Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: 23/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 23/2011Szczegóły informacji
23/2011
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Nieobowiązujący
Sesja: Zarządzenie
Kadencja: Kadencja 2006-2010
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data podjęcia/podpisania: 2011-03-15
Tytuł aktu:
W sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego w Urzędzie Gminy Piecki
Utracił moc przez:
Na podstawie:
rt.6 ust.1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. Z 2006 r. Nr 97, poz. 673 z późn. zm.)
oraz §1 ust.3 § 2 ust.2 i 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67)
oraz §1 ust.3 § 2 ust.2 i 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67)
Treść:
Zarządzenie Nr 23/2011
Wójta Gminy Piecki
z dnia 15 marca 2011 r.
Wójta Gminy Piecki
z dnia 15 marca 2011 r.
w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego w Urzędzie Gminy Piecki
Na podstawie art.6 ust.1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. Z 2006 r. Nr 97, poz. 673 z późn. zm.)
oraz §1 ust.3 § 2 ust.2 i 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik Nr 1
do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e :
§ 1.
Wprowadzam do stosowania załączniki Nr 1,Nr 2 i Nr 6 do cytowanego rozporządzenia, wymienione poniżej:
1) załącznik Nr 1 – Instrukcja kancelaryjna,
2) załącznik Nr 2 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów gminnych,
oraz urzędów obsługujących te organy i związki
3) załącznik Nr 6 – Instrukcja archiwalna
§ 2.
Wskazuję tradycyjny system wykonywania czynności kancelaryjnych jako podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Piecki.
§ 3.
Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznaczam Panią Elżbietę Ruszczyk- Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, pełniącą również funkcję archiwisty.
§ 4.
1. Określam listę rodzajów przesyłek wpływających do Urzędu Gminy Piecki, które nie są otwierane przez kancelarię.
2. Listę, o której mowa w ust.1 stanowią następujące przesyłki:
a) opatrzone klauzulą „zastrzeżone” i „poufne” zgodnie z ustawą z dnia
5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz.1228),
b) adresowane imiennie, tj. zawierające jedynie adres oraz imię i nazwisko adresata – bez wskazania stanowiska służbowego lub stanowiska pracy ze struktury organizacyjnej,
c) oznaczone jako „oferta” w ramach prowadzonych w urzędzie procedur zamówień publicznych, naboru, konkursów,
d) opatrzone dopiskiem, „do rąk własnych”,
c) wartościowe,
d) kierowane z sądów okręgowych do Urzędu Stanu Cywilnego
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim pracownikom Urzędu Gminy Piecki zatrudnionym na stanowiskach urzędniczych.
§ 6.
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Agnieszka Kurczewska
Agnieszka Kurczewska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Boruch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Boruch |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-03-29 13:29:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tyberiusz Maksymow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-03-29 13:30:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tyberiusz Maksymow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-21 14:14:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2307 raz(y) |