Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.210.16.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.210.16.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa.
Data udostępnienia: 2017-12-18
Ogłoszono dnia: 2017-12-18 przez Agnieszka Końpa
Termin składania dokumentów: 2018-01-02 15:00:00
Nr ogłoszenia: OK.210.16.2017
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe – wymagany profil: gospodarka przestrzenna lub urbanistyka 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) spełnienie poniższych warunków:
- minimum 3 lata trzy lata stażu pracy, w tym co najmniej rok pracy na stanowisku zajmującym się sprawami związanymi z planowaniem przestrzennym;
7) umiejętności zawodowe;
- umiejętność czytania projektów architektoniczno-budowlanych oraz map,
- umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
8) wymagana wiedza zawodowa :
- o pracownikach samorządowych,
- o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- w podstawowym zakresie ustaw: prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody,
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku;
2) umiejętność przewidywania skutków podjętych działań, zdolność opracowywania planów i koordynacji ich wykonywania;
3) zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole i szybkiej reakcji w zależności od sytuacji, odporność na stres;
4) umiejętność obsługi komputera,
5) prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) W zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego prowadzenie spraw należących do kompetencji Gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności :
a) przygotowanie materiałów niezbędnych do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenia spraw wynikających z procedury ich uchwalania,
b) przechowywania planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wydawanie odpisów i wyrysów z w/w planów,
c) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
d) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, wynikających z realizacji planów,
e) prowadzenie spraw dotyczących ustalania wysokości i pobierania opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości oraz wysokości odszkodowań z tytułu obniżenia wartości nieruchomości – w związku z uchwaleniem planu miejscowego,
f) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji, o ustalanie warunków zabudowy i lokalizacji celu publicznego,
g) prowadzenie spraw z zakresu lokalizacji obiektów małej architektury,
h) prowadzenie spraw z zakresu uchwalania miejscowych planów rewitalizacji.
2) Zatwierdzanie lokalizacji dzieł plastycznych (min. pomników, urządzeń, tablic, reklam).
3) Udział w opracowaniu strategii rozwoju Gminy, wieloletniego planu finansowego oraz bieżącej aktualizacji w/w dokumentów,
4) Realizacja Funduszu Sołeckiego – w zakresie prowadzonych spraw.
5) Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń i upoważnień przełożonych.
6) Prowadzenie ewidencji zgłoszeń i pozwoleń na budowę przekazywanych przez starostwo Powiatowe.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca jednozmianowa w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa Urzędu Gminy Piecki z wyposażeniem stanowiska: komputer stacjonarny z dostępem do drukarki, środkami łączności: telefon, fax, e-mail.
Czas pracy: poniedziałek w godz. 800do1600,od wtorku do piątku w godzinach 715 - 1515.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska podinspektora oraz doświadczenia zawodowego - wykazanego w ogłoszeniu o naborze;
5) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub
oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-02 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 stycznia 2018 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
1) oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
2) zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
3) zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym
wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 stycznia 2018 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
VII. Informacje dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku;
2) umiejętność przewidywania skutków podjętych działań, zdolność opracowywania planów i koordynacji ich wykonywania;
3) zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole i szybkiej reakcji w zależności od sytuacji, odporność na stres;
4) umiejętność obsługi komputera,
5) prawo jazdy kat. B
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Końpa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Końpa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-18 13:41:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-18 13:50:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-05 10:00:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2314 raz(y) |