ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki

Szczegóły informacji

Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-11-17 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria)

Ogłoszono dnia: 2017-11-07 przez Anna Glazer-Obłoczyńska

Treść:

BKR.6140.26.2017
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na realizację zadania pn.:
Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt
na terenie Gminy Piecki”
 
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
 
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30 000€, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). Zastosowanie mają procedury przewidziane w obowiązującym Regulaminie udzielania zamówień publicznych.
 
 
I. ZAMAWIAJĄCY :
GMINA PIECKI 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34
NIP: 7422123183 REGON: 510742758
Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
e- mail: gmina@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl
godziny pracy: poniedziałek 800 - 1600, wtorek - piątek 715 - 1515
 
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
III. KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem www.bip.piecki.com.pl
 
Oferty należy przesyłać:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres złożenia oferty:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
 
IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki, obejmujących:
  1. wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Gminy Piecki oraz ich transport do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami), po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Piecki ma charakter stały w okresie obowiązywania umowy i odbywać się będzie niezwłocznie na telefoniczne zgłoszenie interwencyjne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
  2. zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym zwierzętom należytej, zgodnej z przepisami opieki weterynaryjnej oraz właściwego traktowania i odżywiania zwierząt w schronisku,
  3. prowadzenie obserwacji nowo przyjętych zwierząt i podejmowanie działań mających na celu odnalezienie właściciela w okresie kwarantanny,
  4. przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich zwierząt przebywających w schronisku,
  5. usypianie ślepych miotów urodzonych w schronisku,
  6. wykonywanie szczepień zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi,
  7. przejęcie na podstawie protokołu, w uzgodnieniu z dotychczasowym schroniskiem, wszystkich zwierząt i przetransportowanie ich do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami). Ilość zwierząt do odebrania ze schroniska to około 30 sztuk. Koszty transportu zwierząt do schroniska, w którym będzie sprawowana opieka nad bezdomnymi zwierzętami ponosi Wykonawca,
  8. założenie dla każdego zwierzęcia przebywającego w schronisku karty ewidencyjnej zawierającej podstawowe dane dotyczące zwierzęcia,
  9. zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt domowych,
  10. prowadzenie działań, mających na celu przekazywanie zwierząt nowym opiekunom, a w szczególności: prowadzenie strony internetowej, na której systematycznie będą umieszczane zdjęcia zwierząt przebywających w schronisku,
  11. przekazywanie Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 7 dni po wyłapaniu zwierzęcia jego fotografii wraz z informacją o miejscu i dacie znalezienia.
  12. zapewnienie w skali miesiąca kalendarzowego zwolnienia minimum jednego miejsca przez zwierzęta uprzednio przebywające w schronisku przez adopcję lub sprzedaż.
     
V. Rodzaj zamówienia: usługa
 
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
VII. Główny kod CPV: 98.38.00.00-0 usługi psiarni
85.21.00.00-3 ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
 
VIII. Termin realizacji zamówienia
  1. Terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy w zakresie przygotowania technicznego i organizacyjnego do świadczenia usług jest data zawarcia umowy.
  2. Terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy w zakresie świadczenia usług jest dzień 1 grudnia 2017 r.
  3. Terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy w zakresie świadczenia usług jest dzień 30 listopada 2018 r.
 
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. nie podlegają wykluczeniu,
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu t.j.: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile takie są wymagane), zdolność techniczną i zawodową oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
     
X. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Opisane w pkt. 6.2 SIWZ
 
XI. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
  1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
    Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na:
    - załączniku nr 2a do SIWZ – dotyczy spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
    - załącznik nr 2b do SIWZ – dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania.
  3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych.
XII. KRYTERIA OCENY OFERT
Jedyne kryterium oceny ofert stanowi cena
 
XII. TERMIN SKŁADANIA
Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 17.11.2017r. do godz. 1030.
 
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

Wójt              
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Glazer-Obłoczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Glazer-Obłoczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-07 15:08:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-07 15:13:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-23 15:01:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
867 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony