Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.210.10.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.210.10.2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa.
Data udostępnienia: 2014-05-16
Ogłoszono dnia: 2014-05-16 przez Barbara Chaberek
Termin składania dokumentów: 2014-05-28 00:00:00
Nr ogłoszenia: OK.210.10.2014
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie wykształcenia wyższego, wymagany profil (specjalność) ochrona środowiska lub planowanie - zagospodarowanie przestrzenne,
5) min. 3 – letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość podstawowych czynności biurowych tj. obsługa komputera (system MS Windows, MS Office, Open Office, LEX), faksu, kserokopiarki, telefonu, umiejętność interpretacji przepisów, umiejętności analityczne;
2) znajomość regulacji dotyczących zagospodarowania przestrzennego, zadań w zakresie gospodarki komunalnej, zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody i gospodarki zwierzęcej
3) komunikatywność, odpowiedzialność, uprzejmość, samodzielność, umiejętność szybkiego uczenia się, systematyczność, rzetelność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem cmentarzy komunalnych, gospodarką odpadami w zakresie wynikającym z ustawy – o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenie spraw wynikających z procedury ich uchwalania,
- przechowywanie planów i studium oraz wydawanie odpisów i wyrysów planów, wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań,
- dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu,
- prowadzenie spraw w zakresie ustalania opłaty adiacenckiej i planistycznej,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykonaniem ustawy – Prawo łowieckie realizowanych przez gminę,
- realizowanie zadań gminy wynikających z gminnego programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt,
- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem projektów decyzji dot. polecenia powiatowemu lekarzowi weterynarii podjęcia działań zmierzających do usunięcia zagrożenia bezpieczeństwa sanitarno-weterynaryjnego,
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody, w tym m.in.
związanych z wycinką drzew, ustanawiania i znoszenia pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych i zespołów przyrodniczo-krajobrazowych,
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy pn. „udostępnianie informacji o
środowisku jego ochronie, udział społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko”, w tym opracowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem komunalnych terenów zieleni.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca administracyjno - biurowa w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontaktami z interesantami, przemieszczaniem się w budynku i poza nim, rozmowami telefonicznymi. Budynek nie jest wyposażony w podjazdy oraz windę dla wózków inwalidzkich. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
V. Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie ( druk można również pobrać na stanowisku d/s organizacyjnych i kadr UG Piecki , pokój Nr 11 );
2) List motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) Życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnoręcznie;
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska referenta oraz doświadczenie zawodowe ;
5) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) Kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-05-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z adresem zwrotnym, nr telefonu i dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 maja 2014 r, do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.piecki.com.pl/
W przypadku zatrudnienia, kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały ( do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 742 22 58.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z adresem zwrotnym, nr telefonu i dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 maja 2014 r, do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 742 22 58.