ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: --Drukuj informację Ogłoszenie numer: --

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Koordynator projektu systemowego p.n. „Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: -

Data udostępnienia: 2013-04-24

Ogłoszono dnia: 2013-04-24 przez Teresa Nowacka

Termin składania dokumentów: 2013-05-07 00:00:00

Nr ogłoszenia: --

Zlecający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 obywatelstwo polskie,
 pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
 spełnienie poniższych warunków:
- posiadanie wykształcenia wyższego,
- doświadczenie w zakresie realizacji projektów unijnych, programów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych i współpracy z organizacjami pozarządowymi ,
 stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
 Przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007-2013, doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego bądź innych środków zewnętrznych,
 Znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach Program Operacyjnego Kapitał Ludzki,
 Biegła umiejętność obsługi komputera i Internetu, w tym umiejętności pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz Generatorze Wniosków Płatniczych.
 Umiejętność pracy w zespole, samodzielność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 Prowadzenie biura projektu i jego dokumentacji,
 Nadzór nad realizacją projektu systemowego,
 Przygotowywanie wniosków o płatności oraz bilansów w części merytorycznej,
 Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości,
 Przygotowanie organizacyjne oraz techniczne pracy zespołu zarządzającego oraz zajęć dla uczestników projektu.
 Prowadzenie monitoringu realizowanych warsztatów i szkoleń,
 Koordynacja działań upowszechniających i promujących realizację projektu systemowego,
 Dokonywanie zakupów towarów i usług zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
 Organizacja dodatkowych zadań (poza projektem), realizowanych na rzecz aktywizacji osób bezrobotnych: Prace Społecznie Użyteczne oraz Klub Integracji Społecznej,
 Inne zadania zlecone przez kierownika GOPS w Pieckach nie wymienione powyżej, a związane bezpośrednio z realizacją projektu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 Umowa o pracę na czas określony od V 2013r. na czas realizacji projektu 2013-2014
 Wymiar czasu pracy- 1 etat
 Miejsce pracy- GOPS w Pieckach

V. Wymagane dokumenty:

 Życiorys zawodowy (CV)- podpisany własnoręcznie,
 List motywacyjny- podpisany własnoręcznie,
 Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
 Kserokopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie,
 Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach zawodowych,
 Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
 Podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
 Podpisane oświadczenie o prowadzeniu bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
 Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,

Dokumenty należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko koordynatora w GOPS w Pieckach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-05-07 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście bądź za pośrednictwem poczty w siedzibie Gminnego ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach ( Pl. 1 Maja 6, pok. Nr 6, 11-710 Piecki) w godzinach od 7:15 do 15:15 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko koordynatora projektu systemowego w GOPS w Pieckach”.
c. Miejsce:

Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie
do 7 maja 2013r. do godziny 11:00
( liczyć się będzie data wpływu oferty do GOPS w Pieckach).

Dokumenty, które wpłyną do GOPS w Pieckach po wyżej określonych terminie, a także oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.

Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.piecki.com.pl/ , a także na stronie internetowej www.gopspiecki.sfera.pl oraz na tablicy ogłoszeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach.

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku zatrudnienia, kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
oryginały ( do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Nowacka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-24 14:53:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-24 15:02:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-05-16 07:48:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2309 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony