Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowania na pobyt czasowy.Drukuj informacjęSprawa: Zameldowania na pobyt czasowy.Szczegóły informacji
Zameldowania na pobyt czasowy.
Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych
Ogłoszono dnia: 2008-12-16 12:53:03
Termin załatwienia
Zameldowania należy dokonać przed upływem 4 doby , licząc od dnia przybycia.
Osoba kontaktowa
Maria Bongarc
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18,
Telefon kontaktowy
89 742 11 70
Sposób załatwienia
Zameldowanie przez zarejestrowanie danych dotyczących osoby i miejsca jej pobytu. Osoba otrzymuje poświadczenie zameldowania na pobyt czasowy.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18,
Wymagane Dokumenty
a) formularz „Zgłoszenia pobytu czasowego”(do pobrania na miejscu),
b) potwierdzenie pobytu w lokalu dokonane przez właściciela oraz do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu,
c) książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji przedpoborowych ( osoby posiadające kartę mobilizacyjną zgłaszają zmianę adresu w WKU),
d) dowód osobisty ( osoby niepełnoletnie odpis skrócony aktu urodzenia).
Opłaty
Czynność nie podlega opłacie.
Uwagi
Zameldowania na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy dokonuje się ustnie w organie gminy w obecności właściciela, przedstawiając dokument tożsamości.
Podstawa prawna
1) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),
2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.).
3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)