ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

Akapit nr 1 - brak tytułu

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

 
Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696, z późn. zm.) ustala się plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
1. Powołanie koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Piecki.
Termin realizacji: do 30 września 2020 r.
 
2. Systematyczne odbywanie szkoleń przez koordynatora, zdobywanie niezbędnej wiedzy merytorycznej.
Termin realizacji: pełen okres działania.
3. Przeprowadzenie przez koordynatora dostępności przy wsparciu pracowników merytorycznych (wyznaczonych przez kierownika jednostki) oględzin obiektu Urzędu Gminy Piecki pod kątem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami określonymi
w przepisach ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (przeprowadzenie samooceny). Termin realizacji: do 31 grudnia 2020 roku.
4.Zapewnienie dostępu alternatywnego w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych, technicznych lub prawnych, podmiot nie będzie w stanie zapewnić dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Termin realizacji: pełen okres działania.
 
 
5. Wykonanie raportu z przeprowadzonego audytu architektonicznego Urzędu Gminy Piecki, zawierającego charakterystykę stanu istniejącego, w tym barier architektoniczno - infrastrukturalnych i informacyjno - komunikacyjnych.
Termin realizacji luty – marzec 2021 rok.
 
6. Podejmowanie działań zmierzających do uzyskania środków na likwidację istniejących barier architektonicznych i komunikacyjnych (m.in. PFRON)
Termin realizacji: pełen okres działania.
 
7. Przygotowanie informacji zbiorczych do raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Przygotowywanie raportu i jego opublikowanie na stronie BIP.
Termin realizacji: do 31 marca 2021 roku oraz kolejnych w terminach przewidzianych
w ustawie.
 
Koordynator ds. dostępności                                                                                                                          Wójt Gminy Piecki
          Z up. Wójta                                                                                                                                        Agnieszka Kurczewska
     Hubert Sadownikow
      Sekretarz Gminy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hubert Sadownikow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-03-10 10:05:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-03-10 10:06:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-10 11:39:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1069 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »