ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.2111.10.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.2111.10.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2019-10-25

Ogłoszono dnia: 2019-10-25

Termin składania dokumentów: 2019-11-04 12:00:00

Nr ogłoszenia: OK.2111.10.2019

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  •  wykształcenie wyższe;
  •  co najmniej dwuletni staż pracy;
  • dobra znajomość obsługi komputera klasy PC w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office(Word, Exel, Power Point) lub oprogramowania tożsamego;
  • umiejętność obsługi drukarki/kserokopiarki, niszczarki, aparatu fotograficznego;
  • prawo jazdy kat.B;
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie- preferowane kierunki: ekonomia, marketing, public relations;
  • staż pracy – preferowane doświadczenie na stanowisku urzędniczym w administracji rządowej lub samorządowej;
  • znajomość procedur pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych;
  • znajomość ustaw:
- o funduszu sołeckim z dnia 21 lutego 2014 r. (Dz. U. z 2014r. poz. 301)
- o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z dnia 24 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 688).
- Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2019 r. poz 1186)
- Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);
- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 2096);
 
  • umiejętność pracy w zespole;
  • obowiązkowość, komunikatywność, uprzejmość;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacyjno - biurową obsługą funduszu sołeckiego w tym opracowanie planów budżetowych, zlecanie prac projektowych oraz realizacją zamówień publicznych związanych z wykonawstwem robót i nadzór nad nimi;
b) współpraca i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi;
c) opracowywanie i kontrola rocznych programów współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz sprawozdań z ich realizacji;
d) prowadzenie całokształtu spraw związanych z promocją gminy oraz współpraca w tym zakresie z jednostkami podległymi, organizacjami pozarządowymi i instytucjami;
e) kreowanie wizerunku Gminy i dbanie o jego spójność we wszystkich aspektach działania;
f) czuwanie nad aktualnością stron internetowych gminy, w tym opracowywanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej gminy oraz współpraca w tym zakresie
z jednostkami podległymi i pracownikami Urzędu Gminy;
g) gromadzenie, aktualizacja i organizowanie przepływu informacji o procesach integracyjnych i Unii Europejskiej;
h) analiza ofert dostępnych źródeł współfinansowania projektów ze środków zewnętrznych
i krajowych;
i) analiza możliwości i pozyskiwanie środków zewnętrznych do realizacji programów
nieinwestycyjnych;
j) bieżący monitoring środków pomocowych z przekazaniem wniosków określających możliwości ich wykorzystania do realizacji zadań budżetowych;
k) analiza realizowanych i planowanych wieloletnich zadań nieinwestycyjnych gminy pod kątem maksymalnego zaangażowania środków zewnętrznych;
l) prawidłowe przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej związanej z możliwością pozyskania środków zewnętrznych o współfinansowanie zadań nie inwestycyjnych;
m) koordynowanie i współpraca realizowanych projektów przy współudziale środków zewnętrznych;
n) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej oraz instytucjami partnerskimi w zakresie pozyskania i współrealizacji zadań ze środków zewnętrznych;
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • wymiar czasu pracy : 1 etat;
  • umowa od dnia 18 listopada 2019 r.
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Gminy Piecki;
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
  • warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018 r. poz.936) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
  • życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska oraz doświadczenie zawodowe;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-11-04 12:00:00
b. Sposób:
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
 
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
c. Miejsce:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  4 listopada 2019 r. do godz. 12.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 

VII. Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
  1.  Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
  2.  Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3.  Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
    w tym przepisów archiwalnych.
  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
      (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
  8.  Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony