ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 26/2018Drukuj informacjęAkt prawny: 26/2018

Szczegóły informacji

26/2018

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2014-2018

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Data podjęcia/podpisania: 2018-03-05

Tytuł aktu:

W sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców gminy Piecki”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Na podstawie:

art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875)

Treść:

ZARZĄDZENIE NR 26/2018
Wójta Gminy Piecki
z 5 marca 2018 r.

w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców gminy Piecki”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
 
       Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875) zarządzam co następuje:
 
§ 1
Powołuję zespół ds. realizacji projektu „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców gminy Piecki”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, działanie 3.1 „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
§ 2
Skład i obowiązki zespołu projektowego:
1) Hubert Sadownikow – koordynator projektu. Do obowiązków należy m.in. zarządzanie, nadzór i realizacja zadań określonych w projekcie.
2) Tyberiusz Maksymow – specjalista ds. informatycznych. Do obowiązków należy m.in. nadzór nad wdrażaniem rozwiązań teleinformatycznych w ramach projektu
3) Beata Deptuła - specjalista ds. rozliczeń. Do obowiązków należy m.in. weryfikacja, analiza i zatwierdzenie do wypłaty faktur wystawionych przez wykonawców. Analiza rozliczeń pod kątem zgodności z harmonogramami.
4) Marta Przekadzińska – specjalista ds. zamówień publicznych. Do obowiązków należy m.in. zapewnienie wsparcia w trakcie postępowania przetargowego.
 
§ 3
Pracami zespołu, o którym mowa w § 2 kierować będzie Hubert Sadownikow – koordynator projektu.
§ 4
Zespół w składzie określonym w § 2 powołuje się na czas realizacji projektu.
 
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt             
(-) Agnieszka kurczewska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Hubert Sadownikow
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hubert Sadownikow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-03-06 13:59:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-03-06 13:59:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-06 13:59:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
842 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony