Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Piecki
Finansowanie: Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie „Odnowa i rozwój wsi.
Nr UZP: 116138 - 2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-06-02 11:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-06-02 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: Kancelaria Urzędu Gminy Piecki (pok. nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
Ogłoszono dnia: 2011-05-17 przez Marek Hajko
Treść:
Piecki: Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec
Numer ogłoszenia: 116138 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 116138 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piecki.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie placów zabaw na osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec, w zakresie niżej wymienionym: A) Zakres robót budowlanych na placu zabaw w miejscowości Krutyń: Roboty ziemne - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 75m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 75m2 - Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. Gr. I - II). Grunt uprzednio odspojony - 11,250m3 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Zestaw złożony ze zjeżdżalni, wieży głównej i pomostu skośnego długiego o wymiarach 3,5 m x 3,10 m - sztuk 1, wymiar strefy bezpieczeństwa 6,00 x 5,60 m, wysokość zestawu 3,30 m. - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Bramka z koszem o wym. 1,70 x 1,40 m - sztuk 1 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 1 B) Zakres robót budowlanych na placu zabaw w miejscowości Machary: Roboty ziemne: - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 66m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 66m2 - Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. Gr. I - II). Grunt uprzednio odspojony - 9,90m3 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Zjeżdżalnia o wym. 4,2 x 1,0 m - sztuk 1 - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m z podstawą betonową - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Ławo - stół o wymiarach 1,88 x 1,4 m - sztuk 2 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 2 C) Zakres robót budowlanych na placu zabaw w miejscowości Dłużec Roboty ziemne : - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 42 m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 42m2 - Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. Gr. I - II). Grunt uprzednio odspojony - 6,30 m3 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 1 D) Plac zabaw na Osiedlu domków Jednorodzinnych w Pieckach Roboty ziemne - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 140m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 140m2, - Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - 770m2, - Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat I-III - bez nawożenia - 308m2 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Dostawa i montaż zestawu składającego się ze: zjeżdżalni, wieży głównej, pomostu sześciokątnego, pomostu prostego, drabinki wejściowej, schodów kręconych, drabinki poziomej, rury strażackiej, przeplotni wspinaczkowej o łącznym wymiarze 7,10 x 4,0 m - sztuk 1, wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 7,00 m wysokość zestawu: 3,25 m - sztuk 1 - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m z podstawą betonową - sztuk 5 - Ławka młodzieżowa o wym. 1,70 x 0,75 m z podstawą betonową - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 3 - Karuzela typu bączek o śr. 1,25 m - sztuk 1 - Ławo - stół o wym. 1,88 x 1,4 m - sztuk 2 - Bramka z koszem o wym. 1,70 x 1,40 m - sztuk 1 Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarową dla ww. urządzeń rekreacyjnych podanych w zamówieniu jako gotowy produkt o wielkości do +/-10%..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest (poza dokumentami wymienionymi w pkt. 6.2. i 6.4. SIWZ) złożyć: 1. Formularz Oferty sporządzony według wzoru - rozdz. 2 SIWZ formularz nr 1. 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, 3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4.2. SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 6.4.2. SIWZ oraz jej podpisem, 4. zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców (wg. wzoru - rozdz. 2 SIWZ formularz nr 4).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w Część II -WZÓR UMOWY specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa w wyżej wymienionym wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piecki.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane przy udziale środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie