ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 109/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 109/2017

Szczegóły informacji

109/2017

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2014-2018

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Data podjęcia/podpisania: 2017-10-18

Tytuł aktu:

W sprawie zasad ewidencji i rozliczenia dla projektu „Przebudowa części drogi gminnej położonej na działkach nr 689/1 i 689/2”

Na podstawie:

art.10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz.1047 ) oraz art.40 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz.1870),
 

Treść:

Zarządzenie Nr 109/2017
Wójta Gminy Piecki
z dnia 18 października 2017 roku
 
w sprawie: zasad ewidencji i rozliczenia dla projektu „Przebudowa części drogi gminnej położonej na działkach nr 689/1 i 689/2”.
 
       Na podstawie art.10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz.1047 ) oraz art.40 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz.1870),
 
zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadza się zasady ewidencji i rozliczania dla projektu realizowanego z udziałem środków pochodzących z budżetu Województwa Warmińsko-Mazurskiego z siedzibą w Olsztynie zgodnie z załącznikiem nr 1.
 
§ 2
Zobowiązuje się odpowiedzialnych pracowników do ścisłego stosowania ustalonych zasad.

 
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
Wójt Gminy       
/-/ Agnieszka Kurczewska

 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Piecki nr 109/2017 z dnia 18.10.2017 roku
Dokumentacja przyjętych zasad rachunkowości w Urzędzie Gminy Piecki w zakresie realizacji umowy o dofinansowanie wykonania zadania pod nazwą „ Przebudowa części drogi gminnej na działkach 689/1 i 689/2” z udziałem środków z dochodów budżetu województwa warmińsko-mazurskiego związanych z wyłączeniami z produkcji gruntów rolnych. Numer umowy : 38/IG.I/17 z dnia 21.04.2017 roku
Dla realizacji projektu przyjmuje się niżej wymienione zasady:
  1. W ramach w/w umowy realizowane i finansowane będzie zadanie inwestycyjne z udziałem środków pochodzących z dochodów budżetu województwa warmińsko-mazurskiego związanych z wyłączeniami z produkcji gruntów rolnych.
  2. Ewidencja analityczna wydatków tego zadania prowadzona jest w systemie komputerowym w programie pn.”BUDŻET” Infosystem Groszek z Legionowa. Podstawą ewidencji zdarzeń gospodarczych są dowody księgowe (oryginały faktur, rachunków, itp.)
Poniesione koszty tego zadania ujmowane będą na koncie syntetycznym i analitycznym nr 080-1-61 koszty inwestycyjne zadania „ Przebudowa części drogi gminnej położonej na działkach nr 689/1 i 689/2”.
  1. Środki finansowe przekazywane będą Gminie Piecki w formie dofinansowania na podstawie podpisanej umowy.
    Wpływ środków na rachunek budżetu z tytułu dofinansowania ewidencjonuje się na urządzeniach księgowych budżetu na koncie Wn 133-1 Ma 224-4
    Ponoszone wydatki na to zadanie będą płatne z rachunku Urzędu Gminy w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym Oddział w Pieckach nr 14 9364 0000 2006 0001 0120 0002.
Dla tych płatności sposób księgowania faktur jest następujący:
  • - zobowiązania ( Faktury, rachunki) za wykonane roboty lub usługi księgowane będą na analitycznym koncie kosztowym Wn 080-1-61 w korespondencji z kontem rozrachunkowym Ma 201.
  • - zapłata zobowiązań wobec kontrahentów księgowana będzie odpowiednio na stronie Wn 201 w korespondencji z kontem bankowym Ma 130,
  1. Po zakończeniu finansowania projektu koszty poniesionego zadania przeksięgowane zostaną na stronę Ma konta 080-1-61 i przyjęte na stan środków trwałych po stronie WN konta 011, na podstawie sporządzonego OT.
  2. Dokumenty księgowe przechowywane będą w Referacie Finansowym przez okres 5 lat po całkowitym rozliczeniu projektu.
Piecki, dnia 18 października 2017 roku
Wójt Gminy        
/-/ Agnieszka Kurczewska
 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agata Naumowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Naumowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-26 12:40:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-26 12:40:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-26 12:40:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
953 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony