ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.2110.16.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.2110.16.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2016-04-20

Ogłoszono dnia: 2016-04-20 przez Agnieszka Końpa

Termin składania dokumentów: 2016-05-02 15:00:00

Nr ogłoszenia: OK.2110.16.2016

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. Spełnienie   poniższych warunków:
                  - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 1 rok stażu
                    pracy   w komórce finansowej;
          7. umiejętności zawodowe : umiejętność interpretacji stosowanego prawa, dobra
              znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi urządzeń biurowych
              kserokopiarki, faksu,  skanera, drukarki ;
          8. wymagana wiedza zawodowa : znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o
              rachunkowości , ustawy o VAT, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie
              dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w
              sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów
              oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
              w podstawowym zakresie  ustaw : kodeksu postępowania administracyjnego,
              ordynacji podatkowej;
          9. stan  zdrowia pozwalający  na  zatrudnienie  na  stanowisku  urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
         1)  umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność praktycznego stosowania
              prawa, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
              umiejętność argumentowania,
         2)  komunikatywność, odporność na stres, opanowanie, wytrwałość, obowiązkowość,
              uprzejmość, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje do  ciągłego uczenia się,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

   - prowadzenie księgowości  wydatków budżetowych, w tym kompletowanie i
     sprawdzanie  dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
     klasyfikacja budżetowa dokumentów księgowych w odniesieniu do planu wydatków;
   - określanie wydatków nie stanowiących wydatków strukturalnych;
   - ewidencjonowanie faktur zakupowych na potrzeby rozliczeń podatku VAT;
   - wystawianie faktur, not obciążeniowych i księgowych;
   - prowadzenie kasy urzędu;
   - obsługa rachunków bankowych Urzędu i Gminy – dokonywanie płatności z tytułu
     powstałych zobowiązań wobec budżetów i kontrahentów, wypłata wynagrodzeń
     pracownikom, przekazywanie dotacji;
   - sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych obowiązków;
   - prowadzenie ewidencji materiałowej i druków  ścisłego zarachowania;
   - rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek;
   - prowadzenie ewidencji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz udzielanych
     pożyczek mieszkaniowych;
   - prowadzenie ewidencji analitycznej do kont syntetycznych i bieżąca analiza sald;
   - rozliczanie wyników inwentaryzacji składników majątku Urzędu Gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

praca jednozmianowa  w  Referacie Finansowym  Urzędu Gminy
    Piecki  z wyposażeniem stanowiska :   komputer stacjonarny z   dostępem do  drukarki  z
    oprogramowaniem - edytor  tekstów, środkami łączności – telefon,  e-mail.
    Czas pracy : poniedziałek w godz. 800 do 1600, od wtorku do piątku w godzinach 715- 1515.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

    1) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie  ( druk można
        również pobrać na stanowisku d/s organizacyjnych  i kadr UG Piecki, pokój Nr 11)
    2) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
    3) życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
    4) kserokopie dokumentów potwierdzających:  wykształcenie,  posiadane kwalifikacje
        wymagane do zajmowania stanowiska podinspektora  oraz doświadczenia zawodowego
        wykazanego w ogłoszeniu o naborze;
    5) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do
        czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
    6) zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub   
        oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności
        za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne 
        przestępstwo skarbowe;
    7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
        na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na
          zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
      8) kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa
          polskiego,  
      9) oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
             10) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na   
                    przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na
                    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
                    niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997
                    roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.)
                    oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
                    z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-02 15:00:00
b. Sposób:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA w Referacie Finansowym” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 
 02 maja  2016 r. do godz. 15.00. (decyduje data  wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  bip.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
-  oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów
   świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
-  zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
-  zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku
    przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym
    wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki  pod nr tel. 89 7420068.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA w Referacie Finansowym” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 
 02 maja  2016 r. do godz. 15.00. (decyduje data  wpływu do Urzędu Gminy).

VII. Informacje dodatkowe:

    W marcu  2016r., ( miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze)  
    wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o
    rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynosił
    powyżej 6%.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Końpa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Końpa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-20 10:39:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-20 10:44:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-10 08:04:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3120 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony