ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

P R O T O K Ó Ł Nr LV/10 LV Sesji Rady Gminy Piecki z 4 listopada 2010 r.

Informacja ogłoszona dnia 2010-11-16 09:37:16 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

P R O T O K Ó Ł Nr LV/10
LV Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 4 listopada 2010 r.
pod przewodnictwem Pana Jana Gleby – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.

Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Pieckach, rozpoczęcie o godz.10:00, zakończenie o godz. 12:35.

W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki – wg załączonej listy obecności (nieobecny T. Pietryga),
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Maria Jarczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz.

Przewodniczący Rady Pan Jan Gleba dokonał otwarcia LV Sesji przy obecności 14 radnych - na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, przywitał wszystkich zebranych na sali sesyjnej – radnych, zaproszonych gości, sołtysów, poczym przystąpiono do realizacji porządku obrad przedstawionego w zawiadomieniu o zwołaniu nin. sesji, tj. w brzmieniu:

Porządek obrad :

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum, przedstawienie porządku obrad.
2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zmian budżetu Gminy na 2010 rok,
b) wyrażenia zgody na ustanowienie nieodpłatne służebności przesyłu na rzecz ENERGA Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku,
c) nieodpłatnego przejęcia nieruchomości,
d) procedury uchwalania budżetu Gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu,
e) określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji,
f) przyjęcia Programu współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2011.
6. Informacja Wójta o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Piecki w roku szkolnym 2009/2010.
7. Informacja Wójta oraz Przewodniczącego Rady o wynikach analizy oświadczeń majątkowych.
8. Wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości.
9. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
10. Zamknięcie obrad.

Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych

Radny Pan Dariusz Michalczewski – zgłoszone pytania;
1) 8 lipca na sesji przyjęta została uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki – pytanie do Pani Wójt czy zleciła opracowanie tych zmian, a jeżeli tak, to oprócz Dobrego Lasku jakie jeszcze tereny zostały objęte?
2) kiedy została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – chodzi o przedszkole.

Radny Pan Andrzej Marzewski – pytanie odn. spisu rolnego – jak podawały media, rzecznik GUS, miał to być najbardziej nowoczesny spis rolny, także drogą elektroniczną – pytanie, jak to się odbywało w naszej gminie, czy dużo osób skorzystało z tej formy elektronicznej, czy np. był przypadek, że rachmistrz spotkał się z odmową udzielenia danych przez rolnika.

Ad. 3 - przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

Przewodniczący Rady Pan J. Gleba poinformował, że protokół z poprzedniej sesji, tj. z dnia 30 września 2010 r. wyłożony był do wglądu na sali obrad, dostępny był również w biurze Rady, każdy zainteresowany mógł się z nim zapoznać – po czym zwrócił się do radnych z pytaniem czy wnoszą ew. uwagi – nie zgłoszono.
Przyjęcie protokołu poddano pod głosowanie, w wyniku którego został przyjęty 14 gł. „za”, tj. jednomyślnie.

Ad. 4 – informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym

W/w informację przedstawiła i omówiła Wójt Gminy Pani M. Jarczewska – za okres od 30 września do 3 listopada 2010 r., sporządzoną na podstawie zarządzeń Wójta – wg informacji pisemnej stanowiącej załącznik do nin. protokołu (radni otrzymali przed sesją do szczegółowego zapoznania się). Następnie P. Wójt podała dodatkowe informacje, głównie nt. stanu realizacji inwestycji, m. in.:
­ przedwczoraj podpisana została umowa z WODROL na kanalizację sanitarną Szklarnia -Krzywy Róg – Dłużec – Rutkowo – Głogno;
­ 9 listopada będzie podpisana umowa z PRIB na modernizację oczyszczalni ścieków,
­ została podpisana umowa z EKOMELBUD na kanalizację sanitarną wraz z zaopatrzeniem w wodę Zgon – Krutyń – Kr. Piecek – Rosocha; jest to bardzo duże zadanie, na ponad 8 mln zł,
Łącznie podpisaliśmy umowy na zadania kanalizacyjne na ok. 16 mln zł, otrzymaliśmy dofinansowanie za środków Unii Europejskiej w wys. 13 mln zł; jest to największa inwestycja w historii naszej Gminy, z tak dużym dofinansowaniem. Do końca przyszłego roku zadania te muszą być wykonane, rozliczone do końca 2012 r.
­ podpisane zostały również umowy z Marszałkiem Województwa na dofinansowanie zadań: budowy plaży nad jez. Wągiel – otrzymamy 350.000 zł, na plac zabaw na osiedlu 35-lecia – 150.000 zł, na place zabaw w Krutyni, Dłużcu i Macharach, na remonty świetlic w Dobrym Lasku, Babiętach i Rososze – zadania te będą więc realizowane w przyszłym roku (wnioski były składane w marcu, a podpisanie umów w listopadzie). Nie wszystkie wnioski uzyskały akceptację – nie otrzymamy w tym roku dofinansowania na ogrodzenie boiska w Krutyni, zakup samochodu dla OSP Krutyń, na 3 małe place zabaw: w Brejdynach, Starych Kiełbonkach i Macharach PGR; nabór wniosków będzie ponowiony w listopadzie i ponowimy również nasze wnioski;
­ podpisana została umowa na wykup kolekcji Pani M. Dermackiej – I transza zapłacona, II będzie ok. połowy listopada,
­ odebrana została droga w Goleni,
­ kopana jest studnia w Zyzdrojowym Piecku – okazało się, ze trzeba trochę głębiej kopać, niż zakładano – 6 metrów; cała ta inwestycja wodociągowa będzie do realizacji w przyszłym roku;
­ do 15 listopada musi wpłynąć do biura Rady i RIO projekt budżetu Gminy na 2011 rok – projekt jest w trakcie opracowywania, ujęta jest kontynuacja zadań inwestycyjnych, a także budowa boiska Orlik 2012.

Po powyższym, P. Wójt udzielała wyjaśnień na pytania radnych dot. w/w informacji.

Ad. 5 – podjęcie uchwał w sprawach:

a) zmian w budżecie Gminy na 2010 rok

- propozycje zmian przedstawiła i omówiła Wójt Gminy Pani M. Jarczewska – wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do nin. protokołu; głównie zmiany dotyczą zadań inwestycyjnych – w załącznikach inwestycyjnych, porządkując stan ich realizacji, gdyż na zadania, na które przetargi, umowy zawarte zostały na końcówce roku, nie ma potrzeby zapisywać środków w budżecie 2010 r., gdyż nie będą w tym roku realizowane.

Uwag, pytań nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2010 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 14 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LV/239/10).

b) zgoda na ustanowienie nieodpłatne służebności przesyłu na rzez ENERGA (…)

- projekt w/w uchwały omówiła Wójt Gminy Pani M. Jarczewska; dotyczy budowy przyłączy energetycznych do zasilenia w energię przepompowni ścieków, w związku z ogromną inwestycją kanalizacyjną na terenie naszej Gminy.

Uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie nieodpłatne służebności przesyłu na rzecz ENERGA Operator S.A. z siedzibą Gdańsku; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 14 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LV/240/10).

c) nieodpłatnego przejęcia nieruchomości

- projekt w/w uchwały omówiła Wójt Gminy Pani M. Jarczewska; dotyczy nieodpłatnego przejęcia od Agencji Nieruchomości Rolnych działki w Pieckach pod budowę przepompowni – również jest to związane z inwestycją kanalizacyjną na terenie Gminy.
Uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie nieodpłatnego przejęcia nieruchomości; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 14 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LV/241/10).

d) procedury uchwalania budżetu Gminy (…)

- projekt w/w uchwały przedstawiła Skarbnik Gminy Pani K. Witkowska; m. In. poinformowała, iż obecnie przedłożony projekt uwzględnia wnioski przyjęte na wspólnym posiedzeniu komisji – omówienie tych zmian, tj. :
- w § 10, ust. 1 dopisane, że wraz z projektem budżetu przesyłane są radnym zapotrzebowania do budżetu złożone przez gminne jednostki organizacyjne, jednostki pomocnicze i inne podmioty oraz na początku zdania 1-szego po słowach „w terminie” dopisane słowa „co najmniej”,
- w § 12 określone, że Wójt Gminy po zapoznaniu się z wnioskami komisji może je uwzględnić w całości lub części – ten zapis P. Skarbnik konsultowała (jeszcze dzisiaj) z Panią Stanny z RIO w Olsztynie – jest zgodny z prawem. Ponadto ta Pani zwróciła uwagę, że w porządku obrad sesji budżetowej powinien znaleźć się zapis o odczytaniu opinii RIO w sprawie możliwości sfinansowania deficytu – i taki zapis proponuje się wprowadzić jako ppkt 4 w § 13, ust. 2, ponadto w ppkt. 6 tego ustępu wykreślić słowo „autopoprawki”.

Uwag, pytań nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan L. Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu Gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 14 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LV/242/10);

e) określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi (…)

- powyższą sprawę przedstawiła Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz; obowiązek uchwalenia przez Radę w/w procedury wynika z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, przedstawiony projekt uchwały określa sposób prowadzenia konsultacji, osoby uprawnione do konsultacji, a także wyniki konsultacji – które generalnie są opiniami, a więc nie są wiążące dla Wójta.

Uwag, pytań nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji”; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 14 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LV/243/10);

f) przyjęcia Programu współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi (…) na 2011 rok

- powyższą sprawę przedstawiła Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz; obowiązek przyjęcia w/w programu również wynika z ustawy j. w. i jest on rokrocznie przez Radę przyjmowany. Program na 2011 rok jest kontynuacją zadań i zakresu współpracy prowadzonego w tym roku, a więc głównie z OSP, organizacjami sportowymi, WOPR.

Radny Pan A. Marzewski wyraził zdanie, że przyjęcie teraz Programu na 2011 rok pozwoli na wcześniejsze podjęcie działań dla zorganizowania lodowiska w Pieckach.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2011; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 14 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LV/244/10);

Ad. 6 – informacja Wójta o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Piecki w roku szkolnym 2009/2010
P. Wójt M. Jarczewska przedstawiła informację nt. realizacji zadań oświatowych w Gminie Piecki w roku szkolnym 2009/2010, w tym o wynikach sprawdzianu w klasach VI szkół podstawowych oraz egzaminu gimnazjalnego – na podstawie danych przekazanych przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną w Łomży.
Poinformowała również, iż obowiązek przedstawienia Radzie powyższej informacji wynika z ustawy o oświacie – należało ją złożyć w terminie do 31 października, jednak ze względu na opóźnione przekazanie wyników przez OKE, nie było to możliwe.

Ad. 7 – informacja Wójta oraz Przewodniczącego Rady o wynikach analizy oświadczeń majątkowych

P. Wójt M. Jarczewska przedstawiła informację nt. analizy oświadczeń majątkowych za 2009 rok oraz w trakcie roku 2010, złożonych przez dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych oraz innych osób zobowiązanych do ich składania – wg informacji pisemnej, stanowiącej załącznik do niniejszego protokołu.

Przewodniczący Rady Pan J. Gleba przedstawił informację nt. analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych Rady Gminy Piecki: za 2009 rok oraz na 2 miesiące przed upływem kadencji 2006-2010 – wg informacji pisemnej stanowiącej załącznik do niniejszego protokołu.

Ad. 8 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości

Pan Lucjan Kulik – Przewodniczący Rady Powiatu w Mrągowie – poinformował o inwestycjach wykonywanych w Powiecie – w tej kadencji głównie postawiono na inwestycje oświatowe, w drogownictwie wykonano duże inwestycje na terenie gmin Sorkwity i Mikołajki. Powiat otrzymał na te zadania dużo środków, ale też i ma duże zadłużenie. Szpital ma dalej dług, ale już nie rośnie, a stopniowo maleje.

Pani Mirosława Drężek – sołtys s. Zyzdrojowy Piecek zgłosiła, że na drodze za leśniczówką jest ogromna wyrwa w drodze, grożąca poważnym wypadkiem (a ludzie dalej jeżdżą na grzyby); jest to już teren Gminy Świętajno – i prośba do Pani Wójt o interwencję w tej gminie, gdyż było to przez Panią sołtys zgłaszane do Urzędu Gminy w Świętajnie, ale do dziś nikt tym się nie zajął.

Pan Andrzej Brodzik – sołtys s. Jakubowo – zwrócił się z pytaniem do Pani Wójt, jak wygląda sprawa ogrodzenia cmentarza w Jakubowie.

Ad. 9 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski

Odpowiedzi udzieliła Pani Wójt M. Jarczewska:
- na zapytania Pana radnego D. Michalczewskiego: odn. zmiany Studium – jeszcze w tym roku podpiszę umowę z Panem Grządką, wczoraj rozmawialiśmy telefonicznie i omawialiśmy zakres zmian, p. Grządka zasugerował żeby zmianami objąć całą Gminę – i na następną sesję przygotowany będzie stosowny projekt uchwały. Odn. przedszkola – 30 lipca 2009 r. był rozstrzygnięty przetarg na wykonanie dokumentacji – z okresem realizacji do 15 grudnia 2009 r., niestety do dnia dzisiejszego projektu jeszcze nie mamy. Projektant złożył wniosek o decyzję o ustaleniu warunków zabudowy 25 września 2009 r., 2-gi wniosek – po podziale gruntu, został złożony 11 marca 2010 r. – w tym samym miejscu, nic lokalizacyjnie się nie zmieniło, a więc prace mogły trwać. 7 maja została wydana decyzja lokalizacyjna – jednak należy tu podkreślić, że terminy decyzji niczym nie skutkują, prace projektowe mogły być realizowane;

- na pytanie Pana radnego A. Marzewskiego odn. spisu rolnego – bardzo różnie to przebiegało, w 90% problemów nie było, były 2 osoby, które deklarowały dokonanie tzw. samospisu drogą elektroniczną, ale niestety nie wykonały tego i wysłany został do nich rachmistrz. W przypadku 5 osób konieczne było „przekonywanie”, w wyniku czego zgodziły się udzielić danych;

- na zapytanie Pana A. Brodzika – sołtysa Jakubowa w sprawie grodzenia cmentarza – w trakcie są prac przygotowawcze, zostały wznowione granice, wskutek czego powierzchnia do ogrodzenia trochę się zmniejszyła. Na to zadanie środki są zabezpieczone w budżecie, do realizacji w tym roku;

- odn. zgłoszenia Pani sołtys Zyzdrojowego Piecka sprawy wyrwy w drodze – będzie to ponownie zgłoszone do Urzędu Gminy w Świętajnie.

Po powyższym Pani Wójt poinformowała, że nie będą podejmowane uchwały podatkowe na 2011 rok, gdyż pozostają stawki dotychczasowe jako obowiązujące w 2011 roku.

Ad. 10 – zamknięcie obrad

Przewodniczący Rady Gminy stwierdził, że porządek obrad LV Sesji Rady Gminy Piecki został wyczerpany, po czym ogłosił zamknięcie obrad.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

Przebieg obrad Rady w całości zarejestrowany na nośniku cyfrowym.


Przewodniczący Rady
Jan Gleba

Protokółowała:
Joanna Kaczyńska



Załącznik do Protokołu Nr LV/10
Sesji Rady Gminy Piecki
dn. 4 listopada 2010 r.

Informacja Wójta Gminy Piecki z działalności w okresie międzysesyjnym – od 30 września do
3 listopada 2010 r. sporządzona na podstawie zarządzeń Wójta.

RG. 0056-9/10 Piecki, 3 listopada 2010 r.
1) 8 października – zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej – do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na realizację robót budowlanych realizowanych w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich – MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich” Gmina Piecki, pod nazwą: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Pieckach;
2) 12 października – zarządzenie w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego – Pana Tyberiusza Maksymow odpowiedzialnego za szkolenie operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych i wsparcie techniczne tych komisji;
3) 14 października – zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej – do przeprowadzenia w dniu 15 października br. przetargu nieograniczonego na sprzedaż działki nr 181 w obrębie Cierzpięty;
4) 14 października – zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej – do rozpatrzenia wniosków oferentów na realizację zadania: Koncesja na roboty budowlane – Budowa kotłowni na odnawialne źródła energii oraz wytwarzanie energii cieplnej;
5) 15 października – zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej – do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na realizację robót budowlanych realizowanych w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich – MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich” Gmina Piecki, pod nazwą: Pełnienie nadzoru inwestorskiego;
6) 18 października – zarządzenie w sprawie powierzenia czynności zastrzeżonych dla Wójta Gminy – Sekretarzowi Gminy Pani B. Wołkowicz prowadzenia zastrzeżonych dla Wójta czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu nieograniczonego na realizację robót budowlanych realizowanych w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich – MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich” Gmina Piecki, pod nazwą: Pełnienie nadzoru inwestorskiego;
7) 19 października – zarządzenie w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia w dniu 21 października 2010 r. negocjacji z kandydatami w postępowaniu dot. budowy kotłowni w Pieckach;
8) 22 października – zarządzenie w sprawie zmian budżetu Gminy na 2010 rok - dokonanie zmian w planie dochodów i wydatków na podstawie:
• decyzji KBW Delegatury w Olsztynie przyznającej kwotę 35.706 zł na przeprowadzenie wyborów do rady gminy i wójta,
• decyzji Wojewody przyznającej:
­ 92.499 zł na pomoc materialną dla uczniów o charakterze socjalnym,
­ 2.359 zł na dożywianie dzieci,
­ 44.584 zł na dofinansowanie wypłat zasiłków stałych,
­ 285 zł na sfinansowanie prac komisji kwalifikacyjnych i egzaminacyjnych nauczycieli.
9) 25 października – zarządzenie w sprawie zmian budżetu Gminy na 2010 rok – dokonanie przeniesień wydatków między paragrafami w obrębie działu (801 – oświata i 854 – edukacyjna opieka wychowawcza, łącznie na kwotę 33.109 zł)
10) 27 października – zarządzenie w sprawie wprowadzenia dnia wolnego od pracy w Urzędzie Gminy Piecki – 12 listopada 2010 r. w zamian za ustalenie dnia 20 listopada 2010 r. dniem pracy w Urzędzie Gminy.
11) 28 października - zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej – do przeprowadzenia w dniu 29 października br. przetargu nieograniczonego na sprzedaż działki nr 844/3 w obrębie Piecki;
12) 2 listopada – zarządzenie w sprawie powołania operatorów obwodowych komisji wyborczych.

Sporządziła:
J. Kaczyńska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-11-16 09:37:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-11-16 09:37:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:20:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
809 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony