ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Imprezy masowe.Drukuj informacjęSprawa: Imprezy masowe.

Szczegóły informacji

Imprezy masowe.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych

Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:41:46

Termin załatwienia

Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej albo odmowa jego wydania w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez organizatora imprezy.

Osoba kontaktowa

Marta Kulas

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 3

Telefon kontaktowy

504919254

Adres e-mail

m.kulas@piecki.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 3

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek organizatora imprezy złożony nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy na druku stanowiącym załącznik do procedury.
2.  Załączniki:
  1. Opinie właściwych miejscowo komendantów Policji, Państwowej Straży Pożarnej i   kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej /pogotowia ratunkowego/,     które   muszą zawierać informację o niezbędnej wielkości ich sił i środków  potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz  o przewidywanych przez Policję zagrożeniach,
  2. Opinię właściwego miejscowo i rzeczowo Inspektora Sanitarnego,
  3. Graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona imprezy zawierający:
  • oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
  • oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
  • oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
  • informację o rozmieszczeniu służb porządkowych, rozmieszczeniu osób na imprezie i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów, regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
4.  Regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej.
5.  Program i regulamin imprezy masowej, ewentualnie terminarz imprez masowych     
     odbywających się wg ustalonego terminarza lub wg ustalonych zasad wraz z
     informacją o sposobie udostępnienia ich uczestnikom imprezy masowej,
6. Oświadczenia zawierające :
  •  informację o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub na terenie, gdzie impreza masowa będzie zorganizowana, mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informacje o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku, oraz informację o liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej,
  • informację określająca stan liczebny, organizację, oznakowanie, wyposażenie i sposób rozmieszczenia służb: porządkowej i informacyjnej; w odniesieniu do służby porządkowej przyjmuje się przelicznik – co najmniej 10 porządkowych na pierwsze 300 osób, które mogą być obecne na imprezie, i co najmniej l porządkowy na każde następne 100 osób. W przypadku uznania imprezy za imprezę o podwyższonym ryzyku przeliczniki te wynoszą odpowiednio 15 porządkowych na 300 osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, i co najmniej 2 porządkowych na każde następne 100 osób,
7. Wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia  bezpieczeństwa osób   
   uczestniczących w imprezie masowej (kierownika ds.  bezpieczeństwa),
8. Pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz warunki  łączności pomiędzy
    podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy,
9. Szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego   
    zagrożenia.
10.W przypadku imprezy z odpłatnym wstępem — polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności
     cywilnej za szkody wyrządzone uczestnikom imprez,
11.Pisemną zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki   organizacyjnej lasów
    państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego w  razie przeprowadzania imprezy na
    terenach będących w zarządzie tej jednostki.
12.Informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w  masowej imprezie
    sportowej o podwyższonym ryzyku.

Opłaty

82,00 zł – opłata skarbowa za wydanie decyzji.
Opłatę skarbową można dokonać w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Pieckach Numer konta: 08 9364 0000 2006 0001 0120 0013 Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy oddział w Pieckach.

Tryb odwoławczy

Do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem organu,  który wydał decyzję.

Uwagi

  1.  Jeżeli imprezy są przeprowadzane przez tego samego organizatora w tych samych obiektach i na terenach do tego przystosowanych częściej niż 2 razy w roku lub są to imprezy, dla których opracowano terminarz, Wójt Gminy Piecki wydaje zezwolenie na przeprowadzenie wskazanej liczby imprez lub przeprowadzenie takich imprez w okresie jednego roku.
  2. W przypadku zmiany terminu imprezy masowej mającej odbyć się jednorazowo lub według ustalonego terminarza, organizator imprezy na 7 dni przed jej terminem zawiadamia organ wydający zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej oraz Policję i wszystkie służby ratownicze, które wydały opinie.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1870 ze zm.)
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Bongarc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Bongarc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-16 13:41:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maria Bongarc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-16 13:41:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maria Bongarc
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-12 09:07:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3191 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony