Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Koszenie sołeckich terenów zieleni – 2024 rok
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Piecki
Termin składania ofert / wniosków: 2024-05-06 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-05-06 10:30:00
Treść:
BKR.7031.2.2024
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na realizację usługi pn.:
„Koszenie sołeckich terenów zieleni – 2024 rok”
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 130000,00 zł, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.).
Dla wyłonienia podmiotu realizującego usługę należy stosować §9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Piecki, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł (Zarządzenie nr 193/2023 z dnia 24 października 2023 r. Wójta Gminy Piecki).
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Piecki, zwany dalej Zamawiającym,
ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
NIP: 7422123183, REGON: 510742758,
Nr telefonu: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /i110bnn9ae/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/
Poczta elektroniczna [e-mail]: gmina@piecki.com.pl
Strona internetowa Zamawiającego [URL]: https://www.bip.piecki.com.pl
Godziny urzędowania:
-poniedziałek w godz. 8.00 - 16.00,
-wtorek, środa, czwartek i piątek w godz. 7.15-15.15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
III. KOMUNIKACJA:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres złożenia oferty:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia sołeckich terenów zieleni.
Nazwa zamówienia:
„Koszenie sołeckich terenów zieleni – 2024 rok”
V. Rodzaj zamówienia: usługa
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII Kody CPV:
98.00.00.00-3 – inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
77.00.00.00-0-0 – usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77.31.41.00-5 – usługi w zakresie trawników
VIII. Termin realizacji zamówienia:
Od 09.05.2024 r. do 30.09.2024 r.
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile takie są wymagane), posiadają uprawnienia do prac z materiałami zawierającymi azbest oraz do transportu materiałów zawierających azbest, zdolność techniczną i zawodową oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę:
- w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 w związku z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
X. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ:
- Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a.
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b.
- Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych. Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów rejestrowych stwierdzających status prawny Wykonawcy.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Nr
|
Nazwa kryterium
|
Waga
|
1
|
Cena (koszt)(C)
|
100 %
|
XII. TERMIN SKŁADANIA
Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 06.05.2024 r. do godz.1000.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30.