Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.2110.1.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.2110.1.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji „Pegaz” w Pieckach
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2018-09-20
Ogłoszono dnia: 2018-09-20 przez Agnieszka Końpa
Termin składania dokumentów: 2018-10-29 10:00:00
Nr ogłoszenia: OK.2110.1.2018
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe,
3. Co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata:
a) w instytucjach kultury, lub
b) w urzędach administracji rządowej lub samorządowej na stanowiskach do spraw działalności kulturalnej, promocji, lub
c) w innych instytucjach niż wymienione w pkt. a i b, prowadzących działalność kulturalną.
4. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym.
5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1458 ze zm.)
8. Pisemne opracowanie pod nazwą ,,Koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji „Pegaz” w Pieckach”.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zasad organizacji i funkcjonowania instytucji kultury w Polsce oraz obowiązujących zasad ekonomiczno – księgowych.
2. Posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE.
3. Znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządowych instytucji kultury, w szczególności gminnych ośrodków kultury.
4. Znajomość podstawowych aktów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego.
5. Predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną.
6. Umiejętności organizacyjne.
7. Właściwa komunikacja interpersonalna.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1.Praca biurowa, opcjonalnie w terenie.
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wybrany w drodze konkursu kandydat zostanie zatrudniony na stanowisko Dyrektora instytucji kultury na okres 4 lat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. Zgłoszenie do konkursu wraz z uzasadnieniem.
2. Pisemne opracowanie pod nazwą ,,Koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji „Pegaz” w Pieckach”.
3. Podpisany własnoręcznie życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
6. Oświadczenie o niekaralności za pełnienie funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
7. Oświadczenie kandydata lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym.
8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)”.
,,Koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji „Pegaz” w Pieckach”, powinna zawierać:
1. Propozycje nowych oraz rozwoju istniejących form kultury w GOKSiR.
2. Opis zakresu współpracy z istniejącymi stowarzyszeniami, fundacjami i grupami nieformalnymi działającymi na terenie gminy Piecki,
3. Wskazanie źródeł finansowania działalności Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji „Pegaz” w Pieckach z uwzględnieniem dochodów własnych i środków zewnętrznych.
4. Wskazanie propozycji inicjatyw (działań) Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji „Pegaz” w Pieckach mających wpływ na rozwój i integrację społeczności gminy Piecki.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-10-29 10:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora GOKSiR „Pegaz” w Pieckach” w terminie do 29 października 2018 r. do godziny 10:00 w kancelarii Urzędu Gminy Piecki lub przesłać na adres: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11 – 710 Piecki (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Kancelaria Urzędu Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Wójta Gminy Piecki. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie lub pisemnie).
Informacje o warunkach organizacyjno – finansowych działalności Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji „Pegaz” w Pieckach udzielane będą na stanowisku głównego księgowego w siedzibie GOKSiR „Pegaz” w Pieckach, ul. Zwycięstwa 6, 11-710 Piecki, tel.897422269.