ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XLVII/2018 Sesji Rady Gminy Piecki z 26 marca 2018 r.

Informacja ogłoszona dnia 2018-05-07 09:22:52 przez Tyberiusz Maksymow, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XLVII/2018
 
XLVII Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 26 marca 2018 r. pod przewodnictwem Pana Tomasza Jasinowicza – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.
 
Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 10:00 – 13:40.
W sesji udział wzięli:
- radni Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności (100%),
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Agata Naumowicz,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz,
- Radca Prawny Pan Dariusz Bączek – w części obrad.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał otwarcia XLVII Sesji przy obecności 14 radnych - na ustawowy skład Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych, po czym przedstawił propozycję zmiany porządku obrad - poszerzenie o sprawę przyjęcia uchwały w sprawie udzielenia dotacji dla Powiatu Mrągowskiego na realizację zadania remontu cząstkowego nawierzchni utwardzonej dróg gminnych Gminy Piecki (sprawa omawiana na wspólnym posiedzeniu komisji przed sesją) – jako pkt 5l -
- powyższa propozycja zmiany porządku obrad została przyjęta w głosowaniu 14 gł. „za” - jednogłośnie.
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Przyjęcie uchwał w sprawach:
a) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2018-2025,
b) zmian budżetu gminy na 2018 rok,
c) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Mrągowskim w sprawie udzielenia pomocy finansowej przez Gminę Piecki w formie dotacji celowej z przeznaczeniem na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1773N na odcinku Krutyń-Krutyński Piecek – etap I”,
d) przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Piecki na 2018 rok”,
e) wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Piecki,
f) wyrażenia zgody na dzierżawę na okres 10 lat oraz odstąpienia od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Piecki,
g) wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat,
h) zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych,
i) podziału Gminy Piecki na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym,
j) podziału Gminy Piecki na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,
k) wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem pasa drogowego dróg gminnych, utrzymaniem i ochroną dróg,
l) udzielenia dotacji dla Powiatu Mrągowskiego na realizację zadania remontu cząstkowego nawierzchni utwardzonej dróg gminnych Gminy Piecki.
  1. Sprawozdania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach:
a) z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2017,
b) z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2017,
c) z działalności Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie działającego na terenie Gminy Piecki za rok 2017.
  1. Wystąpienia sołtysów.
  2. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
  3. Zamknięcie obrad.
 
Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych
- nie zgłoszono.
Ad. 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
 
Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poinformował, że protokół z ostatniej sesji Nr XLVI/2017 z dnia 23 stycznia 2018 r. wyłożony był przed sesją do wglądu na sali obrad, można było się z nim zapoznać, po czym jego przyjęcie poddał pod głosowanie, w wyniku którego został przyjęty 12 gł. „za”, 2 wstrz. się.
 
Ad. 4 – informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym
(na sesję przybyła radna Pani E. Niedźwiecka – stan 15 radnych)
 
Wójt Gminy Pani A. Kurczewska przedstawiła i omówiła działalność w okresie międzysesyjnym - według danych zawartych w informacji pisemnej sporządzonej na podstawie wydanych zarządzeń w tym okresie, tj. od 23 stycznia do 23 marca 2018 r.; informacja ta została przekazana radnym oraz sołtysom do szczegółowego zapoznania, stanowi załącznik do nin. protokołu. Ponadto przedstawiła dodatkowe informacje o działaniach, jakie miały miejsce w tym okresie, m.in.:
  • wyłoniony został w drodze konkursu ofert audytor budżetu gminy – wpłynęły 2 oferty;
  • wzięła udział w konferencji nt. geotermii, która odbyła się w Toruniu; rozmawiała z Panem Ministrem Jędruskim, który przedstawił sytuację finansową o braku możliwości dofinansowania odwiertów na terenie naszej Gminy w Krutyni, które nie są strategiczne w skali państwa polskiego;
  • odbyła spotkanie z Panem M. Masłowskim Kierownikiem Rejonu Dróg w Szczytnie nt. sprzątania chodników przy drodze krajowej – podpiszemy kolejne porozumienie z GDDKiA na utrzymanie chodników, w tym 4-krotne koszenie, 2-krotne sprzątanie i 1 raz zamiatanie jezdni – ogółem na 123.000 zł;
  • wzięła udział wraz z grupą sołtysów w Dniu Sołtysa, zorganizowanym przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego Gustawa Marka Brzezina w Ostródzie;
  • wzięła udział w obowiązkowym szkoleniu dla kadry zarządzającej - w zakresie obsługi inwestora;
  • wyłoniony został w drodze przetargu wykonawca budowy wodociągu w Babiętach – wpłynęły 2 oferty, wygrała firma EKO-WOD z Kętrzyna;
  • odbyła spotkanie z grupą dzieci i młodzieży ze Szkółki Kolarskiej w Nawiadach i ją prowadzącym Panem J. Minkiewiczem oraz Prezesem Klubu z Olsztyna Panem Z. Trojga – w związku z odrzuceniem oferty tej sekcji do konkursu ofert na dofinansowanie z budżetu gminy zadań z zakresu kultury fizycznej realizowanych przez organizacje pozarządowe na 2018 r.; głównym powodem odrzucenia oferty przez Komisję Konkursową było to, iż znacznie odbiegała od kryteriów konkursowych, szczególnie pod względem terenu–miejsca prowadzenia zajęć, które wskazane były na obszarze kraju, a kryterium stanowiło obszar gminy Piecki. Na chwilę obecną wypracowane zostały z Panem Prezesem Z. Trojga 3 rozwiązania dot. pomocy dzieciom z sekcji kolarskiej.
Pytań, uwag nie wnoszono.
 
Ad. 5 – przyjęcie uchwał w sprawach:
 
a) zmian WPF ….
 
Skarbnik Gminy Pani A. Naumowicz poinformowała, iż proponowane zmiany w WPF dotyczą aktualizacji w zakresie planowanych dochodów i wydatków budżetu gminy na 2018 rok oraz w wykazie przedsięwzięć na lata 2018-2025 zmiany w środkach na zadania: budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Pieckach – zwiększenie o 100.000 zł oraz na realizację programu „Aktywni i kompetentni w gminie Piecki” zwiększenie o 12.600 zł; szczegółowe propozycje zmian podane w objaśnieniu do projektu uchwały, stanowiącym załącznik do nin. protokołu.
 
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2018-2025; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za”, 1 wstrz. (uchwała Nr XLVII/286/18);
 
b) zmian budżetu gminy na 2018 rok
 
Propozycje zmian przedstawiła Skarbnik Gminy Pani A. Naumowicz – wg propozycji pisemnych - uzasadnienia do projektu uchwały z dnia 23 marca, stanowiących załącznik do nin. protokołu; zmiany dotyczą zwiększeń i zmniejszeń planu dochodów i wydatków, przesunięć środków w ramach budżetu: Urzędu Gminy, GOPS i ZOPO oraz zmian w ramach przedsięwzięć w funduszach sołeckich: Krutyń, Piecki, Nawiady, Prusinowo, Zgon.
Pani Wójt A. Kurczewska odniosła się do niektórych zmian w zakresie inwestycji, w tym:
  • odnośnie budowy żłobka – jest to propozycja wprowadzenia nowego zadania inwestycyjnego, lokalizacja przy obecnym przedszkolu, dzieci będą miały jeden wspólny plac zabaw przy przedszkolu;
  • po raz pierwszy pojawia się w budżecie zadanie - dotacja na ochronę zabytków – 30.000 zł; zadanie to będzie cyklicznie realizowane w kolejnych latach, pojawiły się już możliwości ustawowe dla udzielania dotacji na rzecz ochrony zabytków.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2018 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za”, 1 wstrz. (uchwała Nr XLVII/287/18);
 
c) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Mrągowskim ….
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in.: w ubiegłym roku Powiat otrzymał dofinansowanie do budowy ścieżki rowerowej Krutyń – Krutyński Piecek w kwocie 180.000 zł, wkład własny to ok. 110.000 zł – ogłoszono przetarg, ale kwota z przetargu okazała się zbyt wysoka, żeby Powiat mógł sam zrealizować to zadanie, stąd propozycja udzielenia przez Gminę Piecki dotacji celowej w kwocie 110.000 zł.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Mrągowskim w sprawie udzielenia pomocy finansowej przez Gminę Piecki w formie dotacji celowej z przeznaczeniem na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1773N na odcinku Krutyń – Krutyński Piecek; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/288/18);
 
d) przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi … na 2018 rok
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in.: Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi jest corocznie przyjmowany przez Radę, określa zadania do realizacji na dany rok; Program na 2018 rok praktycznie jest bez zmian w stosunku do roku poprzedniego, wprowadzona została zmiana – na wniosek Pani radnej M. Balcerczyk zgłoszony na wspólnym posiedzeniu Komisji dot. szczepienia kotów, co zostało ujęte przy zadaniu dot. sterylizacji i kastracji kotów wolno żyjących. Projekt Programu jest po wymaganych konsultacjach.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Piecki na 2018 rok”; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/289/18);
 
e) wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie …...
 
Wyjaśnień udzieliła Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz, m.in. przekazała, iż obecna uchwała w tej sprawie jest z roku 2010, zaś w 2012 r. wydane zostało nowe rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych – w związku z czym proponowane jest przyjęcie nowej uchwały uwzględniającej przepisy zmienionego rozporządzenia w zakresie odbioru ścieków z szamb i ich transportu samochodem asenizacyjnym do punktu zlewnego.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/290/18);
 
f) zgody na dzierżawę na okres 10 lat ….
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in. poinformowała, iż sprawa dotyczy mieszkanki Piecek przy ul. Wolności, która nie posiada własnego podwórka – zwróciła się z prośbą o wydzierżawienie w drodze bezprzetargowej części działki gminnej o pow. 66 m2, na postawienie garażu, pomieszczenia na opał.
 
Uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę na okres 10 lat oraz odstąpienia od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/291/18);
 
g) zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę na okres powyżej 3 lat ….
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in. poinformowała, iż sprawa dotyczy mieszkanki Piecek przy ul. Administracyjnej, dot. wydzierżawienia na okres 10 lat działki o pow. 506 m2, przyległej do jej nieruchomości. Pani ta ubiegała się o kupno tej działki w drodze bezprzetargowej na polepszenie warunków własnej nieruchomości, jednakże taki tryb nie może tu być zastosowany, bo działa ta w momencie wystawienia do sprzedaży musi być wystawiona do przetargu nieograniczonego, gdyż jest tu wiele stron zainteresowanych.
 
Radna Pani M. Balcerczyk – pytanie, czy w umowie dzierżawy ta Pani będzie miała dojazd do działki?
P. Wójt – jeżeli skorzysta z całej powierzchni działki do dzierżawy to dojazd będzie z drogi gminnej, a jeśli z części to z własnej działki.
 
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/292/18);
 
h) zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in. poinformowała, że będziemy składać wniosek o pozyskanie dofinansowania na remont drogi w Krutyni (zadanie realizowane wspólnie z Funduszem Sołeckim s. Krutyń) i droga ta musi być zaliczona do kategorii dróg publicznych, jako droga gminna; jest to droga przy szkole, o długości 65 metrów.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/293/18);
 
i) podziału Gminy Piecki na okręgi wyborcze ...
 
Wyjaśnień udzieliła Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz, m.in.: 31 stycznia br. weszły w życie przepisy ustawy m.in. zmieniającej ustawę Kodeks wyborczy – i zgodnie z nim Rada Gminy została zobowiązana do określenia okręgów wyborczych (w naszym przypadku pozostawienie 1-mandatowych) i obwodów głosowania. Projekt przedkładanej obecnie uchwały uwzględnia dotychczasowy podział Gminy na 15 jednomandatowych okręgów wyborczych oraz ich numery i granice.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie podziału Gminy Piecki na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/294/18);
 
j) podziału Gminy Piecki na obwody głosowania ...
 
Wyjaśnień udzieliła Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz, m.in.: projekt tej uchwały jest konsekwencją zmian ustawowych jak wyżej; podział na obwody głosowania również pozostaje bez zmian w stosunku do dotychczasowego podziału, uwzględnienia ostatnie zmiany w zakresie siedzib obwodowych komisji wyborczych: w Dłużcu i Starych Kiełbonkach lokale wyborcze mieszczą się w świetlicach wiejskich.
Projekty uchwał w sprawie podziału na okręgi wyborcze oraz na obwody głosowania zostały pozytywnie zaopiniowane przez Komisarza Wyborczego w Olsztynie.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie podziału Gminy Piecki na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/295/18);
 
k) wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego ….
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in. poinformowała, iż proponowana zmiana dotychczasowej uchwały w sprawie stawek za zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w głównej mierze wiąże się z rozwojem internetu szerokopasmowego i „ostatniej mili” na naszym terenie - na prośbę Pana Marszałka Woj. Warm.-Maz. o obniżenie stawek za zajęcie pasa drogowego na ten cel; nasza stawka wynosiła 100 zł za m2 – i znacznie przekracza możliwości finansowe firm telekomunikacyjnych, proponuje się jej obniżenie do kwoty 15 zł. Będzie więc inne naliczanie opłat dla internetu, inne np. dla infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, ponadto uchwała wprowadza dodatkowe stawki za zajęcia pasa drogowego, np. za umieszczanie reklam, za miejsca postojowe (parkingi), sezonowe stoiska handlowe i gastronomiczne.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek za zajęcie 1 m2 na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem pasa drogowego dróg gminnych, utrzymaniem i ochroną dróg; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/296/18);
 
l) udzielenia dotacji dla Powiatu Mrągowskiego ….
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in. poinformowała, iż sprawa dotyczy udzielenia dotacji Powiatowi w kwocie 15.000 zł – na naszą prośbę o wyremontowanie przez Powiatowy Zarząd Dróg naszych dróg gminnych utwardzonych: w Brejdynach, Lipowie i ulicach w Pieckach, gdzie są ubytki w nawierzchniach.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji dla Powiatu Mrągowskiego na realizację zadania remontu cząstkowego nawierzchni utwardzonej dróg gminnych Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XLVII/297/18);
 
Ad. 6 – sprawozdania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach
 
a) z realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2017r.
 
Powyższe sprawozdanie przedstawiła i omówiła Pani Teresa Nowacka Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach – wg danych zawartych w sprawozdaniu pisemnym, stanowiącym załącznik do niniejszego protokołu.
 
Pytań, uwag do przedstawionego sprawozdania nie zgłaszano.
 
b) z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2017
 
Powyższe sprawozdanie przedstawiła i omówiła Pani Teresa Nowacka Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach – wg danych zawartych w sprawozdaniu pisemnym, stanowiącym załącznik do niniejszego protokołu.
 
Pytań, uwag do przedstawionego sprawozdania nie zgłaszano.
 
c) z działania Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie działającego na terenie Gminy Piecki za rok 2017
 
Powyższe sprawozdanie przedstawiła i omówiła Pani Teresa Nowacka Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach – wg danych zawartych w sprawozdaniu pisemnym, stanowiącym załącznik do niniejszego protokołu.
 
Pytań, uwag do przedstawionego sprawozdania nie zgłaszano.
 
Pani Kierownik T. Nowacka przekazała radnym broszury informacyjne z zakresu profilaktyki, przeciwdziałania alkoholizmowi, narkomanii oraz przemocy w rodzinie.
Ad. 7 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości
 
Pan Jadwiga Kulas sołtys s. Nawiady – wystąpiła w sprawie remontów dróg, głównie o remont drogi koło cmentarza i do jeziora, która wymaga gruntownej naprawy oraz innych dróg o nieutwardzonej nawierzchni.
 
Pani Wójt odnosząc się sprawy remontów dróg gminnych, zwróciła się z prośbą do sołtysów o ew. zgłoszenia potrzeb na piśmie.
 
Ad. 8 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski
 
- brak zapytań radnych.
 
Ad. 9 – zamknięcie obrad
 
W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XLVII Sesji Rady Gminy Piecki, Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz ogłosił zamknięcie obrad.
 
Na tym protokół zakończono.
Przewodniczący Rady
Tomasz Jasinowicz
 
Protokół sporządziła:
Joanna Kaczyńska
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-07 09:22:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-07 09:22:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:19:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
465 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony