Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego.Drukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego.Szczegóły informacji
Wymeldowanie z pobytu czasowego.
Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych
Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:04:24
Termin załatwienia
Wymeldowania należy dokonać najpóźniej w dniu opuszczenia dotychczasowego miejsca pobytu czasowego.
Osoba kontaktowa
Maria Bongarc
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18
Telefon kontaktowy
89 742 11 70
Sposób załatwienia
Osoba otrzymuje poświadczenie wymeldowania z pobytu czasowego.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18
Wymagane Dokumenty
a) formularz „Zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego”(do pobrania na miejscu),
b) dowód osobisty,
c) książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji przedpoborowych ( osoby posiadające kartę mobilizacyjną zgłaszają zmianę adresu w WKU).
Opłaty
Czynność nie podlega opłacie.
Uwagi
Osoba dokonuje wymeldowania osobiście.
Podstawa prawna
1) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r.
Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),
2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie
zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia
ewidencji ludności (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.).
3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z
2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).