ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

P R O T O K Ó Ł Nr XII/11 nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Piecki z 7 października 2011r.

Informacja ogłoszona dnia 2011-10-28 10:15:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

P R O T O K Ó Ł Nr XII/11

XII – nadzwyczajnej, Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 7 października 2011 r. pod przewodnictwem Pana Andrzeja Brodzika – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.

Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Pieckach, w godzinach 11:15 – 12:50.
W sesji udział wzięli :
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz
oraz gość honorowy
Arcybiskup Wojciech Ziemba Metropolita Warmiński wraz z Proboszczem tut. Parafii Eugeniuszem Pipałą.

Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik dokonał otwarcia XII Sesji – zwołanej w trybie nadzwyczajnym, przy obecności 13 radnych - na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, przywitał wszystkich zebranych, szczególnie Arcybiskupa Wojciecha Ziembę, z podziękowaniem za zaszczycenie swoją obecnością obrad Rady.

Na wstępie głos został udzielony Arcybiskupowi Wojciechowi Ziembie Metropolicie Warmińskiemu, który w swej wypowiedzi m. in. poinformował o zasadach organizacyjno-finansowych funkcjonowania Kurii Biskupiej, przedstawił rys historyczny i teraźniejszy katolicyzmu na Warmii i Mazurach oraz innych regionach kraju, zamierzenia na przyszłość.
Udzielał odpowiedzi i wyjaśnień na pytania radnych, głównie w sprawie rozbudowy kościoła parafialnego w Pieckach.
Po zakończeniu spotkania z Ks. Arcybiskupem, przystąpiono do realizacji porządku obrad, jak niżej:
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2011 rok.
3. Zamknięcie obrad.

Ad. 2
Skarbnik Gminy Pani K. Witkowska przedstawiła proponowane zmiany do budżetu (jak w załączniku do nin. protokołu); zmiany polegają na wprowadzeniu 2-ch nowych wydatków:
1) 10.000 zł dofinansowanie – dotacja dla Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Mrągowie na zakup samochodu kwatermistrzowsko-ratowniczego (wniosek w załączeniu);
2) zwiększenie o kwotę 7.200 zł udziału Gminy w projekcie „Żyj z pasją” realizowanego przez GOKSiR na podstawie porozumienia z MEN; zwiększone środki przeznaczone są na transport dzieci i młodzieży do Teatru do Gdańska i do Warszawy;
3) w/w wydatki sfinansowane będą ze środków na „plany zagospodarowania przestrzennego”, które wg orientacji nie będą w całości wykorzystane.
Przewodniczący Rady A. Brodzik poinformował, że w rozmowie Pan Komendant PSP w Mrągowie zadeklarował, że przekaże samochód – 13-letniego „Lublina” którejś ze straży w gminie Piecki.
Pani Wójt A. Kurczewska dodała, że samochód ten może przejąć jednostka będąca w systemie KSRG, po czym dopiero ta jednostka może go przekazać innej – wstępnie mówi się o OSP w Macharach.
Uwag do proponowanych zmian nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2011 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 12 gł. „za” – jednogłośnie (uchwała Nr XII/44/11).

Ad. 3

W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XII – nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy PieckI, Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik ogłosił zamknięcie obrad.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

Przebieg całości obrad zarejestrowany na nośniku cyfrowym (F. 26 i 27)
Przewodniczący Rady
Andrzej Brodzik
Protokółowała:
J. Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-28 10:09:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-28 10:15:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:20:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
739 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony