Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.Szczegóły informacji
Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: ... ,.. ,
Termin składania ofert / wniosków: 2012-09-18 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki pok. nr 2
Ogłoszono dnia: 2012-09-12 przez Krzysztof Grygo
Treść:
Ogłoszenie o zamówieniu
Zamówienie na wykonanie robót budowlanych
Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.
Zamówienie na wykonanie robót budowlanych
Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.
1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
2. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2010 (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą – „Wymiana pieca grzewczego na opał stały w SP Dłużec”
Zamówienie obejmuje swym zakresem:
- Odłączenie i przyłączenie kotła wodnego – 1 kpl,
- Zakup kotła grzewczego o mocy 60 KW na opał stały oraz wodnej pompy obiegowej o wysokości słupa wody h-6m, przed i za pompą zamontowane zawory odcinające – 1 sztuka
- Oczyszczenie czopuch kotła o długości do 4 m – montaż nowego czopucha – 1 szt.,
- Uruchomienie węzłów wodnych c.o.
- Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni do 2 m2 – 1 szt.,
- Drzwi stalowe przeciwpożarowe jednostronne o powierzchni do 2 m2 – drzwi o EI 30 -1,845 m2,
- Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo wapiennej na ościeżach szerokości do 40 cm – obróbka ościeża – 10 m,
- Dwukrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wysokości do 20 cm – obróbka ościeża 10m,
szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 – przedmiar robót.
CPV 45331110-0 – instalowanie kotłów
4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 30.09.2012r..
5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy ( wg. załączonego wzoru) – zał. nr 1
b) ) kosztorys ofertowy
6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o przedmiar robót w zał. nr 2
6.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena
8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – „Wymiana pieca w SP Dłużec”
9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 18.09.2012r. do godz. 10.00 w pokoju nr 2
10. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015
Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
Krzysztof Grygo
Krzysztof Grygo
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krzysztof Grygo |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-09-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krzysztof Grygo |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-09-12 13:24:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-09-12 13:28:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-09-18 20:26:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1344 raz(y) |