Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: .....Drukuj informację Ogłoszenie numer: .....Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: -
Data udostępnienia: 2012-10-22
Ogłoszono dnia: 2012-10-22 przez Barbara Chaberek
Termin składania dokumentów: 2012-11-05 00:00:00
Nr ogłoszenia: .....
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w ŚDS, np.: praca socjalna, pedagogika, pedagogika terapeutyczna, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńcza, psychologia, socjologia, politologia, nauki o rodzinie ;
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej, w tym co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym kandydat miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi ;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej, w tym co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym kandydat miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi ;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 1 marca 2004r, o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2009r, Nr 175, poz. 1362 z późniejszymi zmianami);
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 9 grudnia 2010r, w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
- znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r, o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz.353 z późniejszymi zmianami),
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorzą-dowych;
- umiejętność koordynacji pracy zespołu pracowników oraz koordynacji zajęć z chorymi psychicznie i niepełnosprawnymi intelektualnie;
- znajomość obsługi komputera.
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 9 grudnia 2010r, w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
- znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r, o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz.353 z późniejszymi zmianami),
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorzą-dowych;
- umiejętność koordynacji pracy zespołu pracowników oraz koordynacji zajęć z chorymi psychicznie i niepełnosprawnymi intelektualnie;
- znajomość obsługi komputera.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
- nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;
- organizowanie pracy podległym pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy jako bezpośredni przełożony;
- zapewnienie uczestnikom Domu codziennego pobytu i opieki oraz zaspakajanie ich niezbędnych potrzeb bytowych i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
- zapewnienie opieki pielęgniarsko-medycznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie;
- zapewnienie rehabilitacji społecznej osobom chorym psychicznie (wskazującym zaburzenia psychiczne) poprzez :
a) podtrzymywanie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
b) terapię zajęciową,
c) podejmowanie działań w celu przygotowania do podjęcia pracy,
d) pomoc w uzyskiwaniu odpowiedniego zatrudnienia,
- organizowanie całokształtu spraw związanych z życiem osób niepełnosprawnych w środowisku zamieszkania;
- prowadzenie dla uczestników Domu zajęć rehabilitacji, terapii zajęciowej oraz psychoterapii;
- dążenie do pełnej integracji społecznej osób niepełnosprawnych poprzez ich aktywne uczestnictwo w życiu publicznym, społecznym, kulturalnym, artystycznym, sportowym oraz rekreacji i turystyce odpowiedniej do zainteresowań i potrzeb;
- dbanie o bezpieczne i higieniczne warunki pobytu, utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez Środowiskowy Dom Samopomocy, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników;
- prowadzenie specjalistycznej pracy socjalnej i terapeutycznej rozwijającej samodzielność osób oraz wzmacnianie ze środowiskiem;
- współpraca z organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych,
- wydawanie dokumentów prawa wewnętrznego w postaci: zarządzeń, instrukcji.
- nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;
- organizowanie pracy podległym pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy jako bezpośredni przełożony;
- zapewnienie uczestnikom Domu codziennego pobytu i opieki oraz zaspakajanie ich niezbędnych potrzeb bytowych i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
- zapewnienie opieki pielęgniarsko-medycznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie;
- zapewnienie rehabilitacji społecznej osobom chorym psychicznie (wskazującym zaburzenia psychiczne) poprzez :
a) podtrzymywanie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
b) terapię zajęciową,
c) podejmowanie działań w celu przygotowania do podjęcia pracy,
d) pomoc w uzyskiwaniu odpowiedniego zatrudnienia,
- organizowanie całokształtu spraw związanych z życiem osób niepełnosprawnych w środowisku zamieszkania;
- prowadzenie dla uczestników Domu zajęć rehabilitacji, terapii zajęciowej oraz psychoterapii;
- dążenie do pełnej integracji społecznej osób niepełnosprawnych poprzez ich aktywne uczestnictwo w życiu publicznym, społecznym, kulturalnym, artystycznym, sportowym oraz rekreacji i turystyce odpowiedniej do zainteresowań i potrzeb;
- dbanie o bezpieczne i higieniczne warunki pobytu, utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez Środowiskowy Dom Samopomocy, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników;
- prowadzenie specjalistycznej pracy socjalnej i terapeutycznej rozwijającej samodzielność osób oraz wzmacnianie ze środowiskiem;
- współpraca z organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych,
- wydawanie dokumentów prawa wewnętrznego w postaci: zarządzeń, instrukcji.
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Kwestionariusz osobowy;
5. Dokumenty poświadczające wykształcenie i specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej;
6. Świadectwa pracy, inne dokumenty potwierdzające staż pracy, kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy;
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, bądź kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
9. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
2. List motywacyjny;
3. Kwestionariusz osobowy;
5. Dokumenty poświadczające wykształcenie i specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej;
6. Świadectwa pracy, inne dokumenty potwierdzające staż pracy, kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy;
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, bądź kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
9. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-11-05 00:00:00
b. Sposób:
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Piecki po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piecki http://bip.piecki.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Piecki.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r, o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz.926) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r, - o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późniejszymi zmianami).
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 lub pocztą na adres Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko – kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”, w terminie do dnia 05 listopada 2012 roku, do godziny 15.00 .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Chaberek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Chaberek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-22 14:08:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-22 14:08:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-29 12:52:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4333 raz(y) |