła Skarbnik Gminy Pani A. Naumowicz; m.in. przekazała, że przy opracowywaniu propozycji stawek wzięte były pod uwagę wskaźniki makroekonomiczne naszego kraju, w tym wskaźnik inflacji wynoszący w październiku 2,1%, wskaźnik wzrostu cen i usług konsumpcyjnych 2,3% oraz zmiany wynikające z ogłoszonych przez Ministra Finansów górnych stawek podatków i opłat lokalnych na 2018 rok. Proponowany jest wzrost stawek w stosunku do 2017 r. o 2% (ew. z małymi wahaniami wynikającym z zaokrągleń) - stawki te mieszczą się w stawkach ogłoszonych przez Ministra Finansów. W przypadku podatku rolnego i podatku leśnego nie proponuje się podejmowania uchwał, gdyż przyjmujemy stawki wg cen żyta i cen drewna ogłoszonych przez Prezesa GUS; w podatkach tych jest niski wzrost, bo w podatku rolnym o 0,09%, w podatku leśnym o 3,17%.
 
Pan radny A. Brodzik zapytał o sprawę opłaty targowej – z wyliczeń wynika, że zastosowany 15% wzrost, a nie 2%.
Pani Skarbnik – tak, bo 2% wzrost skutkowałby groszową podwyżką, co utrudniałoby pracę inkasentom, zastosowane zaokrąglenia do pełnych złotych – stawki podniesione w każdej pozycji o 1 zł.
 
Innych pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytywał kolejno projekty uchwał, które następnie poddawano pod głosowanie celem przyjęcia:
 
a) w sprawie ustalenia stawek podatku od nieruchomości – 14 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XLIII/255/17);
 
b) w sprawie opłaty targowej oraz zasad jej poboru – 13 gł. „za”, 1 wstrz. (uchw Nr XLIII/256/17);
 
c) w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – 14 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XLIII/257/17);
 
d) ustalenia miejscowości, w których pobiera się opłatę miejscową, dziennych stawek opłaty miejscowej oraz zasad poboru tej opłaty – 14 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XLIII/258/17);
 
Ad. 6 – przyjęcie uchwał w sprawach:
 
a) określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ….
 
Powyższą sprawę przedstawiła Wójt Gminy Pani A. Kurczewska, m.in.: opieka nad zabytkami, ochrona zabytków jest jednym z zadań własnych gminy. Dotychczas nie udzielaliśmy dotacji na takie działania, na terenie gminy nie mamy wielu zabytków wpisanych do rejestru zabytków – mamy 2 młyny: czynny w Zielonym Lasku i młyn w Babiętach, kościół w Nawiadach i kurhan w Lipowie. Projekt obecnej uchwały określa zasady i warunki dotowania, tryb ubiegania się i udzielania dotacji; projekt przewiduje dotację w wysokości do 50% nakładów lub do 100% w wyjątkowych sytuacjach, typu pożar, powódź, klęska żywiołowa, np. trzęsienie ziemi. Każdorazowo decyzja w sprawie przyznania dotacji z budżetu gminy podejmowana jest przez Radę Gminy w drodze uchwały. Na dzień dzisiejszy wiemy, że mur przy kościele w Nawiadach wymaga pilnie kompleksowego remontu, parafianie jak mogą pomagają, jednak to tylko działania doraźne.
Następnie nawiązała do wypowiedzi Pana radnego A. Brodzika w sprawie monografii – m.in.: nie wie jaka monografia jest opisywana na stronie internetowej, natomiast do nas zgłosili się Panowie, którzy tworzą monografię naszego Powiatu – wyraziliśmy zgodę na przystąpienie, zabezpieczone są środki na następny rok – ok. 2.000 zł, będzie to na zasadzie wykupienia kilku stron, otrzymamy kilka egzemplarzy za darmo. Ponadto mamy też bardzo ładne opracowanie naszej Krutyni, uwzględniające i inne okolice, np. Brejdyny i zamek w Brejdynach. Wcześniej były rozmowy z Panią Burmistrz Mrągowa nt. monografii, jednak zaproponowano nam udział w wysokości 25.000 zł – to dla nas było bardzo dużo, inne samorządy jak Mikołajki, Gmina Mrągowo także nie przystąpiły do tego działania.
 
