Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: SPORZĄDZANIE NIEKTÓRYCH POŚWIADCZEŃ PRZEZ ORGANY SAMORZĄDU TERYTORIALNEGODrukuj informacjęSprawa: SPORZĄDZANIE NIEKTÓRYCH POŚWIADCZEŃ PRZEZ ORGANY SAMORZĄDU TERYTORIALNEGOSzczegóły informacji
SPORZĄDZANIE NIEKTÓRYCH POŚWIADCZEŃ PRZEZ ORGANY SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadrowych
Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:55:42
Termin załatwienia
niezwłocznie,
Osoba kontaktowa
Barbara Chaberek
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 11
Telefon kontaktowy
89 742 22 58
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Piecki 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34 Pok. nr. 11
Wymagane Dokumenty
- UPOWAŻNIENIE do odbioru przesyłek i sum pieniężnych oraz odbioru dokumentów z urzędów i instytucji sporządzone przez upoważniającego,
- OŚWIADCZENIE stwierdzające stan rodzinny i majątkowy składającego ten dokument,
Opłaty
opłata skarbowa w wysokości 9,-zł za każde poświadczenie własnoręczności podpisu z wyłączeniem spraw wymienionych w art. 2 ust.l, pkt. l ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku - o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 225, póz. 1635 ).
Tryb odwoławczy
nie przysługuje.
Podstawa prawna
Podstawa prawna: § l, pkt. la i b i § 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 7 lutego 2007 roku w sprawie sporządzania niektórych poświadczeń przez organy samorządu terytorialnego i banki (Dz.U. Nr 27, póz. 185),