ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stały.Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały.

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych

Ogłoszono dnia: 2008-12-16 12:47:52

Termin załatwienia

Zameldowania należy dokonać przed upływem 4 doby , licząc od dnia przybycia.

Osoba kontaktowa

Maria Bongarc

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Telefon kontaktowy

89 742 11 70

Sposób załatwienia

Zameldowanie przez zarejestrowanie danych dotyczących osoby i miejsca jej pobytu. Osoba otrzymuje poświadczenie zameldowania na pobyt stały.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Wymagane Dokumenty

a) formularz „Zgłoszenia pobytu stałego”(do pobrania na miejscu),

b) potwierdzenie pobytu w lokalu dokonane przez właściciela oraz do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu,

c) zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego ,

d) książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji przedpoborowych ( osoby posiadające kartę mobilizacyjną zgłaszają zmianę adresu w WKU),

e) dowód osobisty ( osoby niepełnoletnie odpis skrócony aktu urodzenia).

Opłaty

Czynność nie podlega opłacie.

Uwagi

Za osobę nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

Zameldowania na pobyt stały noworodka dokonuje się z urzędu w miejscu stałego pobytu matki dziecka lub tego z rodziców, u którego dziecko faktycznie przebywa, albo w miejscu określonym przez sąd opiekuńczy (zgłoszenie urodzenia dziecka w urzędzie stanu cywilnego zastępuje zameldowanie).

Podstawa prawna

1)     Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),

2)     Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.).

3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).

« powrót do poprzedniej strony