Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SKG.210.23.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: SKG.210.23.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy referent ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat BKR
Data udostępnienia: 2022-05-16
Ogłoszono dnia: 2022-05-16
Termin składania dokumentów: 2022-05-27 14:00:00
Nr ogłoszenia: SKG.210.23.2022
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, urbanistyka lub administracja;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność czytania projektów budowlanych;
- umiejętność czytania map;
- umiejętność interpretacji stosowanego prawa;
- umiejętność obsługi komputera;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość programu EW Opis i EW Mapa;
- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- znajomość w podstawowym zakresie ustaw: prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody;
- obowiązkowość, komunikatywność, uprzejmość;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- W zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego prowadzenie spraw należących do kompetencji Gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności:
- przygotowanie materiałów niezbędnych do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenia spraw wynikających z procedury ich uchwalania,
- przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wydawania odpisów i wyrysów z w/w planów,
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
- dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, wynikających z realizacji planów,
- prowadzenie spraw dotyczących ustalania wysokości i pobierania opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości oraz wysokości odszkodowań z tytułu obniżenia wartości nieruchomości- w związku z uchwaleniem planu miejscowego,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o ustalanie warunków zabudowy i lokalizacji celu publicznego,
- prowadzenie spraw z zakresu lokalizacji obiektów małej architektury,
- prowadzenie spraw z zakresu uchwalania miejscowych planów rewitalizacji,
- Zatwierdzanie lokalizacji dzieł plastycznych (m. in. pomników, urządzeń, tablic, reklam);
- Udział w opracowaniu strategii rozwoju Gminy, wieloletniego planu finansowego oraz bieżącej aktualizacji w/w dokumentów;
- Realizacja Funduszu Sołeckiego – w zakresie prowadzonych spraw;
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń i upoważnień przełożonych;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy : 1 etat;
- planowany termin zatrudnienia: lipiec 2022 r.
- praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie BKR Urzędu Gminy Piecki;
- miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
- warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2021 r. poz.1960) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
- list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
- życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
- kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-05-27 14:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta BKR ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 maja 2022 r. do godz. 14.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
- dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta BKR ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 maja 2022 r. do godz. 14.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
VII. Informacje dodatkowe:
W kwietniu 2022 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych. - Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.