ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH,ROZGRANICZEŃ I WZNOWIENIA GRANIC W 2018 ROKUDrukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH,ROZGRANICZEŃ I WZNOWIENIA GRANIC W 2018 ROKU

Szczegóły informacji

WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH,ROZGRANICZEŃ I WZNOWIENIA GRANIC W 2018 ROKU

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2018-02-05 14:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa 34, Kancelaria (pokój nr 7)

Ogłoszono dnia: 2018-01-23 przez Danuta Biedrzycka

Treść:

Znak:BKR.6840.1.2018
Piecki,dnia 23.01.2018 r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi
WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH,ROZGRANICZEŃ I WZNOWIENIA GRANIC
W 2018 ROKU”
 
1.ZAMAWIAJĄCY
 
GMINA PIECKI
REGON: 510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki,ul. Zwycięstwa 34,11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax:(89)7422065
e-mail:gmina@piecki.com.pl, www.bip.piecki.com.pl
Osoba do kontaktów: Danuta Biedrzycka (89) 742 22 52
 
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA – PRZETARG NIEOGRANICZONY
 
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30000 EURO, nie maja zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(tj. Dz.U.z 2017r.poz.1579).
 
3. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
3.1.Nazwa zamówienia
Wykonanie podziałów geodezyjnych,rozgraniczeń i wznowienia granic w 2018 roku”
3.2. Rodzaj zamówienia – usługi
3.3 Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne w zakresie:
- podziału działek,
- rozgraniczenie nieruchomości,
- wznowienia granic.
Planowana ilość postępowań w skali roku 2018
- wznowienie granic i znaków granicznych :
  • za pierwsze 4 punkty graniczne-prognozowana ilość do wykonania – 4
  • za każdy następny punkt graniczny- prognozowana ilość do wykonania-20
- rozgraniczenie nieruchomości:
  • za pierwsze 4 punkty graniczne-prognozowana ilość do wykonania – 2
  • za każdy następny punkt graniczny- prognozowana ilość do wykonania-10
- podziały geodezyjne:
  • podział na dwie działki-prognozowana ilość do wykonania – 6
  • za każdą następną działkę-prognozowana ilość do wykonania 3
 
4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
 
od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
 
5.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH OCENY
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie ofert na którą
składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru)
b) kserokopia uprawnień zawodowych
Dokumenty i informacje,o których mowa wyżej,mogą być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 
6.OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
 
6.1 Cena oferty jest sumą poszczególnych cen brutto za usługi będące przedmiotem zamówienia.
6.2 W cenie jednostkowej wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił z wykonywania przedmiotu zamówienia tj. dojazdów, wizji lokalnej,opłat za wypożyczenie materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej itp.
6.3 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia
6.4 Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym,a Wykonawcą.
6.5 Jedynym kryterium wyboru będzie cena.
 
7. SPOSÓB I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
 
7.1 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem ”OFERTA- Wykonanie podziałów geodezyjnych,rozgraniczeń i wznowienia granic w 2018 roku”
7.2 Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pokój nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 05.02.2018 r. do godziny 14 00
Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
7.3 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,dokonania wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów,poprawi oczywiste omyłki pisarskie,rachunkowe oraz i inne omyłki polegające na niezgodności ofert z zaproszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgody na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty.
 
8.KRYTERIA OCENY OFERT
 
najniższa cena
 
9.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
 
Wykonawcy pozostają związani złożoną ofertą przez okres 30 dni ,od upływu terminu składania ofert
 
10.INFORMACJE DODATKOWE
 
1. Zapytanie ofertowe służy ustaleniu cen jednostkowych wykonania zaplanowanych prac
2. Ilość wznowień,rozgraniczeń,podziałów w skali roku może ulec zmianie. Wykonawca dostanie zapłatę za faktycznie wykonaną pracę.
Wójt            
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony