Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu.Drukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu.Szczegóły informacji
Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu.
Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych
Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:23:41
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Osoba kontaktowa
Maria Bongarc
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18
Telefon kontaktowy
89 742 11 70
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18
Wymagane Dokumenty
1.Dowód osobisty.
2.Podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na terenie gminy.
3.Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej (w przypadkach podlegających opłacie skarbowej)
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17,00 zł.
Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia podania o wydanie zaświadczenia.
Opłatę skarbową można dokonać w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Pieckach
Numer konta:41936400002006000101200001 Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy oddział w Pieckach.
Uwagi
-
Wnioskodawca zgłasza się osobiście w sprawie wydania zaświadczenia lub przez pełnomocnika.
-
Wnioskodawca musi udokumentować swój interes prawny w uzyskaniu zaświadczenia.
Podstawa prawna
-
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
-
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.).
-
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635).