Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Piecki
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: -
Data udostępnienia: 2018-08-02
Ogłoszono dnia: 2018-08-02 przez Agnieszka Końpa
Termin składania dokumentów: 2018-08-17 15:00:00
Nr ogłoszenia: OK.210.6.2018
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
spełnianie wymogów określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz.1260);
-
wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku prawo lub administracja;
-
co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U.z 2018 r. poz.1260), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 wspomnianej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
-
znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
-
aktualne poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
b. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na takim samym lub podobnym stanowisku;
-
komunikatywność, uprzejmość, opanowanie, odporność na stres, wytrwałość, staranność, kreatywność;
-
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
-
umiejętność opracowywania aktów prawnych;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
podstawowe zadania wynikające z regulaminu organizacyjnego Urzędu;
-
organizacja pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez pracowników, nadzór nad przepływem informacji publicznych oraz warunkami pracy;
-
dokonywanie oceny okresowej pracy podległych pracowników;
-
nadzorowanie przestrzegania sprawnego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
-
zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego, obwieszczeń i informacji o charakterze publicznym, nadzór nad ewidencją uchwał i zarządzeń;
-
wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem, zapewnienie obsługi prawnej urzędu;
-
koordynowanie i nadzór nad organizacją spraw związanych z wyborami, referendami, spisami powszechnymi itp.;
-
pełnienie funkcji pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
wymiar czasu pracy : 1 etat;
-
umowa na czas określony; od dnia 1 września 2018 roku do dnia 31 lipca 2019 roku;
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34;
-
rodzaj pracy/ warunki: stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym
-
warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (j.t.: Dz. U. z 2018 r. poz.936) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
-
list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
-
życiorys - Curriculum Vitae - podpisane własnoręcznie;
-
kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska oraz doświadczenie zawodowe;
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-17 15:00:00
b. Sposób:
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Piecki ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 sierpnia 2018 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu);
-
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane;
c. Miejsce:
Urząd Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
VII. Informacje dodatkowe:
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym
wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem. Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 7422258.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Końpa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Końpa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-02 11:56:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-02 11:59:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-22 13:57:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2065 raz(y) |