Pan A. Brodzik – argumenty Pani Wójt są zasadne, jednak nie zmienia to mojego zdania, że taka publikację powinniśmy mieć – opisującą wszystkie nasze miejscowości.
Co do ochrony zabytków – wiadomo, że ochrona zabytków dużo kosztuje – czy Konserwator Wojewódzki w ostatnich latach coś wyłożył na teren naszej gminy, czy powiatu? - bo osobiście nie kojarzę.
 
Pani Wójt – z tego co wiem, Wojewódzki Konserwator Zabytków nie dotował zadań na terenie naszej gminy, jedyna pomoc była ze środków unijnych – na wniosek Parafii w Nawiadach, gdzie uzyskano 67.000 zł (ok. 2-3 lata temu). Teraz obecny proboszcz tej Parafii również zamierza wystąpić z takim wnioskiem.
 
Innych pytań, uwag nie zgłaszano.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz odczytał projekt uchwały w sprawie określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLIII/259/17);
 
b) wrażenia zgody na wniesienie mienia Gminy Piecki w celu podwyższenia kapitału zakładowego spółki „Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o. o.” z siedzibą w Pieckach
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in.: sprawa budowy mieszkań dla 30 rodzin wygląda średnio dobrze; jesteśmy po procedurze przyznawania mieszkań, po procedurze wyłonienia wykonawcy budowy, także po procedurze przetargowej na kredyt – jednak żaden z banków do przetargu nie przystąpił. Obecnie trwają rozmowy z naszym Bankiem Spółdzielczym, który wymaga zabezpieczenia spłaty kredytu – może to być zabezpieczenie hipoteczne na gruntach gminnych, bo Spółka ZGKiM posiada majątek w postaci głównie urządzeń, np. kotłownia, oczyszczalnia ścieków, sieć i urządzenia wodno-kanalizacyjne, co nie może jednak podlegać zabezpieczeniu hipotecznemu. Stąd proponowane jest wniesienie do Spółki aportem nieruchomości gminnych w postaci 4 działek w Pieckach, ogółem o wartości 1.081.404 zł na zwiększenie kapitału zakładowego Spółki (pokazanie działek na mapie). Majątek ten nadal pozostaje własnością gminy, tylko w postaci udziałów w Spółce. Zabezpieczenie hipoteczne na te grunty będzie na okres 20 lat – na okres trwania kredytu.
2-gim zabezpieczeniem, jakiego wymaga Bank jest Stanowisko Rady, iż nie wyraża zgody na zbywanie udziałów Gminy w Spółce w okresie trwania umowy kredytowej – odczytała treść projektu Stanowiska; jest to rozwiązanie bezpieczne dla wszystkich stron.
Kolejnym zabezpieczeniem, jakiego żąda Bank jest zmiana Regulaminu przyznawania i sprzedaży lokali w ramach Gminnego Programu Budowy Mieszkań Komunalnych „Dla systematycznych”, przyjętego uchwałą Rady z dnia 27 kwietnia 2017 r.; w Regulaminie winien znaleźć się zapis, iż w przypadku braku zainteresowania nabyciem mieszkań na zasadach określonych Regulaminem, możliwa będzie sprzedaż lokali na wolnym rynku. Pieniądze uzyskane ze sprzedaży mieszkań w tym trybie będą w pierwszej kolejności przeznaczane na spłatę kredytu; taki zapis jest zabezpieczeniem, że lokale nie będą stały puste.
Mamy nadzieję, że te 3 zabezpieczenia będą wystarczające dla Banku, kredyt zostanie udzielony i jeszcze w tym roku nastąpi podpisanie umowy na budowę bloku. Sytuacja z zabezpieczeniem kredytu przez Spółkę, a nie jego poręczanie majątkowe przez Gminę jest dobrym wyjściem żeby dodatkowo nie zadłużać Gminy, co mogłoby też stanowić problemy dla następnych Rad.
 
Pan radny A. Brodzik - ..w materii budowy bloku wielorodzinnego byłem sceptyczny od samego początku, czego nie ukrywałem – i wszelkie problemy związane teraz z jego realizacją tylko utwierdzają mnie w tym przekonaniu.
 
Innych pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie mienia Gminy Piecki w celu podwyższenia kapitału zakładowego spółki „Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą w Pieckach; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za”, 0 wstrz. 1 przeciw (uchwała Nr XLIII/260/17);
 
c) zmiany uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych ….
 
