Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nawiadach

Miejsce pracy: Nawiady

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Szkoła Podstawowa w Nawiadach

Data udostępnienia: 2015-03-11

Ogłoszono dnia: 2015-03-11 przez Barbara Chaberek

Termin składania dokumentów: 2015-03-27 15:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie 25/2015

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009r, w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach placówek (Dz. U. Nr 184, poz.1436, zm. z  2011r, Dz. U. Nr 254, poz.1526), w szczególności w § 1,  § 2 ust.1,  § 3 ,  § 5 ust.1  i  w § 10.

V. Wymagane dokumenty:

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać :
    1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej Szkoły Podstawowej  w Nawiadach;
     2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata ;
     3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o :
         a) stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
         b) stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
         c) stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem ;
      4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających  posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt.3 ;
      5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów  potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów  wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą ;
      6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym  (wydane przez lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych) ;
      7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne ;
     8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub  umyślne przestępstwo skarbowe ;
     9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31, ust.1, pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (j.t Dz. U. z 2013r,  poz. 168 z późniejszymi  zmianami) ;
   10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust.1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006r, o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (j. t. Dz. U z 2013r,  poz. 1388) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły ;
   11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela ;
   12) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego -  w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego ;
   13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r, - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014r,  poz. 191 z późniejszymi zmianami) lub w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r, - Prawo o szkolnictwie wyższym (j. t. Dz. U. z 2014r,  poz.572 z późniejszymi zmianami) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego ;
   14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem ;
   15) oświadczenia, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r, - o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2014r,  poz.1182 z późniejszymi zmianami) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-03-27 15:00:00
b. Sposób:
4. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły  Podstawowej w Nawiadach”  w terminie do dnia 27 marca 2015 roku włącznie do godziny 15:00,  na adres Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub osobiście w sekretariacie Urzędu – adres jak wyżej (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu).
c. Miejsce:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub osobiście w sekretariacie Urzędu – adres jak wyżej (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

3. Na żądanie organu prowadzącego oraz Komisji Konkursowej, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w pkt.2  ppkt.2, ppkt.4, ppkt.5, ppkt.11 i ppkt.12.

 
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem przez Wójta Gminy Piecki, w terminie nie później niż 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert przez kandydatów wskazanego w ogłoszeniu konkursu. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Załączniki