Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informacja ogłoszona dnia 2018-02-09 11:31:00 przez Tyberiusz Maksymow

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
BKR.271.8.2017
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA PIECKI
REGON:510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
http://bip.piecki.com.pl/
e-mail:
Osoby do kontaktów: Anna Glazer-Obłoczyńska (89 742 22 54), Marek Hajko (89 742 11 66).
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt. 12, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. NAZWA ZAMÓWIENIA
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Piecki oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi.
3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA
Usługi
3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
3.3.1 Opis zamówienia
Zamówienie obejmuje:
1. Utrzymanie czystości i porządku na terenach zieleni:
  1. wygrabienie liści z obszarów na terenie miejscowości Piecki o łącznej powierzchni 0,2905 ha oraz pozbycie się ich w sposób zgodny z przepisami prawa,
  2. koszenie trawy w okresie od maja do września na obszarach na terenie gminy Piecki o łącznej powierzchni 5,6044 ha, zapewniające utrzymanie trawy nie wyższej niż 15 cm,
  3. sprzątanie i wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miejscowości Piecki – 2 razy w tygodniu,
  4. sprzątanie placów zabaw, chodników i terenów zieleni w miejscowości Piecki w zakresie obejmującym: czyszczenie i odchwaszczanie nawierzchni przy krawężnikach, zebranie odpadów z placów zabaw, powierzchniowe oczyszczanie terenu z odpadów wraz z ich wywiezieniem, usuwanie chwastów,
  5. cięcie żywopłotów z uprzątnięciem gałęzi na obszarach o łącznej powierzchni 601,1 m2 dwa razy w roku.
  6. Utrzymanie czystości i porządku na 41 przystankach autobusowych na terenie gminy Piecki w zakresie obejmującym: zebranie odpadów i opróżnianie koszy wraz z ich wywozem, wykoszenie terenu wokół przystanku dwa razy w roku, uprzątnięcie śniegu oraz dodatkowo na przystankach położonych w Pieckach: zamiatanie powierzchni przystanków oraz terenu otaczającego, przeciwdziałanie śliskości i oblodzeniom, zgrabianie liści wokół przystanków, usuwanie chwastów
3. Zarządzanie 5 czynnymi cmentarzami komunalnymi w zakresie obejmującym:
  1. utrzymanie czystości i porządku na terenach cmentarzy, w tym w tym powierzchniowe oczyszczanie terenu, koszenie trawy, zgrabianie liści, wywóz zgrabionych liści i ich utylizacja zgodnie z przepisami prawa, wyposażenie cmentarzy w odpowiednią liczbę pojemników na odpady, zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia;
  2. pielęgnacja drzew i krzewów oraz prowadzenie spraw związanych z ewentualnym ich usuwaniem;
  3. bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń cmentarnych tj. ogrodzeń, ujęć wody, tablic ogłoszeń itp.;
  4. prowadzenie ksiąg cmentarnych;
  5. przyjmowanie wniosków o zezwolenie na pochówek i wydawanie zezwoleń na pochówek;
  6. przydzielanie wnioskodawcom miejsc grzebalnych – zgodnie z istniejącymi planami zagospodarowania cmentarzy lub w przypadku ich braku – jako kontynuację istniejącego układu grobów,
  7. wytyczanie w terenie miejsc pod przydzielone groby i ich oznaczanie do czasu pochówku,
  8. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem pochówków i ekshumacji oraz nad prawidłowym prowadzeniem prac ziemnych, budowlanych i kamieniarskich,
  9. przeprowadzanie procedury likwidacji grobów,
  10. pobieranie opłat za miejsca na cmentarzu.
4. Utrzymanie czystości i porządku na terenie dwóch nieczynnych cmentarzy komunalnych: w Nawiadach oraz w Pieckach w zakresie obejmującym: koszenie trawy dwa razy w roku (wiosną i jesienią), zgrabianie liści jeden raz w roku (jesienią) oraz wywóz zgrabionych liści i ich utylizacja zgodnie z przepisami prawa, wyposażenie cmentarzy w odpowiednią liczbę pojemników na odpady, zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia.
 
3.3.2 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV 98.00.00.00-3 – inne usługi komunalne, socjalne i osobiste,
90.00.00.00-7 – usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/ sprzątania i usługi ekologiczne
77.00.00.00-0 – usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
3. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (SZACUNKOWA)
Wartość bez VAT: 133 726,77 zł.
4. NAZWA I ADRES WYKONAWCY, z którym została zawarta umowa
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
NIP 7422248281 REGON 281561396
z siedzibą - ul. Polna 3A, 11-710 Piecki
5.Wartość zawartej umowy
Wartość z VAT: 155 899,83 zł.
6. PODSTAWA PRAWNA I UZASADNIENIE WYBORU TRYBU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
6.1. PODSTAWA PRAWNA
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
6.2. UZASADNIENIE WYBORU TRYBU
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, gdy zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–3a, osobie prawnej oraz jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Warunki powyższe są spełnione w przypadku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Pieckach.
Spółka ZGKiM została powołana w 2013 r. głównie w celu zaspokajania potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie usług komunalnych świadczonych na rzecz społeczności lokalnej oraz samorządu terytorialnego. Do tego rodzaju usług należą w szczególności utrzymanie czystości i porządku oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi.
Ponadto, ZGKiM był dotychczasowym wykonawcą usługi, zna specyfikę zamówienia oraz teren gminy Piecki, ma opracowany plan prac oraz ich szczegółową kalkulację, a zatem jest gotowy do realizacji zamówienia.
W świetle powyższego należy stwierdzić, że udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.
7. PLANOWANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I CZAS TRWANIA UMOWY
Data rozpoczęcia realizacji zadania: 01.02.2018 r.
Data zakończenia realizacji zadania: 31.12.2018 r.
8. INFORMACJA O TERMINIE I miejscu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, o którym mowa w art. 66 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.12.2017 r. pod numerem: 500074775-N-2017.
9. INFORMACJA O TERMINIE I miejscu zamieszczenia LUB opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, o którym mowa w art. 95 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.02.2018 r. pod numerem: 500029651-N-2018.
 
Wójt              
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lidia Żarnoch-Micińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lidia Żarnoch Micińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-09 11:30:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-09 11:31:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-09 11:31:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1301 raz(y)