Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ...Drukuj informację Ogłoszenie numer: ...Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy Referent w Urzędzie Gminy Piecki
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: -
Data udostępnienia: 2012-08-28
Ogłoszono dnia: 2012-08-28 przez Barbara Chaberek
Termin składania dokumentów: 2012-09-07 00:00:00
Nr ogłoszenia: ...
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) Spełnienie poniższych warunków:
- posiadanie wykształcenia wyższego i co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie realizacji projektów unijnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi ,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) Spełnienie poniższych warunków:
- posiadanie wykształcenia wyższego i co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie realizacji projektów unijnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi ,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zasad zarządzania projektami, znajomość zasad funkcjonowania organizacji pozarządowych, umiejętności analityczne, znajomość języka angielskiego, bardzo dobra obsługa komputera,
2) komunikatywność, uprzejmość, samodzielne uczenie się, systematyczność i orientacja na rezultaty,
3) znajomość regulacji dotyczących aplikowania o fundusze unijne, znajomość ustawy o działalności organizacji pożytku publicznego i o wolontariacie, znajomość kpa i ustawy o samorządzie gminnym.
2) komunikatywność, uprzejmość, samodzielne uczenie się, systematyczność i orientacja na rezultaty,
3) znajomość regulacji dotyczących aplikowania o fundusze unijne, znajomość ustawy o działalności organizacji pożytku publicznego i o wolontariacie, znajomość kpa i ustawy o samorządzie gminnym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym dokonywanie kontroli realizacji zadań publicznych przez te organizacje, opracowywanie programów współpracy oraz sprawozdań z ich realizacji,
- prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,
- inicjowanie i opracowywanie projektów i wniosków dotyczących realizacji zadań Gminy z udziałem wsparcia zewnętrznego w zakresie spraw społecznych, nie inwestycyjnych,
- zarządzanie tymi projektami,
- tworzenie bazy danych o dostępnych źródłach finansowania wyżej wymienionych projektów.
- prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,
- inicjowanie i opracowywanie projektów i wniosków dotyczących realizacji zadań Gminy z udziałem wsparcia zewnętrznego w zakresie spraw społecznych, nie inwestycyjnych,
- zarządzanie tymi projektami,
- tworzenie bazy danych o dostępnych źródłach finansowania wyżej wymienionych projektów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
3. Opis stanowiska pracy: Wymiar czasu pracy : 1 etat ; Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50 poz. 398 z późn. zm.) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
V. Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie ( druk można również pobrać na stanowisku d/s organizacyjnych i kadr UG Piecki , pokój Nr11 );
2) List motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) Życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska młodszego referenta oraz doświadczenie zawodowe ;
5) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) Kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).”
2) List motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) Życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska młodszego referenta oraz doświadczenie zawodowe ;
5) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) Kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-09-07 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z adresem zwrotnym, nr telefonu i dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO MŁODSZEGO REFERENTA” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 września 2012 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.piecki.com.pl/.
W przypadku zatrudnienia, kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
oryginały ( do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.piecki.com.pl/.
W przypadku zatrudnienia, kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
oryginały ( do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z adresem zwrotnym, nr telefonu i dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO MŁODSZEGO REFERENTA” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 września 2012 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 742 2029.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Chaberek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-08-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Chaberek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-08-28 10:35:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-08-28 10:57:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-10-22 15:48:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3344 raz(y) |