ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PRACOWNIK OBSŁUGI

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: ¾ etatu lub ½ etatu

Ilość etatów: 2

Wydział: Klub Dziecięcy „Słoneczko” w Pieckach

Data udostępnienia: 2019-11-27

Ogłoszono dnia: 2019-11-27

Termin składania dokumentów: 2019-12-02 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Zlecający: Kierownik Klubu Dziecięcego “Słoneczko” w Pieckach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie: minimum podstawowe
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
  • Wysoka kultura osobista
Pożądane cechy i umiejętności:
  • Obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Odpowiedzialność, komunikatywność, kreatywność, cierpliwość;
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem;
b. Wymagania dodatkowe:
Pracownikiem obsługi może być osoba, która:
  • Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona.
  • Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
  • Nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne.
  • Nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
    z dostępem ograniczonym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Wykonywanie czynności porządkowych w pomieszczeniach klubu dziecięcego zgodnie
    z wymogami przepisów sanitarno-epidemiologicznych;
  • Utrzymywanie w czystości wszystkich pomieszczeń z zachowaniem zasad racjonalnego wykorzystania środków czystościowych oraz dezynfekcyjnych;
  • Wietrzenie sprzątanych pomieszczeń oraz kołder, poduszek, pościeli;
  • Dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń obiektu;
  • Utrzymywanie czystości oraz porządku wokół budynku klubu dziecięcego;
  • Dbanie o prawidłowe wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny osobistej i środki czystości;
  • Odnoszenie i odbieranie bielizny do prania, pranie, prasowanie ściereczek kuchennych, ręczników, obrusów, itp.
  • Wykonywanie czynności wynikających z przygotowywania i wydawania posiłków dla dzieci;
  • Wykonywanie czynności porządkowych po posiłkach (zbieranie naczyń, zmywanie itp.);
  • Rozkładanie, rozstawianie oraz składanie i zbieranie leżaków.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie od dnia: grudzień 2019
Miejsce pracy: Klub Dziecięcy „Słoneczko” w Pieckach

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: podpisane własnoręcznie i czytelnie, a w przypadku kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem
  • Życiorys zawodowy (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
  • Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • Kserokopie świadectwa potwierdzającego wykształcenie;
  • Kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej;
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
    z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
  • Oświadczenie o zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracownika obsługi w klubie dziecięcym;
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni władzy rodzicielskiej (obecnie i w przeszłości);
  • Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • Oświadczenie o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  • Oświadczenie o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) ze zm.”
 
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów, zaświadczenia o niekaralności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie dziecięcym, zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy, oraz badania sanitarno-epidemiologicznego zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. 2019 r. poz.1239) potwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-12-02 14:00:00
b. Sposób:
  • Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownik obsługi w Klubie Dziecięcym „Słoneczko" w Pieckach” należy składać w terminie do 02 grudnia 2019 r. do godz. 14.00, w kancelarii Urzędu Gminy Piecki lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Piecki,
    ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki (w przypadku wysyłki decyduje data wpływu do urzędu).
  • Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
  • Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: do 14 dni od upływu terminu składania dokumentów aplikacyjnych.
  • Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piecki.
c. Miejsce:
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownik obsługi w Klubie Dziecięcym „Słoneczko" w Pieckach” należy składać w terminie do 02 grudnia 2019 r. do godz. 14.00, w kancelarii Urzędu Gminy Piecki lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Piecki,
ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki (w przypadku wysyłki decyduje data wpływu do urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki jest: Wójt Gminy Piecki.
  • Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Piecki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – Bartoszem Wrochną na adres poczty elektronicznej inspektor@cbi24.pl
  • Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    - wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Piecki;
    - realizacji umów zawartych z kontrahentami;
    - w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie
    na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  • Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
    z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych,
    w tym przepisów archiwalnych.
  • Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
  • Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
    - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także -
    w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
    - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
 
Ponadto informuję, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony