Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2013-07-31
Ogłoszono dnia: 2013-07-31 przez Barbara Chaberek
Termin składania dokumentów: 2013-08-12 00:00:00
Nr ogłoszenia: OK.210.10.2013
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) Spełnienie poniższych warunków:
- posiadanie wykształcenia średniego lub wyższego i co najmniej 2 lata pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych gminy;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) Spełnienie poniższych warunków:
- posiadanie wykształcenia średniego lub wyższego i co najmniej 2 lata pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych gminy;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość podstawowych czynności biurowych tj. obsługa komputera (system MS Windows, MS Office, Open Office), faksu, kserokopiarki, telefonu, umiejętność interpretacji przepisów , umiejętności analityczne;
2) znajomość regulacji dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminach, w tym gospodarowania odpadami przez gminę, znajomość KPA, Ordynacji Podatkowej i ustawy o samorządzie gminnym;
3) komunikatywność, odpowiedzialność, uprzejmość, samodzielność, umiejętność szybkiego uczenia się, systematyczność, rzetelność.
2) znajomość regulacji dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminach, w tym gospodarowania odpadami przez gminę, znajomość KPA, Ordynacji Podatkowej i ustawy o samorządzie gminnym;
3) komunikatywność, odpowiedzialność, uprzejmość, samodzielność, umiejętność szybkiego uczenia się, systematyczność, rzetelność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- naliczanie opłat na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów ;
- ewidencjonowanie należności –księgowanie wpłat ;
- naliczanie odsetek za zwłokę od nieuiszczonych w terminie zobowiązań ;
- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na osoby zalegające w spłacie zobowiązań;
- dokonywanie przypisów i odpisów w rejestrze zobowiązania pieniężnego ;
- prowadzenie ewidencji podań/ wniosków w sprawach : ulg, odroczeń, umorzeń oraz rozłożenia na raty ;
- sporządzanie informacji z realizacji opłat ;
- wyliczanie skutków finansowych z tytułu udzielonych ulg, umorzeń i zwolnień ;
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań ;
- prowadzenie metryk spraw będących w toku postępowania ;
- przygotowywanie decyzji w sprawie udzielenia ulg, odroczeń, umorzeń ;
- rozpatrywanie odwołań i skarg w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami.
- naliczanie opłat na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów ;
- ewidencjonowanie należności –księgowanie wpłat ;
- naliczanie odsetek za zwłokę od nieuiszczonych w terminie zobowiązań ;
- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na osoby zalegające w spłacie zobowiązań;
- dokonywanie przypisów i odpisów w rejestrze zobowiązania pieniężnego ;
- prowadzenie ewidencji podań/ wniosków w sprawach : ulg, odroczeń, umorzeń oraz rozłożenia na raty ;
- sporządzanie informacji z realizacji opłat ;
- wyliczanie skutków finansowych z tytułu udzielonych ulg, umorzeń i zwolnień ;
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań ;
- prowadzenie metryk spraw będących w toku postępowania ;
- przygotowywanie decyzji w sprawie udzielenia ulg, odroczeń, umorzeń ;
- rozpatrywanie odwołań i skarg w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami.
1. : Wymiar czasu pracy : 1 etat ; Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50 poz. 398 z późn. zm.) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontaktami z interesantami, przemieszczaniem się w budynku i poza nim, rozmowami telefonicznymi. Budynek nie jest wyposażony w podjazdy oraz windę dla wózków inwalidzkich. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
V. Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie ( druk można również pobrać na stanowisku d/s organizacyjnych i kadr UG Piecki , pokój Nr11 );
2) List motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) Życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska referenta oraz doświadczenie zawodowe ;
5) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) Kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).”
2) List motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) Życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska referenta oraz doświadczenie zawodowe ;
5) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) Kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-08-12 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z adresem zwrotnym, nr telefonu i dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 sierpnia 2013 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.piecki.com.pl/.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.piecki.com.pl/.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z adresem zwrotnym, nr telefonu i dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 sierpnia 2013 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
VII. Informacje dodatkowe:
W przypadku zatrudnienia, kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały ( do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 742 22 58.
- oryginały ( do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 742 22 58.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Chaberek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-07-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Chaberek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-07-31 12:17:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-07-31 12:17:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-09-09 13:16:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3769 raz(y) |