Powyższa sprawie omówiona przez Panią Wójt w ppunkcie jak wyżej.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXV/216/17 Rady Gminy Piecki z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za”, 1 wstrz. 0 przeciw (uchwała Nr XLIII/261/17);
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz odczytał projekt Stanowiska Rady w sprawie ewentualnego zbycia udziałów Gminy Piecki w spółce Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Pieckach (omówionego przez P. Wójt w ppkt b, stanowiącego załącznik do nin. protokołu); po poddaniu pod głosowanie w/w Stanowisko zostało przyjęte 13 gł. „za”, 0 wstrz. 1 przeciw.
 
d) wyrażenia zgody na obciążenie hipoteką nieruchomości ...
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska – wg danych zawartych w uzasadnieniu do projektu uchwały, stanowiącym załącznik do nin. protokołu. Odniosła się do kwestii braku podpisu radcy prawnego na projekcie uchwały (zgłoszonej przez Panią radną M. Balcerczyk w pkt „zapytania radnych”) - projekt ten przed sesją był elektronicznie konsultowany z radcą, został pozytywnie zaopiniowany pod względem formalno-prawnym przez naszego Pana radcę Dariusza Bączka. Projekt uchwały dotyczy wyrażenia zgody na obciążenie hipoteką nieruchomości gminnych dla zabezpieczenia inwestycji Parafii w Pieckach dot. wykorzystania odnawialnych źródeł energii do produkcji energii cieplnej i elektrycznej na potrzeby Parafii, na którą to inwestycję Parafia otrzymała dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego w wys. 740.000 zł. Wymogiem Urzędu Marszałkowskiego jest podwójne zabezpieczenie umowy dofinansowania, i jednym z zabezpieczeń byłaby hipoteka na gruntach gminnych. Realizacja tej inwestycji przez Parafię uzależnia rozpoczęcie realizacji naszej inwestycji dotyczącej zagospodarowania centrum wsi Piecki, która w części będzie się odbywała na gruntach Parafii - mamy podpisaną z Parafią umowę użyczenia na okres 10 lat na zagospodarowanie i korzystanie z terenu na cel publiczny ogólnodostępny, jednakże zawarty jest w niej zapis, że pierwszeństwo w realizacji inwestycji na tym terenie posiada właściciel, czyli Parafia. Na tą inwestycję złożyliśmy wniosek o dofinansowanie – na 300.000 zł, obecnie wniosek jest procedowany w Urzędzie Marszałkowskim.
P. Wójt Wyraziła nadzieję, że w ciągu 1,5 roku będzie zdjęta hipoteka z nieruchomości gminnych, bo może być zastosowany przez Parafię zastaw rejestrowy – możliwy do zastosowania po wykonaniu inwestycji; cała wartość tej inwestycji to 948.000 zł.
Dodała, że grunty obciążane hipoteką (do kwoty 500.000 zł) położone są w Zgonie – 5 działek, które znajdują się w strefie ochronnej MPK, nie mają wartości pod względem inwestycyjnym, nie mogą być przeznaczone do sprzedaży pod zabudowę.
 
Uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie hipoteką nieruchomości stanowiących własność komunalną Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za”, 1 wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr XLIII/262/17);
 
Ad. 7 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości
 
Pani Elżbieta Kurowska – sołtys s. Dłużec zapytała o sprawę dot. utrzymania czystości i porządku – jest dużo działek letniskowych przylegających do pasa drogowego – szczególnie teraz jest masa liści, pozostawione bez uprzątnięcia – do kogo należy obowiązek sprzątania?.
 
Ad. 8 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski
 
Odpowiedzi na zapytanie Pani sołtys Dłużca E. Kurowskiej udzieliła Pani B. Wołkowicz Sekretarz Gminy, m.in. wyjaśniła, iż zgodnie z przepisami dot. utrzymania ciągów pieszych przyległych do nieruchomości, obowiązkiem właściciela nieruchomości przyległej jest utrzymanie ciągów pieszych graniczących z tą nieruchomością pod kątem usuwania lodu, błota, skutków gołoledzi - bez obowiązku usuwania liści, chwastów. Zarządca drogi publicznej odpowiada za stan drogi wraz z pasem drogowym.
 
Ad. 9 – zamknięcie obrad
 
W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XLIII Sesji Rady Gminy Piecki, Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz ogłosił zamknięcie obrad.
 
Na tym protokół zakończono.
 
Przewodniczący Rady
Tomasz Jasinowicz
 
Protokół sporządziła:
Joanna Kaczyńska
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-30 14:13:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-30 14:13:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:19:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
712 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony