Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ i MIESZKANIOWEJ W PIECKACH

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ i MIESZKANIOWEJ W PIECKACH

Data udostępnienia: 2013-02-07

Ogłoszono dnia: 2013-02-07 przez Barbara Chaberek

Termin składania dokumentów: 2013-02-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na powyższym stanowisku :
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) posiadać pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać nieposzlakowaną opinię,
4) nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nie być karaną karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r, Nr 14, poz.114 ze zmianami),
6) posiadać odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
7) posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz co najmniej 5-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
8) znać obsługę programów: pakiet MS OFFICE 97-2011,
9) znać przepisy prawa, w szczególności dotyczące funkcjonowania samorządu gminnego, gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, prawa pracy i prawa budowlanego,
10) posiadać wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
11) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność oraz  zdolności logistyczne.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Kierowanie zakładem budżetowym oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
2. Dbałość o powierzone mienie i właściwe nim gospodarowanie z uwzględnieniem zasad gospodarności i zgodności z prawem,
3. Zapewnienie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa przez pracowników zakładu,
4. Nadzór nad prawidłową realizacją zadań finansowych zakładu,
5. Nadzór nad sprawnym i efektywnym wykonywaniem zadań statutowych zakładu, a w szczególności w zakresie oczyszczalni ścieków, sieci wodno-kanalizacyjnej, utrzymania porządku i czystości na terenach zielonych i cmentarzach komunalnych, obciążania i rozliczania mieszkańców oraz jednostek organizacyjnych za dostarczone im ciepło.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- wynagrodzenie zasadnicze – maksymalnie do 4.000,-zł,
- dodatek funkcyjny maksymalnie do 1.500,-zł.
- wymiar czasu pracy : pełny,
- praca wymagająca : częstego kontaktu z ludźmi, stałego nadzoru nad pracownikami i nadzorowania ich pracy, wyjazdów w teren.

V. Wymagane dokumenty:

1.CV wraz z listem motywacyjnym,
2.Kwestionariusz osobowy,
3.Pisemne opracowanie programu działania rozwoju i restrukturyzacji ZGKiM w Pieckach z uwzględnieniem gospodarki finansowej jednostki,
4.Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
5.Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
6.Oświadczenie o niekaralności,
7.Oświadczenie o nie karaniu karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r, o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101,poz.926 ze zmianami),
9.Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
10.Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym ,
11.Spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
Stan techniczno-organizacyjny i finansowy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pieckach można poznać w jego siedzibie tj. w Pieckach ul.Plac 1 Maja 6, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Panem Andrzejem Gałązką – p.o dyrektora ZGKiM w Pieckach, nr tel. 89 7422273, kom. 505039144.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-02-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego i telefonu kontaktowego z dopiskiem „Oferta na stanowisko Dyrektora ZGKiM w Pieckach”.
c. Miejsce:
w terminie do dnia 21 lutego 2013r, do godziny 15.00, osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą przesyłając na powyższy adres – decyduje data wpływu do Urzędu.
Oferty, które wpłyną po wymienionym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.piecki.com.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Pieckach.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć :
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r, o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r, Nr 101, poz.926 z późn. zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r, o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458 z późniejszymi zmianami)”.