ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt. 12, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY

Informacja ogłoszona dnia 2017-01-30 10:22:25 przez Tyberiusz Maksymow

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA PIECKI
REGON:510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
http://bip.piecki.com.pl/
e-mail:
Osoby do kontaktów: Anna Glazer-Obłoczyńska (89 742 22 54), Marek Hajko (89 742 11 66).
 
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt. 12, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
 
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. NAZWA ZAMÓWIENIA
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Piecki oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi.
3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA
Usługi
3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
3.3.1 Opis zamówienia
Zamówienie obejmuje:
1. Utrzymanie czystości i porządku na terenach zieleni:
  1. wygrabienie liści z obszarów na terenie miejscowości Piecki o łącznej powierzchni 0,2400 ha oraz pozbycie się ich w sposób zgodny z przepisami prawa,
  2. koszenie trawy w okresie od maja do września na obszarach na terenie gminy Piecki o łącznej powierzchni 5,6040 ha, zapewniające utrzymanie trawy nie wyższej niż 15 cm,
  3. sprzątanie i wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miejscowości Piecki – 2 razy w tygodniu,
  4. sprzątanie placów zabaw, chodników i terenów zieleni w miejscowości Piecki w zakresie obejmującym: czyszczenie i odchwaszczanie nawierzchni przy krawężnikach, zebranie odpadów z placów zabaw, powierzchniowe oczyszczanie terenu z odpadów wraz z ich wywiezieniem, usuwanie chwastów,
  5. cięcie żywopłotów z uprzątnięciem gałęzi na obszarach o łącznej powierzchni 601,1 m2 dwa razy w roku.
  6. Utrzymanie czystości i porządku na 41 przystankach autobusowych na terenie gminy Piecki w zakresie obejmującym: zebranie odpadów i opróżnianie koszy wraz z ich wywozem, wykoszenie terenu wokół przystanku dwa razy w roku, uprzątnięcie śniegu oraz dodatkowo na przystankach położonych w Pieckach: zamiatanie powierzchni przystanków oraz terenu otaczającego, przeciwdziałanie śliskości i oblodzeniom, zgrabianie liści wokół przystanków, usuwanie chwastów
3. Zarządzanie 5 czynnymi cmentarzami komunalnymi w zakresie obejmującym:
  1. utrzymanie czystości i porządku na terenach cmentarzy, w tym wywóz nieczystości stałych, koszenie trawy oraz zgrabianie liści;
  2. pielęgnacja drzew i krzewów oraz prowadzenie spraw związanych z ewentualnym ich usuwaniem;
  3. bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń cmentarnych tj. ogrodzeń, ujęć wody, tablic ogłoszeń itp.;
  4. prowadzenie ksiąg cmentarnych;
  5. przyjmowanie wniosków o zezwolenie na pochówek i wydawanie zezwoleń na pochówek;
  6. przydzielanie wnioskodawcom miejsc grzebalnych – zgodnie z istniejącymi planami zagospodarowania cmentarzy lub w przypadku ich braku – jako kontynuację istniejącego układu grobów,
  7. wytyczanie w terenie miejsc pod przydzielone groby i ich oznaczanie do czasu pochówku,
  8. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem pochówków i ekshumacji oraz nad prawidłowym prowadzeniem prac ziemnych, budowlanych i kamieniarskich,
  9. przeprowadzanie procedury likwidacji grobów,
  10. pobieranie opłat za miejsca na cmentarzu.
4. Utrzymanie czystości i porządku na terenie dwóch nieczynnych cmentarzy komunalnych: w Nawiadach oraz w Pieckach w zakresie obejmującym: koszenie trawy dwa razy w roku (wiosną i jesienią), zgrabianie liści jeden raz w roku (jesienią) oraz wywóz zgrabionych liści, wywóz odpadów z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, przeznaczonych do ich gromadzenia.
 
3.3.2 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV 98.00.00.00-3 – inne usługi komunalne, socjalne i osobiste,
90.00.00.00-7 – usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/ sprzątania i usługi ekologiczne
77.00.00.00-0 – usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
 
3. SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
Wartość bez VAT: 134.101,32 zł
 
4. NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
NIP 7422248281 REGON 281561396
z siedzibą - ul. Polna 3A, 11-710 Piecki
 
5. PODSTAWA PRAWNA I UZASADNIENIE WYBORU TRYBU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
5.1. PODSTAWA PRAWNA
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
5.2. UZASADNIENIE WYBORU TRYBU
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, gdy zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–3a, osobie prawnej oraz jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Warunki powyższe są spełnione w przypadku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Pieckach.
Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z koniecznością zapewnienia utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Piecki zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Jest to obowiązkowe zadanie własne Gminy. Zgodnie z art. 3 ust. 2 ww. ustawy gminy zapewniają czystość i porządek na swoim terenie i tworzą warunki niezbędne do ich utrzymania, a w szczególności:
1) tworzą warunki do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy lub zapewniają wykonanie tych prac przez tworzenie odpowiednich jednostek organizacyjnych.
Do wyżej wymienionych jednostek organizacyjnych można zaliczyć także Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Pieckach. Ponadto, zgodnie z aktem założycielskim ZGKiM Sp. z o. o. w Pieckach - „celem działalności gospodarczej Spółki jest między innymi zaspokajanie potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie usług komunalnych świadczonych na rzecz społeczności lokalnej oraz samorządu terytorialnego.” Do tego rodzaju usług należą w szczególności utrzymanie czystości i porządku oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi.
ZGKiM był dotychczasowym wykonawcą usługi, zna specyfikę zamówienia oraz teren gminy Piecki, ma opracowany plan prac oraz ich szczegółową kalkulację, a zatem jest gotowy do realizacji zamówienia.
W świetle powyższego należy stwierdzić, że udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.
 
6. PLANOWANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I CZAS TRWANIA UMOWY
Data rozpoczęcia realizacji zadania: 01.03.2017 r.
Data zakończenia realizacji zadania: 31.12.2017 r.
 
7. INFORMACJA O TERMINIE I ODPOWIEDNIO ZAMIESZCZENIU LUB OPUBLIKOWANIU OGŁOSZENIA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY, O KTÓRYM MOWA W ART. 66 UST. 2
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.01.2017 r. pod numerem: 15199 – 2017 (zmiana z dnia 27.01.2017 r., nr 15247 – 2017).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Glazer-Obłoczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Glazer-Obłoczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-30 10:19:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-30 10:22:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-09 16:38:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1878 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony