ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

P R O T O K Ó Ł Nr VII/11 nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Piecki z 11 maja 2011 r.

Informacja ogłoszona dnia 2011-07-04 08:16:00 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

P R O T O K Ó Ł Nr VII/11

VII – nadzwyczajnej, Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 11 maja 2011 r. pod przewodnictwem Pana Andrzeja Brodzika – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.

Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Pieckach, rozpoczęcie o godz. 14:00, zakończenie o godz. 14:35.
W sesji udział wzięli :
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz.

Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik dokonał otwarcia VII Sesji – nadzwyczajnej, przy obecności 15 radnych - na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych. Poinformował, że do porządku obrad przedstawionego w zawiadomieniach o zwołaniu nin. sesji proponowana jest zmiana – poszerzenie o przyjęcie uchwały w sprawie powierzenia Spółce pod firmą: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie zadania własnego Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę umowy wykonawczej niezbędnej dla realizacji projektu pn.: „System zagospodarowania odpadów komunalnych w Olsztynie. Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów”, dofinansowanego ze środków wspólnotowych UE.

Wyjaśnień dot. przyczyn wprowadzenia w/w zmiany do porządku obrad udzieliła Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz.

Przewodniczący Rady Pan A. Brodzik poddał pod głosowanie przyjęcie w/w zmiany: ”za” przyjęciem 15 gł. – przyjęto jednomyślnie.

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2011 rok.
3. Przyjęcie uchwały w sprawie powierzenia Spółce pod firmą: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie zadania własnego Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę umowy wykonawczej niezbędnej dla realizacji projektu pn.: „System zagospodarowania odpadów komunalnych w Olsztynie. Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów”, dofinansowanego ze środków wspólnotowych UE.
4. Zamknięcie obrad.

Ad. 2
Skarbnik Gminy Pani K. Witkowska przedstawiła i omówiła propozycje zmian do budżetu na 2011 rok – wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do nin. protokołu.
Uwag do w/w propozycji zmian nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2011 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr VII/25/11).

Ad. 3

Wprowadzenia dokonała Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz – wg danych zawartych w projekcie uchwały oraz uzasadnieniu do projektu, stanowiących załączniki do nin. protokołu. Uchwały takie – w jednakowym brzmieniu podejmują wszystkie Gminy, tj. w liczbie 37, uczestniczące w dużym projekcie w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, realizowanym przez Spółkę ZGOK w Olsztynie.

Uwag do w/w sprawy nie wnoszono.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie powierzenia Spółce pod firmą: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie zadania własnego Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę umowy wykonawczej niezbędnej dla realizacji projektu pn.: „System zagospodarowania odpadów komunalnych w Olsztynie. Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów”, dofinansowanego ze środków wspólnotowych UE; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 15 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr VII/26/11).

Ad. 4

W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad VII Sesji Rady Gminy PieckI, Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik ogłosił zamknięcie obrad.

Na tym protokół zakończono i podpisano.
Przewodniczący Rady
Andrzej Brodzik


Protokółowała:
J. Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-04 08:14:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-04 08:16:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:20:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
697 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony