ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: .....Drukuj informację Ogłoszenie numer: .....

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: -

Data udostępnienia: 2012-10-22

Ogłoszono dnia: 2012-10-22 przez Barbara Chaberek

Termin składania dokumentów: 2012-11-05 00:00:00

Nr ogłoszenia: .....

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w ŚDS, np.: praca socjalna, pedagogika, pedagogika terapeutyczna, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńcza, psychologia, socjologia, politologia, nauki o rodzinie ;
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej, w tym co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym kandydat miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi ;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 1 marca 2004r, o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2009r, Nr 175, poz. 1362 z późniejszymi zmianami);
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 9 grudnia 2010r, w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
- znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r, o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz.353 z późniejszymi zmianami),
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorzą-dowych;
- umiejętność koordynacji pracy zespołu pracowników oraz koordynacji zajęć z chorymi psychicznie i niepełnosprawnymi intelektualnie;
- znajomość obsługi komputera.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
- nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;
- organizowanie pracy podległym pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy jako bezpośredni przełożony;
- zapewnienie uczestnikom Domu codziennego pobytu i opieki oraz zaspakajanie ich niezbędnych potrzeb bytowych i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
- zapewnienie opieki pielęgniarsko-medycznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie;
- zapewnienie rehabilitacji społecznej osobom chorym psychicznie (wskazującym zaburzenia psychiczne) poprzez :
a) podtrzymywanie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
b) terapię zajęciową,
c) podejmowanie działań w celu przygotowania do podjęcia pracy,
d) pomoc w uzyskiwaniu odpowiedniego zatrudnienia,
- organizowanie całokształtu spraw związanych z życiem osób niepełnosprawnych w środowisku zamieszkania;
- prowadzenie dla uczestników Domu zajęć rehabilitacji, terapii zajęciowej oraz psychoterapii;
- dążenie do pełnej integracji społecznej osób niepełnosprawnych poprzez ich aktywne uczestnictwo w życiu publicznym, społecznym, kulturalnym, artystycznym, sportowym oraz rekreacji i turystyce odpowiedniej do zainteresowań i potrzeb;
- dbanie o bezpieczne i higieniczne warunki pobytu, utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez Środowiskowy Dom Samopomocy, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników;
- prowadzenie specjalistycznej pracy socjalnej i terapeutycznej rozwijającej samodzielność osób oraz wzmacnianie ze środowiskiem;
- współpraca z organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych,
- wydawanie dokumentów prawa wewnętrznego w postaci: zarządzeń, instrukcji.

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys (CV) z przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Kwestionariusz osobowy;
5. Dokumenty poświadczające wykształcenie i specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej;
6. Świadectwa pracy, inne dokumenty potwierdzające staż pracy, kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy;
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, bądź kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
9. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-11-05 00:00:00
b. Sposób:

Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Piecki po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piecki http://bip.piecki.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Piecki.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r, o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz.926) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r, - o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późniejszymi zmianami).
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 lub pocztą na adres Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko – kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”, w terminie do dnia 05 listopada 2012 roku, do godziny 15.00 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Chaberek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Chaberek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-22 14:08:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-22 14:08:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-29 12:52:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4333 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony