Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Audytor Wewnętrzny

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/5 etatu

Ilość etatów: 1/5

Wydział: -

Data udostępnienia: 2021-12-20

Ogłoszono dnia: 2021-12-20

Termin składania dokumentów: 2021-12-30 11:00:00

Nr ogłoszenia: OK.210.3.2021

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub pod warunkiem znajomości języka polskiego zgodnie   z zapisami art. 286 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 305, ze zm.) - obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. wykształcenie wyższe;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej 3 letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  8. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  2. złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  3.  uprawnienia biegłego rewidenta, lub
  4. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (t.j Dz.U. 2020 r. poz. 505 ze zm.); nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 1200).
b. Wymagania dodatkowe:
. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa:
    a) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
    b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
    c) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
    d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
    e) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych;
  2. wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego;
  3. znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28);
  4. znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów              z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów Nr 15, poz. 84);
  5. umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków;
  6. komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  7. obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
  8. zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres;
  9. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków;
  10.  umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  11.  umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  12. znajomość programów biurowych MS Office.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie i w gminnych jednostkach organizacyjnych w odniesieniu do realizowanych celów i zadań, a w szczególności:
a) dokonywanie obiektywnej i niezależnej oceny kontroli zarządczej w obszarze ryzyka objętym zadaniem audytowym pod względem adekwatności, skuteczności   i efektywności;
b) czynności doradcze w celu poprawy funkcjonowania Urzędu w zakresie jego działalności;
2)  Przedstawianie Wójtowi planu audytu na rok następny oraz sprawozdania z wykonania audytu za rok poprzedni;
3) Realizacja zadań audytowych zgodnie z zatwierdzonym planem audytu wewnętrznego;
4) W przypadku wystąpienia nowych ryzyk lub też zmiany oceny ryzyka, realizacja zadań pozaplanowych w uzgodnieniu z Wójtem;
5) Wykonywanie czynności doradczych na wniosek Wójta lub z własnej inicjatywy;
6) Współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi i innymi instytucjami kontrolnymi;
7) Opiniowanie na wniosek zainteresowanych, wdrażanych w Urzędzie procedur.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na 1/5 etatu;
  2. planowany termin zatrudnienia styczeń 2022 rok;
  3. praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa;
  4. praca w siedzibie Urzędu Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34 i poza siedzibą
  5. warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r.  w sprawie wynagrodzeń pracowników samorządowych oraz Regulaminu Wynagrodzeń

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.
2) Curriculum Vitae - własnoręcznie podpisany wraz z oświadczeniem o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  t.j. (Dz.U. 2019r. poz. 1282 ze zm.)”.
3) Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
4) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
5) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
7) Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.
8) Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
9)  Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnianie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Zamówień Publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-12-30 11:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Audytora Wewnętrznego w Urzędzie Gminy Piecki” należy przesyłać na adres:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34; 11-710 Piecki lub dostarczyć osobiście do Urzędu Gminy Piecki (pokój 7) ul. Zwycięstwa 34; 11-710 Piecki, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2021 roku, do godz. 11:00.

Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Piecki.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34; 11-710 Piecki lub dostarczyć osobiście do Urzędu Gminy Piecki (pokój 7) ul. Zwycięstwa 34; 11-710 Piecki, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2021 roku, do godz. 11:00.

 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Piecki.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s 1 ze zm.) – dalej :”RODO” informuję, że
 
  1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34; 11-710 Piecki, tel. +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl).
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu                   z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane, w tym nie będą polegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejki Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7.  W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  3. Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
 

Załączniki