ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: - - Drukuj informację Ogłoszenie numer: - -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Starych Kiełbonkach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Stare Kiełbonki

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Szkoła Podstawowa w Starych Kiełbonkach

Data udostępnienia: 2012-04-20

Ogłoszono dnia: 2012-04-20 przez Barbara Chaberek

Termin składania dokumentów: 2012-05-07 00:00:00

Nr ogłoszenia: - -

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu MEN z dnia 27 października 2009r, w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz  inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz. 1436 zm. z 2011r, Dz.U. Nr 256, poz.1526) :

1. Jest nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym, który :
1) ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole lub placówce albo ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył kolegium nauczycielskie albo nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole i spełnia wymagania określone w ppkt.2-9;

2) ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;

3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;

4) uzyskał:
a) co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej
- przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art.36a ust.4 oraz ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991r, o systemie oświaty, jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;

5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

6) nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r, - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006r, Nr 97, poz.674 z późn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art.140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r, - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz.1365 z późn.zmianami), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
7) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego

9) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust.1, pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005r, Nr 14, poz.114, z późn. zm.)
b. Wymagania dodatkowe:
Stanowisko dyrektora, publicznej szkoły podstawowej może być powierzone osobie nie będącej nauczycielem, która :
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) ukończyła studia magisterskie;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych;
5) nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne, dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie;
6) spełnia wymagania określone w § 1 pkt. 2,5,7 i 9 cytowanego wyżej rozporządzenia.

V. Wymagane dokumenty:

Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać :

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;

2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata ;

3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, stażu pracy, w tym stażu  na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem z załączeniem poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopii
dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy ;

4) oryginał lub poświadczoną przez kandydata kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku osoby będącej nauczycielem;

5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych  z zakresu zarządzania oświatą albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą ;

6) oryginał lub potwierdzoną przez kandydata kserokopię oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego, o której mowa w § 1, pkt.4 rozporządzenia MEN z dnia 27.10.2009r, w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek ( Dz. U. Nr 184,poz.1436 zm. z 2011r, Dz.U. Nr256, poz.1526) ;

7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym wydane przez lekarza uprawnionego do przeprowadzania badań profilaktycznych;

8) oświadczenie że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

9) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76  ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r, - Karta Nauczyciela (Dz.U z 2006r, Nr 97, poz. 674 z późn. zmianami), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art.140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r, - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U Nr 164,poz. 1365 z późn.zmianami),

10) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślnie przestępstwo skarbowe.

11) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

12) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust.1 i ust.3a ustawy z dnia 18 października 2006r, o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2007r, Nr 63, poz.425 z późn.zmianami) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły,

13) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r, o ochronie danych osobowych (dz.U. z  2002r, Nr 101,poz.926 z późn.zmianami) w celach przeprowadzenia konkursu na  stanowisko dyrektora.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-05-07 00:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na dyrektora SP w STARYCH KIEŁBONKACH”, w terminie do dnia 07 maja 2012r,do godziny 15.00 osobiście w Urzędzie Gminy Piecki (pokój Nr 7) lub na adres : Urząd Gminy w Pieckach, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki.

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Piecki.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Pieckach, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki (pokój Nr 7)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony