Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy referent ds. związanych z ochroną przyrody.
Miejsce pracy: Piecki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2020-10-19
Ogłoszono dnia: 2020-10-19
Termin składania dokumentów: 2020-10-29 12:00:00
Nr ogłoszenia: OK.210.20.2020
Zlecający: Wójt Gminy Piecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
wykształcenie wyższe,
b. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie - preferowane kierunki: ochrona środowiska, administracja;
-
obsługa komputera klasy PC w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point),
-
terminowość, zdyscyplinowanie, odporność na stres;
-
wymagana wiedza zawodowa:
-
Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 256);
-
Ustawa o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz.55);
-
Prawo ochrony środowiska ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1219);
-
Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. ( t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1439);
-
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2020 r., poz. 638);
-
Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. ( t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 283);
-
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew lub krzewów na podstawie przepisów ustawy o ochronie przyrody,
b) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew lub krzewów z terenu będącego własnością gminy,
c) prowadzenie spraw związanych z ochroną zwierząt, w tym:
- utrzymaniem bezdomnych psów w schronisku, organizowaniem przetargów na wybór schroniska dla bezdomnych zwierząt, opracowaniem i realizacją programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami,
- rejestracją psów ras niebezpiecznych,
- wydawaniem decyzji na czasowe odebranie zwierzęcia,
- zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie,
d) prowadzenie spraw związanych z występowaniem zagrożeń bezpieczeństwa sanitarno-weterynaryjnego na terenie gminy,
e) prowadzenie rejestru miejsc występowania na terenie gminy barszczu Sosnowskiego,
f) wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych na podstawie przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
g) podejmowanie i prowadzenie działań ekologicznych na terenie gminy, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie,
h) prowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji,
i) opracowanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze gminy,
j) prowadzenie działań w zakresie rozpowszechniania wśród mieszkańców gminy informacji na temat programów współfinansujących działania związane ze zmniejszeniem tzw. „niskiej emisji”, przeciwdziałaniem skutkom suszy, unieszkodliwianiem azbestu oraz tematami pokrewnymi,
k) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń i upoważnienia przełożonych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
wymiar czasu pracy : 1 etat;
-
planowany termin zatrudnienia: listopad 2020 r.
-
praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Urzędzie Gminy Piecki;
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
-
warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018 r. poz.936) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
-
list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
-
życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
-
kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie ;
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-10-29 12:00:00
b. Sposób:
-
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2020 r. do godz. 12.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
-
dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2020 r. do godz. 12.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
VII. Informacje dodatkowe:
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
-
oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
-
zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
-
zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych. -
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
-
Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
-
-
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.