ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 123/2020Drukuj informacjęAkt prawny: 123/2020

Szczegóły informacji

123/2020

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Data podjęcia/podpisania: 2020-09-30

Tytuł aktu:

W sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

Treść:

Zarządzenie Nr 123/2020
Wójta Gminy Piecki
z dnia 30 września 2020 r.
 
w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności

       Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) Wójt Gminy Piecki zarządza, co następuje:
 
§ 1. Wyznacza się Pana Huberta Sadownikow na osobę pełniącą funkcję Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Piecki.
§ 2. Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę Piecki w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorowi, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia.  
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
Wójt              
(-) Agnieszka Kurczewska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hubert Sadownikow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-30 08:45:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-30 08:45:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-30 08:45:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
914 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony