Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat BKR
Data udostępnienia: 2022-04-06
Ogłoszono dnia: 2022-04-06
Termin składania dokumentów: 2022-04-19 14:00:00
Nr ogłoszenia: OK.210.2.2022
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
wykształcenie wyższe, preferowane: geodezja, gospodarowanie nieruchomościami;
-
co najmniej trzyletni staż pracy, w tym:
co najmniej dwa lata pracy na stanowisku urzędniczym w administracji rządowej lub samorządowej;
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość regulacji prawnych:
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r.;
- Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r.;
- Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 03 lutego 1995 r.;
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie
kodeksu cywilnego z dnia 21 czerwca 2001 r.;
- Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;
- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
-
w podstawowym zakresie - Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
-
umiejętność czytania map;
-
umiejętność interpretacji stosowanego prawa;
-
umiejętność obsługi komputera;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
znajomość programu Ewopis i EW Mapa;
-
obowiązkowość, komunikatywność, uprzejmość;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
W zakresie gospodarowania nieruchomościami komunalnymi:
-
przygotowywaniem nieruchomości do sprzedaży w drodze przetargu i w trybie bezprzetargowym;
-
sporządzanie wykazu nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży wraz z podaniem do publicznej wiadomości ww. wykazów;
-
zlecanie biegłemu szacowania nieruchomości, przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na usługi na wykonanie operatów szacunkowych ustalających wartość nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych z mienia komunalnego;
-
podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o przetargu z zakresu gospodarki mieniem;
-
przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia komunalnego;
-
przygotowanie dokumentacji do aktów notarialnych;
-
dokonywanie zamiany, darowizn, przekazywania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, zarząd , trwały zarząd ,użyczenie nieruchomości komunalnych;
-
nabywanie nieruchomości do zasobów gminnych;
-
zapewnienie terenów pod pracownicze ogrody działkowe.
-
W zakresie gospodarowania zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi Gminy:
-
nadzorowanie i realizacja zadań w zakresie gospodarowania komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi;
-
naliczanie opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych z zasobów komunalnych;
-
zawieranie umów;
-
opracowywanie zarządzeń w sprawie ustalenia stawek czynszu za lokale mieszkalne oraz lokale użytkowe;
-
przygotowywanie decyzji w sprawie umorzenia opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych;
-
W zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych :
-
opracowywanie wniosków o pozbawienie prawa użytkowania mienia gminnego;
-
prowadzenie spraw dotyczących zwrotu nieruchomości poprzedniemu właścicielowi;
-
prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na własność gminy gruntów;
-
ujawniania prawa własności w księdze wieczystej;
-
przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi ziemią;
-
Przygotowanie dokumentacji do ustanawiania służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących mienie komunalne gminy (oprócz dróg gminnych).
-
Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi i o których mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
-
Przygotowywanie deklaracji podatkowych z mienia komunalnego.
-
Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości, podziałem i scalaniem.
-
Obsługa oprogramowania czynsze i użytkowanie wieczyste.
-
Udział w opracowaniu planów, programów, strategii itp. Dokumentów, oraz bieżącej aktualizacji w/w dokumentów.
-
Realizacja Funduszu Sołeckiego w zakresie prowadzonych spraw.
-
Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń, upoważnień przełożonych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
wymiar czasu pracy : 1 etat;
-
planowany termin zatrudnienia: Maj 2022 r.
-
praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie BKR Urzędu Gminy Piecki;
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
-
warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2021 r. poz.1960) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
-
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
-
list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
-
życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
-
kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska oraz doświadczenie zawodowe;
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-04-19 14:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
-
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór 2 na stanowisko podinspektor w Referacie BKR” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 kwietnia 2022 r. do godz. 14.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
-
dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
-
oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
-
zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
-
zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane z godnie z instrukcją kancelaryjną.
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór 2 na stanowisko podinspektor w Referacie BKR” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 kwietnia 2022 r. do godz. 14.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W marcu 2022 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych. -
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
-
Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
-
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-04-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Końpa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-04-06 19:30:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tyberiusz Maksymow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-04-06 19:32:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tyberiusz Maksymow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-19 15:04:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1103 raz(y) |