Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: 109/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 109/2017Szczegóły informacji
109/2017
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Kadencja 2014-2018
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Data podjęcia/podpisania: 2017-10-18
Tytuł aktu:
W sprawie zasad ewidencji i rozliczenia dla projektu „Przebudowa części drogi gminnej położonej na działkach nr 689/1 i 689/2”
Na podstawie:
art.10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz.1047 ) oraz art.40 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz.1870),
Treść:
Zarządzenie Nr 109/2017
Wójta Gminy Piecki
z dnia 18 października 2017 roku
w sprawie: zasad ewidencji i rozliczenia dla projektu „Przebudowa części drogi gminnej położonej na działkach nr 689/1 i 689/2”.
Na podstawie art.10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz.1047 ) oraz art.40 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz.1870),
zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadza się zasady ewidencji i rozliczania dla projektu realizowanego z udziałem środków pochodzących z budżetu Województwa Warmińsko-Mazurskiego z siedzibą w Olsztynie zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2
Zobowiązuje się odpowiedzialnych pracowników do ścisłego stosowania ustalonych zasad.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
/-/ Agnieszka Kurczewska
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Piecki nr 109/2017 z dnia 18.10.2017 roku
Dokumentacja przyjętych zasad rachunkowości w Urzędzie Gminy Piecki w zakresie realizacji umowy o dofinansowanie wykonania zadania pod nazwą „ Przebudowa części drogi gminnej na działkach 689/1 i 689/2” z udziałem środków z dochodów budżetu województwa warmińsko-mazurskiego związanych z wyłączeniami z produkcji gruntów rolnych. Numer umowy : 38/IG.I/17 z dnia 21.04.2017 roku
Dla realizacji projektu przyjmuje się niżej wymienione zasady:
-
W ramach w/w umowy realizowane i finansowane będzie zadanie inwestycyjne z udziałem środków pochodzących z dochodów budżetu województwa warmińsko-mazurskiego związanych z wyłączeniami z produkcji gruntów rolnych.
-
Ewidencja analityczna wydatków tego zadania prowadzona jest w systemie komputerowym w programie pn.”BUDŻET” Infosystem Groszek z Legionowa. Podstawą ewidencji zdarzeń gospodarczych są dowody księgowe (oryginały faktur, rachunków, itp.)
Poniesione koszty tego zadania ujmowane będą na koncie syntetycznym i analitycznym nr 080-1-61 koszty inwestycyjne zadania „ Przebudowa części drogi gminnej położonej na działkach nr 689/1 i 689/2”.
-
Środki finansowe przekazywane będą Gminie Piecki w formie dofinansowania na podstawie podpisanej umowy.
Wpływ środków na rachunek budżetu z tytułu dofinansowania ewidencjonuje się na urządzeniach księgowych budżetu na koncie Wn 133-1 Ma 224-4
Ponoszone wydatki na to zadanie będą płatne z rachunku Urzędu Gminy w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym Oddział w Pieckach nr 14 9364 0000 2006 0001 0120 0002.
Dla tych płatności sposób księgowania faktur jest następujący:
-
- zobowiązania ( Faktury, rachunki) za wykonane roboty lub usługi księgowane będą na analitycznym koncie kosztowym Wn 080-1-61 w korespondencji z kontem rozrachunkowym Ma 201.
-
- zapłata zobowiązań wobec kontrahentów księgowana będzie odpowiednio na stronie Wn 201 w korespondencji z kontem bankowym Ma 130,
-
Po zakończeniu finansowania projektu koszty poniesionego zadania przeksięgowane zostaną na stronę Ma konta 080-1-61 i przyjęte na stan środków trwałych po stronie WN konta 011, na podstawie sporządzonego OT.
-
Dokumenty księgowe przechowywane będą w Referacie Finansowym przez okres 5 lat po całkowitym rozliczeniu projektu.
Piecki, dnia 18 października 2017 roku
Wójt Gminy
/-/ Agnieszka Kurczewska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agata Naumowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agata Naumowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-26 12:40:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-26 12:40:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-26 12:40:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 953 raz(y) |