ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego.Drukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego.

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu stałego.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych

Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:02:00

Termin załatwienia

Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, jest obowiązana wymeldować się w organie gminy, właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce pobytu. Osoba może wymeldować się z miejsca pobytu stałego lub czasowego dokonując zameldowania w nowym miejscu pobytu. Zgłoszenia wymeldowania dokonuje się najpóźniej w dniu opuszczenia miejsca pobytu stałego lub czasowego.

Osoba kontaktowa

Marta Kulas

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 3

Telefon kontaktowy

504919254

Adres e-mail

m.kulas@piecki.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 3

Wymagane Dokumenty

a) formularz „Zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego”(do pobrania na miejscu),
b) dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoby nepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamośc- odpis skrócony aktu urodzenia).

Opłaty

Czynność nie podlega opłacie.

Uwagi

  • Osoba dokonuje wymeldowania osobiście lub przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach- innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości,
  • za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu,
  • Zgłoszenie zgonu dokonane w urzędzie stanu cywilnego, zgodnie z przepisami prawa o aktach stanu cywilnego, zastępuje wymeldowanie osoby zmarłej z miejsca pobytu stałego bez konieczności wypełniania formularzy. 

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1397 ze zm.)
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określania wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego.
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Bongarc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Bongarc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-16 12:58:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maria Bongarc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-16 13:02:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maria Bongarc
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-12 09:08:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2945 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony