Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: -

Data udostępnienia: 2013-03-06

Ogłoszono dnia: 2013-03-06 przez Małgorzata Grzymkowska

Termin składania dokumentów: 2013-03-20 00:00:00

Nr ogłoszenia: -- -

Zlecający: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymiar czasu pracy - ¼ etatu
Rodzaj umowy – umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy – Środowiskowy Dom Samopomocy w Pieckach.
1.Wymagania niezbędne dla osoby ubiegającej się o stanowisko głównego księgowego:
1) posiada obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne;
4) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
b. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
2) Znajomość i obsługa programów komputerowych pakietu MS Office i programów finansowo – księgowych;
3) Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
4) Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych;
5) Posiada ogólną znajomość zasad finansowania na szczeblu organizacyjnej jednostki samorządowej;
6) Posiada umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
7) Posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Odpowiedzialność za gospodarkę finansową i majątkową ŚDS.
2) Dekretowanie dowodów księgowych.
3) Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej.
4) Prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi.
5) Przeprowadzanie okresowej kontroli kont.
6) Wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury.
7) Sporządzanie list płac i innych dokumentów finansowych.
8) Opracowywanie projektów finansowych.
9) Księgowanie faktur gotówkowych.
10) Sporządzanie deklaracji ZUS, deklaracji podatkowej od osób fizycznych od wszystkich typów wynagrodzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11) Prowadzenie księgi rachunkowej i kont księgowych składników majątkowych.
12) Prowadzenie ewidencji składników majątkowych w księgach inwentarzowych.
13) Sporządzanie bieżących i okresowych analiz budżetu oraz miesięcznych informacji o aktualnym poziomie finansowania poszczególnych zadań.
14) Prowadzenie rozliczeń na koncie środków specjalnych środków i funduszu świadczeń socjalnych.
15) Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
17) Prowadzenie spraw kadrowych związanych ze stosunkiem pracy.
18) Prowadzenie ewidencji dowodów obecności w pracy, urlopów pracowniczych i zwolnień lekarskich.
19) Ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych.
20) Sporządzanie zaświadczeń dotyczących wielkości wynagrodzeń do celów emerytalnych i innych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Wymiar czasu pracy - ¼ etatu
Rodzaj umowy – umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy – Środowiskowy Dom Samopomocy w Pieckach.

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kopia dokumentów potwierdzających zatrudnienie i wykształcenie;
4) kwestionariusz osobowy;
5) ksero dowodu osobistego;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku główny księgowy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-03-20 00:00:00
b. Sposób:
Wyboru kandydata dokonuje komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu wstępnej selekcji oraz selekcji merytorycznej ( która może obejmować, rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny).
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów :
Wymagane dokumenty z dopiskiem „ Dotyczy naboru na wolne stanowisko – Główny Księgowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach” należy składać osobiście w siedzibie placówki w terminie : od dnia 08 marca 2013r. do 20 marca 2013r. ( decyduje data wpływu ) w godz. od 7:30 do 15:00.
lub przesłać na adres :

Środowiskowy Dom Samopomocy w Pieckach
ul. Zwycięstwa 20/4 11-710 Piecki

Termin składania dokumentów upływa w dniu 20 marca 2013r. o godz. 15.00, decyduje data wpływu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach.
c. Miejsce:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Pieckach
ul. Zwycięstwa 20/4 11-710 Piecki

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Piecki.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Grzymkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzta Grzymkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-06 14:08:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-06 14:09:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-05-21 14:26:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1996 raz(y)