Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Drukuj informację Zamówienie publiczne:Szczegóły informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Piecki
Termin składania ofert / wniosków: 2024-11-14 12:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-11-14 12:15:00
Treść:
Znak sprawy BKR.7011.15.2024
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na realizację na realizację usługi pn.
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pod nazwą:
Budowa sieci wodociągowej do m. Ławny Lasek.
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 130 00,000zł, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024..1320). Zastosowanie mają procedury przewidziane w obowiązującym Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Piecki, których wartość nie przekracza kwoty 130000,00zł, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Piecki nr 67/2023 z dnia 03.04.2023 r., zmienionym Zarządzeniem Wójta Gminy Piecki nr 193/2023 z dnia 24.10.2023 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Piecki, zwany dalej „Zamawiającym”,
ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
NIP: 7422123183, REGON: 510742758,
Nr telefonu: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /i110bnn9ae/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/
Poczta elektroniczna [e-mail]: gmina@piecki.com.pl
Strona internetowa Zamawiającego [URL]: https://www.bip.piecki.com.pl
Godziny urzędowania:
-poniedziałek w godz. 8.00 - 16.00,
-wtorek, środa, czwartek i piątek w godz. 7.15-15.15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
III. KOMUNIKACJA:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres złożenia oferty:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dla potrzeb uzyskania prze Zamawiającego decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (bądź dokonania stosownych zgłoszeń), a w dalszej kolejności do zrealizowania przedmiotu opracowania zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
Nazwa zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pod nazwą:
Budowa sieci wodociągowej do m. Ławny Lasek
V. RODZAJ ZAMÓWIENIA: usługa
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII Główny kod CPV: CPV 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
VIII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
- Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 w związku z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. Wykonawcę:
- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 i 655 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na list ę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- którego jednostka dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
- Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu t.j.: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile takie są wymagane), zdolność techniczną i zawodową oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia spełnianiu warunków udziału.
X. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
- Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
- Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert stanowi cena.
XII. TERMIN SKŁADANIA
Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 14.11.2024 do godz.1200.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Wójt
(-) Agnieszka Kurczewska
(-) Agnieszka Kurczewska