Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Szczegóły informacji

P R O T O K Ó Ł Nr IX/11 Sesji Rady Gminy Piecki z 28 czerwca 2011 r.

Informacja ogłoszona dnia 2011-09-13 14:23:01 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

P R O T O K Ó Ł Nr IX/11

IX Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 28 czerwca 2011 r. pod przewodnictwem
Pana Andrzeja Brodzika – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.

Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Pieckach, rozpoczęcie o godz. 10:00, zakończenie o godz. 13:00.
W sesji udział wzięli :
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności,
- sołtysi z terenu Gminy - wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz,
- Radca prawny w Urzędzie Gminy Pan R. Bielański.

Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik dokonał otwarcia IX Sesji przy obecności 13 radnych - na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych.
Wójt Gminy Pani A. Kurczewska zgłosiła wniosek o zmianę porządku obrad – wykreślenie punktu 8e „podjęcie uchwały w sprawie wydawania czasopisma „Gmina Piecki. Magazyn Samorządu Lokalnego”, ponieważ projekt ten nie uzyskał akceptacji radnych na wspólnym posiedzeniu komisji; wyraziła zdanie, że jest to temat do przedyskutowania na następnej sesji i posiedzeniach komisji.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie przyjęcie w/w zmiany do porządku obrad – została przyjęta 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie.
Przystąpiono do realizacji porządku obrad, jak niżej:

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad, przedstawienie porządku obrad.
2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
3. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
4. Informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie z działalności GOPS w Pieckach w 2010 r. z informacją o potrzebach w zakresie pomocy społecznej.
6. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii za 2010 rok.
7. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2010 rok:
a) wystąpienie Wójta z informacją o wykonaniu budżetu Gminy za 2010 rok,
b) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o tym sprawozdaniu,
c) wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Wójta wraz z opinią RIO o wniosku,
d) dyskusja,
e) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2010 rok,
f) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu za 2010 rok.
8. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) przyjęcia projektu systemowego pt. „Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w Gminie Piecki” na 2011 rok,
b) trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Pieckach oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania,
c) zmian budżetu Gminy na 2011 rok,
d) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy la lata 2011-2021,
e) wykreślony
f) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym,
g) zmiany opisu granic okręgu wyborczego.
9. Wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości.
10. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
11. Zamknięcie obrad.

Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych

Pani Wiesława Rolka – przedstawiła prośbę – w imieniu najmłodszych mieszkańców, chłopców m. Stare Kiełbonki, o udostępnienie boiska przy szkole. Chcieliby grać w piłkę, ale nie mają gdzie – boisko zarośnięte po kolana, te wiejskie również. Na czas wakacji dobrze by było, żeby zostało wykoszone.

Pan Leszek Więcek – ponownie przedstawił prośbę w sprawie dwóch niemieckich cmentarzy w Brejdynach, do których nie ma dojazdu – właściciele pól pogrodzili elektrycznym ogrodzeniem, wszędzie pasą się krowy. Obecnie przyjeżdżający członkowie rodzin z Niemiec skarżą się, że nie mogą się tam swobodnie dostać. Pytanie do Pani Wójt, czy coś jest robione, aby przywrócić dojazd do tych cmentarzy.

Pan Jan Puławski – poinformował, że 18 czerwca odbył się Festyn Wiejski w Dłużcu – podziękował Pani Wójt, Pani Dyrektor GOKSiR za pomoc w jego organizacji. Pan dyrektor szkoły nie udostępnił jednak mieszkańcom pomieszczeń szkoły – nie otworzył, nie dał nawet krzesełek. Zaproponował zwołanie komisji oświatowej na początku września, żeby porozmawiać z Panem dyrektorem – przecież to nie jego prywatne ranczo, takie coś nie powinno się więcej powtórzyć.

Ad. 3 – przyjęcie protokołów z poprzednich sesji

Przewodniczący Rady Pan A. Brodzik poinformował, że do przyjęcia pozostają protokoły z ostatnich sesji, tj.: Nr VI/11 z dnia 8 kwietnia 2011 r., Nr VII/11 – sesji nadzwyczajnej z dnia 11 maja, Nr VIII/11 – sesji nadzwyczajnej z dnia 1 czerwca; wyłożone były do wglądu na sali obrad, każdy zainteresowany mógł się z nim zapoznać – po czym zwrócił się do radnych z zapytaniem, czy wnoszą uwagi.
Uwag nie wnoszono; przyjęcie protokołów poddano kolejno głosowaniom:
Nr VI z dnia 8 kwietnia 2011 r. – 13 gł. „za”; przyjęto jednomyślnie;
Nr VII/11 z dnia 11 maja 2011 r. – 13 gł. „za”; przyjęto jednomyślnie;
Nr VIII/11 z dnia 1 czerwca 2011 r. – 13 gł. „za”; przyjęto jednomyślnie.

Ad. 4 – informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym

Informację pisemną sporządzoną na podstawie zarządzeń Wójta – wydanych w okresie od 7 kwietnia do 27 czerwca 2011 r., radni oraz sołtysi otrzymali przed sesją do szczegółowego zapoznania się; informacja stanowi załącznik do nin. protokołu.
P. Wójt A. Kurczewska przedstawiła informację o najważniejszych działaniach, wydarzeniach w okresie jak wyżej, w tym m. in.:
8 czerwca podpisana została umowa na dofinansowanie z PROW inwestycji wodociągowej Krawno, Zyzdrojowy Piecek, Zyzdrojowa Wola i Koczek – otrzymaliśmy dofinansowanie w kwocie 770.000 zł; inwestycja ta do 30 czerwca przyszłego roku ma być zakończona;
podziękowania dla Pani sołtys Gant – ponieważ przystąpiła do konkursu „Aktywna wieś Warmii i Mazur” i otrzymała kwotę 3.400 zł jako dofinansowanie remontu świetlicy wiejskiej w Gantach – pozostały wkład mieszkańców i sponsorów oraz 3.000 zł to wkład Gminy;
Gmina złożyła 2 wnioski do LGD „Mazurskie Morze” o dofinansowanie zakupu ławek i koszy na śmieci w ciągu pieszym w Pieckach oraz na zagospodarowanie skwerka zieleni przy GOKSiR;
złożyliśmy wniosek o dofinansowanie placu zabaw na Osiedlu 35-lecia; w budżecie zabezpieczone są środki na to zadanie 120.000 zł, wartość kosztorysowa wynosi 180.000 zł, i gdybyśmy otrzymali to dofinansowanie, to wkład własny Gminy wyniósłby ok. 80.000 zł;
przeprowadziliśmy wiele przetargów:
na usługi geodezyjne – wybrano najkorzystniejszą ofertę firmy Pana R. Wasilewskiego z Mrągowa;
na wykonanie operatów szacunkowych, ustalających wartość nieruchomości – wygrała firma Pana S. Rosińskiego z Piecek;
na urządzenie plaży wiejskiej nad jez. Wągiel – wygrała Spółka Jawna Żwirek, Brejdyny;
na remont i zagospodarowanie świetlic wiejskich w Babiętach, Dobrym Lasku i Rososze – wygrało P-stwo TECHMET TC z Piecek;
na budowę i urządzenie placów zabaw – na osiedlu 35-lecia i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary i Dłużec (z tym, że na osiedlu 35-lecia nie powstanie ten plac, to jest nazwa projektu) – przetarg wygrało P-stwo Wielobr. „APIS” z Jarosławia;
zaciągnęliśmy kredyt na finansowanie dotychczasowego kredytu, w wysokości 1.510.000 zł i już ogłosiliśmy przetarg na kredyt na sfinansowanie deficytu w kwocie 9.726.260 zl, który odbędzie się 18 lipca;
odbył się konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej w Starych Kiełbonkach – zgłosił się 1 kandydat, który nie uzyskał aprobaty komisji; obecnie pozostaje do zdecydowania czy ogłoszony będzie kolejny konkurs, czy powierzenie obowiązków;
5 lipca odbędzie się przetarg na budowę boiska Orlik.

Ad. 5 – sprawozdanie z działalności GOPS w Pieckach w 2010 r. z informacją o potrzebach w zakresie pomocy społecznej

- powyższe sprawozdanie przedstawiła i omówiła Kierownik GOPS Pani J. Kowalczyk –wg danych zawartych w sprawozdaniu stanowiącym załącznik do nin. protokołu.

Pytań, uwag nie wnoszono.
Przewodniczący Rady Pan A. Brodzik poddał pod głosowanie przyjęcie w/w sprawozdania – „za” przyjęciem 13 głosów – przyjęto jednomyślnie.

Ad. 6 – sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w 2010 r.

- powyższe sprawozdanie przedstawiła i omówiła Kierownik GOPS Pani J. Kowalczyk –wg danych zawartych w sprawozdaniu stanowiącym załącznik do nin. protokołu.

Pytań, uwag nie wnoszono.
Przewodniczący Rady Pan A. Brodzik poddał pod głosowanie przyjęcie w/w sprawozdania – „za” przyjęciem 13 głosów – przyjęto jednomyślnie.

Ad. 7 – rozpatrzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2010 rok:

a) wystąpienie Wójta z informacją o wykonaniu budżetu Gminy za 2010 rok

Wójt Gminy Pani A. Kurczewska w swym wystąpieniu przedstawiła m. In. dane dot. planowanego, a następnie wykonanego budżetu w 2010 r., w wyniku zmian dokonywanych w ciągu roku przez Radę i Wójta Gminy. Ponadto przedstawiła wykaz zrealizowanych inwestycji i inwestycji przeniesionych na 2011 rok, jako kontynuowanych z 2010 roku.
Przedstawiona informacja stanowi załącznik do nin. protokołu.

b) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o tym sprawozdaniu

Treść powyższej opinii odczytał Wiceprzewodniczący Rady Pan L. Krysiak – opinia pozytywna.

c) wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Wójta wraz z opinią RIO o wniosku

Wniosek Komisji Rewizyjnej odczytał Przewodniczący Komisji Pan Adam Garela; Komisja pozytywnie zaopiniowała sprawozdanie z wykonania budżetu za 2010 rok i przyjęła wniosek o udzielenie Wójtowi Gminy absolutorium z tego tytułu; wniosek Komisji w załączeniu do nin. protokołu.
Treść opinii RIO o wniosku Komisji rewizyjnej odczytał Wiceprzewodniczący Rady Pan L. Krysiak – opinia pozytywna.

d) dyskusja

Przewodnicząca komisji ds. budżetu Pani B. Bongarc powiedziała m. in. „chciałabym podsumować – i jak Państwo wcześniej słyszeliście, zarówno dochody jak i wydatki zostały zrealizowane wskaźnikiem ok. 98%, a więc zupełnie dobrze. Życzę radnym, Pani Wójt, aby budżet, który wspólnie zaplanowaliśmy na 2011 rok był wykonany wskaźnikiem 100%”.

e) podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2010 rok

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2010 rok – po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr IX/28/11).

f) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Piecki absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2010 rok – po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr IX/29/11).

Wójt Gminy Pani A. Kurczewska wyraziła podziękowanie Radzie za udzielone absolutorium i zaufanie, jakim ją obdarzono. Dodała, że wykonanie budżetu to nie tylko praca Wójta, ale całej Rady.

Ad. 8 – przyjęcie uchwał w sprawach:

a) przyjęcia projektu systemowego pt. „Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w Gminie Piecki” na 2011 rok

Wprowadzenia do powyższej sprawy dokonała Pani J. Kowalczyk – Kierownik GOPS w Pieckach – wg danych zawartych w projekcie uchwały. Dodała m. In., iż praktycznie Projekt jest już w realizacji od 1 stycznia, GOPS otrzymał 1-wsze pieniądze od Wojewody; Projekt jest finansowany ze środków EFS w ramach Programu KL, podpisana jest umowa z Urzędem Marszałkowskim na 184.000 zł. W Projekcie uczestniczy grupa 49 osób.

Pytań, uwag nie wnoszono.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia projektu systemowego pt. „Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w Gminie Piecki” na 2011 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr IX/30/11).

b) trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego ..

Wprowadzenia i wyjaśnień do w/w sprawy udzielił radca Prawny UG Pan R. Bielański; m. In. poinformował, iż w środowisku prawniczym powstały kontrowersje na tle trybu wejścia w życie tej uchwały – czy z dniem podjęcia, czy uznać za prawo miejscowe, które wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym. Obowiązuje nas jednak rozstrzygnięcie organu nadzoru – Wojewody, który unieważnił poprzednią naszą uchwałę w tej sprawie – i należy podjąć ją ponownie, z trybem wejścia w życie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego.

Pytań, uwag nie wnoszono.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Pieckach oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednomyśnie (uchwała Nr IX/31/11).

c) zmian budżetu Gminy na 2011 rok

Propozycje zmian przedstawiła i omówiła Skarbnik Gminy Pani K. Witkowska – wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do niniejszego protokołu, w tym z propozycjami przyjętymi przed sesją na wspólnym posiedzeniu komisji, m. in. w zakresie dotacji dla ZGKiM z tytułu strat na cieple - gmina dofinansuje do kosztów wytwarzania energii cieplnej w kwocie 182.396 zł. Ponadto proponuje się zmianę w uchwale budżetowej – w § 12 rozszerzenie uprawnień dla Wójta dot. zaciągania zobowiązań – do kwoty 350.000 zł, tzw. wyprzedzających finansowanie, dla ułatwienia wywiązywania się z płatności inwestycyjnych, ponieważ gmina realizuje wiele projektów z udziałem środków unijnych.
Dodatkowa zmiana: przeniesienia w wydatkach oświaty – wg wniosku ZOPO, na kwotę 10.300 zł, głównie w wydatkach płacowych.
Pytań, uwag do w/w propozycji nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2011 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr IX/32/11).

d) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2011 - 2021

Skarbnik Gminy Pani K. Witkowska wyjaśniła, że potrzeba w/w zmiany jest wynikiem wcześniejszej uchwały dot. zmian w budżecie, ponieważ zmianie ulega wysokość deficytu i środków inwestycyjnych.
Pytań nie zgłaszano.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2011 - 2021; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr IX/33/11).

f) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym

Wprowadzenia do powyższej sprawy dokonała Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz; m.in. wyjaśniła, że sprawa wynikła z wniosku Państwa Waszkiewicz – użytkowników wieczystych nieruchomości położonej w obrębie Krutyń, którzy wystąpili o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Z tytułu tego przekształcenia (sprzedaży na własność) jednorazowo wpłynie do budżetu Gminy kwota 73.420 zł.

Uwag, pytań nie wnoszono.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr IX/34/11).

g) zmiany opisu granic okręgu wyborczego

Wyjaśnień do powyższej sprawy udzieliła Sekretarz Gminy Pani B. Wołkowicz; w związku z powstaniem w Pieckach nowej ulicy i nadaniem jej przez Radę Gminy nazwy – ulicy Wiśniowej, należy ująć ją w granicy okręgu i obwodu wyborczego; jest to tzw. zmiana porządkowa, nie powodująca zmian w dotychczasowym podziale Gminy na okręgi i obwody wyborcze.

Uwag, pytań nie wnoszono.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmiany opisu granic okręgu wyborczego; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr IX/35/11).

Ad. 9 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości

Pan Wiesław Domian – Prezes Zarządu W-M Związku Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych – na wstępie swego wystąpienia podziękował za zaproszenie na sesję, pogratulował Pani Wójt uzyskania absolutorium. Przekazał informacje, wiedzę nt. rolnictwa posiadaną z tyt. pełnionej funkcji – głównie pod kątem uzyskiwania środków unijnych, naboru wniosków na rozwój gospodarstw rolnych, a także obrotu gruntami przez Agencję Nieruchomości Rolnych i możliwości nabywania przez rolników ziemi na powiększanie gospodarstw.

Pan Andrzej Polita – sołtys s. Zgon – przedstawił sprawy:
1) w kwestii kładki, naprawy wyrwy – nic się nie zrobiło do tej pory, sprawa jest bardzo pilna, ludzie przychodzą ze skargami, że nie można już przejść,
2) pytanie – czy jest możliwość dotarcia do właścicieli domków letniskowych, którzy nie posiadają pojemników na śmieci na swoich posesjach? Przebywają od maja do września, nie chcą posiadać takiego pojemnika, a śmieci naprawdę przynoszą dużo.

Pan Krzysztof Hanuszewski – Prezes Zarządu Gminnego ZOSP w Pieckach przedstawił informację nt. zdarzeń w ostatnim okresie w strażach pożarnych; m. in., iż 1 lipca nastąpi rozstrzygnięcie przetargu na zakup średniego samochodu bojowego dla OSP w Krutyni, pozyskano 550.000 zł (160 tys. środki Gminy, 150 tys. Zarząd Wojewódzki, 90 tys. Zarząd Główny, 150 tys. Komendant Wojewódzki), brakuje 50.000 zł, jednak można skorzystać z klauzuli, że 10% można zapłacić w I kwartale następnego roku. Uroczyste przekazanie samochodu nastąpi we wrześniu.

Pan Andrzej Brodzik – sołtys s. Jakubowo – podziękował Pani Wójt za przychylność przy tworzeniu boiska do piłki plażowej w Jakubowie.

Ad. 10 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski

Przed udzieleniem odpowiedzi na zapytania radnych Pani Wójt A. Kurczewska odniosła się do PROW-u – poinformowała, że Piecki wykorzystały praktycznie 100% środków przeznaczonych na miejscowość: 350 tys. Gmina otrzymała dofinansowania na budowę plaży nad jeziorem Wągiel i złożyliśmy w tym miesiącu wniosek o dofinansowanie placu zabaw na osiedlu 35-lecia – w sumie będą to pozyskane środki w wysokości 485 tys. zł.
M. in. z udzielonych odpowiedzi:
w sprawie boiska w Starych Kiełbonkach – wyraziła zdanie, że to administrator budynku szkoły powinien zadbać o swoją posesję, jednak tego nie zrobił. Zrobimy to z Urzędu – jedyny raz, żeby dzieci miały boisko na czas wakacji;
odn. cmentarzy w Brejdynach – poczynione już zostały z Urzędu kroki w kierunku zlokalizowania drogi na gruntach przyległych do cmentarza, Pani E. Krzemińska spotyka się z właścicielami tych gruntów w celu uzgodnień. W sprawie Parku – mnóstwo pieniędzy poszło na ten Park, było pięknie, ludzie się cieszyli, odbywały się festyny. Byłam tam osobiście, żeby zobaczyć jak ten teren wygląda teraz – wszystko zarośnięte, trawa „po pas”, i poza tym, że krowy przechodzą nad jeziorem, nie widać dewastacji poczynionej przez wyjeżdżanie ciągnikami. Niestety Gmina nie ma pieniędzy na utrzymanie tego terenu, ew. może być postawiona tablica informacyjna;
w sprawie udostępnienia sprzętu przez szkołę w Dłużcu – odpowiedź w tej sprawie została udzielona Panu Puławskiemu na przerwie, P. Wójt powtórzyła, że dyrektor dba i nadzoruje mienie szkoły – i jest wolą dyrektora jest udostępnienie bądź nie sprzętu lub pomieszczeń mieszkańcom.

Ad. 11 – zamknięcie obrad

W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad IX Sesji Rady Gminy PieckI, Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik ogłosił zamknięcie obrad.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

Przewodniczący Rady
Andrzej Brodzik

Protokółowała:
J. Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-13 14:22:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-13 14:23:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:20:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
795 raz(y)