ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XXII/2016 Sesji Rady Gminy Piecki z 20 września 2016r.

Informacja ogłoszona dnia 2016-11-04 14:34:00 przez Tyberiusz Maksymow, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XXII/2016
XXII Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 20 września 2016 r. pod przewodnictwem Pana Tomasza Jasinowicza – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.
 
Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 10:00 – 12:35.
W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności,
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał otwarcia XXII Sesji przy obecności 15 radnych - na ustawowy skład Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych, po czym przedstawił propozycję zmiany porządku obrad – poszerzenie o przyjęcie Gminnego Programu Ochrony Zdrowia, Promocji i Profilaktyki „Zdrowie – Dobrem Życia” na lata 2016 - 2020 – jako pkt 5 „f” - propozycja została przyjęta w glosowaniu 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie.
 
Porządek obrad:
 
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
3. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
4. Informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Przyjęcie uchwał w sprawach:
a) zmian budżetu gminy na 2016 rok,
b) wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji Gminy Piecki,
c) zbycia nieruchomości w trybie przetargu nieograniczonego,
  1. współpracy Gminy Piecki z Fundacją Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich oraz innymi
samorządami w zakresie wspólnej realizacji projektu pod nazwą „Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji uczniów, poprzez wykorzystanie eksperymentów i metod aktywizujących w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych”, realizowanego w ramach Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, 2 Oś priorytetowa – Kadry dla Gospodarki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,
e) utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych w Pieckach”,
f) przyjęcie Gminnego Programu Ochrony Zdrowia, Promocji i Profilaktyki „Zdrowie – Dobrem Życia” na lata 2016 – 2020.
6. Wystąpienia sołtysów oraz zaproszonych gości.
7. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
8. Zamknięcie obrad.
 
Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych
 
Pani Marzenna Balcerczyk:
1) czy wpłynęły od Starostwa Powiatowego w Mrągowie środki finansowe dla OSP Nawiady? OSP złożyła wniosek do Starostwa o dofinansowanie na ok. 8.000 zł, Pan Prezes twierdzi, że kwota 8.000 zł została przelana na konto gminy, strażacy się niepokoją, miało to być przeznaczone na zakup środków pożarniczych – pytanie czy w ogóle zostały przelane i kiedy je otrzymają?
  1. sprawa wody na osiedlu – mieszkańcy strasznie narzekają na jakość wody - jest brudna, śmierdząca, ma bardzo dużo zanieczyszczeń, przez co zatykają się pralki, sprzęt się niszczy.
 
Pan Andrzej Brodzik – pytanie do Pani Prezes ZNP o sprawę wcześniej zbieranych podpisów pod petycją za utrzymaniem gimnazjów – jak ta sprawa się potoczyła, ile podpisów zebrano, jak to wygląda na dziś?
 
Ad. 3 – przyjęcie protokołów z poprzednich sesji
Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poinformował, że do przyjęcia pozostałą protokoły z dwóch ostatnich sesji, tj. Nr XX/2016 z dnia 15 lipca 2016 r. i Nr XXI/2016 sesji nadzwyczajnej z dnia 27 lipca 2016 r.; protokoły wyłożone były do wglądu na sali obrad, wcześniej można było się z nimi zapoznać w biurze Rady.
Uwag nie zgłoszono. Przyjęcie protokołów poddane zostało pod głosowania:
Nr XX/2016 - 14 gł. „za”, 1 wstrz. się;
Nr XXI/2016 – 15 gł. „za”.
 
Ad. 4 – informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym
 
Informacja pisemna z działalności Wójta sporządzona na podstawie wydanych zarządzeń w okresie od 15 lipca do 19 września 2016 r. została przekazana radnym oraz sołtysom i zaproszonym gościom do zapoznania, stanowi załącznik do nin. protokołu.
Ponadto Pani Wójt przekazała informacje nt. pozostałych spraw, w tym m.in.:
  • Gmina Piecki uzyskała dofinansowanie na przebudowę 3 dróg gminnych: ul. Nowej i ul. 22 Stycznia w Pieckach oraz drogi Krutyń–Gałkowo – w m. Krutyń;
  • sprawy – problemu z uzgodnieniem projektu przebudowy terenu przy kościele w Pieckach – na podstawie opracowanej już koncepcji przebudowy tego terenu; GDDKiA nie chce uzgodnić zjazdów z drogi krajowej, proponuje abyśmy sami wykonali te zjazdy. Po rozmowach z naszymi przedsiębiorcami w tej sprawie, zgodzili się na wykonanie dokumentacji tych zjazdów we własnym zakresie. Ich niewykonanie spowodowałoby uniemożliwienie zjazdu z drogi krajowej w kierunku kościoła i Biedronki;
  • nt. odbytych spotkań w ZGOK w Olsztynie w sprawach gospodarki odpadami, funkcjonowania spalarni śmieci;
  • nt. udzielonego wywiadu w Telewizji TRWAM - w kwestii funkcjonowania PPP (partnerstwa publiczno-prawnego) na naszym wcześniejszym przykładzie z ciepłownią osiedlową;
  • w Nowym Moście wykonany został remont oczyszczalni ścieków,
  • odbywały się śluby w plenerze,
  • podpisana umowa na wykonanie planu zagospodarowania przestrzennego terenu w Dobrym Lasku, ogłoszony przetarg na przebudowę drogi na plażę w m. Ostrów Pieckowski;
  • informacja nt. odbytej wizyty u Pana Marszałka w sprawie stworzenia możliwości leczenia dzieci chorych na EB, tj. pęcherzykowe oddzielanie się naskórka – po spotkaniu się z grupą takich dzieci w ośrodku wypoczynkowym w Ostrowiu Pieckowskim oraz Rzecznikiem Praw Dziecka;
  • informacja nt. spotkania z Dyrektorem MPK w sprawie zagospodarowania terenu przy stawie w Pieckach.
 
Pytań do w/w informacji nie zgłaszano.
 
Ad. 5 – przyjęcie uchwał w sprawach:
 
a) zmian budżetu Gminy na 2016 rok
 
Propozycje zmian przedstawiła i omówiła Pani Skarbnik K. Witkowska – wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do nin. protokołu; dotyczą zmian w planie dochodów i planie wydatków oraz w funduszach sołeckich, gdzie dokonuje się przesunięć wydatków w ramach posiadanych środków – ogółem w 10 sołectwach (w tym na wniosek z dnia dzisiejszego sołectwa Gant).
Pani Wójt A. Kurczewska zgłosiła autopoprawkę do proponowanych zmian: w pozycji „zwiększenie dotacji dla GOKSiR 26.000 zł” zmiana brzmienia przeznaczenia dotacji na „opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację i rozbudowę amfiteatru w Pieckach”.
 
Pytania do proponowanych zmian:
Pan radny Andrzej Brodzik – odn. zwiększenia środków na koszty pobytu w domach pomocy społecznej – czym podyktowany jest taki wzrost?
2) sprawa funduszu sołeckiego – dobrze, że mamy ten fundusz, ale należałoby starać się mieścić w jego granicach, też jestem sołtysem i staraliśmy się w nim zmieścić wykonując zadanie, bo np. własną robocizną położyliśmy polbruk przy kaplicy w Jakubowie, ze środków funduszu zakupiliśmy tylko materiał, jednak z planowanej szerokości chodnika 2,80 m zeszliśmy na 2,40 – żeby zmieścić się w środkach i nie występować do Rady o ich zwiększanie.
 
Pan Przewodniczący Tomasz Jasinowicz – odn. ścieżki rowerowej – m.in. wyraził zdanie, że z przykrością przyjął wiadomość, że wycofujemy środki na ten projekt – z przyczyn od nas niezależnych (P. Wójt – czasowo), jednakże należy zrobić wszystko, aby ta ścieżka-trasa rowerowa powstała, liczy na dalsze działania ze strony Pani Wójt w porozumieniu z innymi gminami i nadleśnictwami, na terenie których trasa przebiega.
 
Pani Wójt A. Kurczewska odniosła się do w/w pytań, m.in.:
- odn. wzrostu kosztów pobytu w domach pomocy społecznej – szczegółowe informacje posiada Pani Kierownik GOPS, ale mamy coraz więcej osób do utrzymania w tych placówkach, kwoty za utrzymanie rosną; dotychczas było to 2,4 – 2,500 zł za osobę, a obecnie dochodzi do 3.250 zł za pobyt 1 osoby. Społeczeństwo nam się starzeje, w związku z czym i koszty będą nam rosły;
- w sprawie funduszu sołeckiego – dokładamy z budżetu gminy do zadań: remontu świetlicy w Mojtynach 1.910 zł, 3.200 zł do ogrodzenia cmentarza w Dobrym Lasku i 8.000 zł na budowę pomostu w Nawiadach, gdyż obecny pomost jest nielegalny i należy to zmienić, a zależy nam, aby nad jeziorami powstawały pomosty, dla potrzeb nie tylko mieszkańców, ale i turystów, a także aby inne zadania wykonywane w sołectwach były wykonane dobrze, i warto wspierać te sołectwa;
- w sprawie ścieżki rowerowej – gmina Mrągowo odmówiła swojego udziału we wspólnym opracowaniu projektu, natomiast Ruciane-Nida nie może przystąpić ze względów formalnych (ma program naprawczy w tym roku), w przyszłym roku wrócimy do tego tematu, mam nadzieję, że Nadleśnictwo będzie prowadzącym to zadanie, bo ok. 80% gruntów – terenu trasy rowerowej jest jego własnością.
 
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2016 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za” 1 wstrz. się (uchwała Nr XXII/145/16);
 
b) wyznaczenia obszaru zdegradowanego ….
 
Wyjaśnień do powyższej sprawy udzieliła P. Wójt, m.in.: nasza Gmina przystąpiła do opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji, który jest niezbędny przy ubieganiu się o środki, m.in. z RPO, gdzie będzie można pozyskać środki na odnowę terenów zdegradowanych, także na działania z zakresu pomocy społecznej, np. na dzienne domy opieki. I etapem było przeprowadzenie konsultacji społecznych, zbieranie wniosków. Proponowane obecnie tereny, które można było ująć jako zdegradowane, określone zostały w załączniku do uchwały, są to m.in. Ostrów Pieckowski, tereny w Pieckach, głównie wzdłuż drogi krajowej - z wyłączeniem osiedla domków jednorodzinnych i niektórych innych ulic, staw i tereny przy stawie, w tym oczyszczalnia ścieków. Dokument ten powinien być spójny z pozostałymi dokumentami strategicznymi Gminy, które będą służyć mieszkańcom gminy i jej rozwojowi.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXII/146/16);
 
c) zbycia nieruchomości w trybie przetargu nieograniczonego
 
Wyjaśnień udzieliła P. Wójt, m.in. przekazała, że jest osoba zainteresowana zakupem nieruchomości po byłym Kółku Rolniczym w Nawiadach, którą Gmina odkupiła od Likwidatora za 113.000 zł, z czego 42.000 zł zapłaciliśmy, a pozostałą kwotę 70.464 zł stanowiło zadłużenie KR wobec gminy. Obecnie wartość tej nieruchomości wg wyceny rzeczoznawcy wynosi 126.690 zł, do której doliczone zostaną koszty wyceny oraz ew. podniesienie wartości przy wystawianiu do przetargu i ustalaniu ceny wywoławczej.
 
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zbycia nieruchomości w trybie przetargu nieograniczonego; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXII/147/16);
 
d) współpracy Gminy Piecki z Fundacją Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich ….
 
Wyjaśnień udzieliła P. Wójt, m.in. przekazała, ze Szkołą w Nawiadach przystąpiła do realizacji zadania na podniesienie oferty edukacyjnej dla uczniów w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych; w ramach tego projektu dzieci będą mogły korzystać z nowych form nauki, wykonywać eksperymenty, i dzięki temu sale będą wyposażone w nowy sprzęt. Wkład własny Gminy to 5% w postaci użyczenia sali, niemniej w przyszłorocznym budżecie 2018 r. trzeba będzie zabezpieczyć środki ok. 130.000 zł, które będą podlegały zwrotowi.
 
Uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie współpracy Gminy Piecki z Fundacją Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich oraz innymi samorządami w zakresie wspólnej realizacji projektu pod nazwą „Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji uczniów, poprzez wykorzystanie eksperymentów i metod aktywizujących w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych”, realizowanego w ramach Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, 2 Oś priorytetowa – Kadry dla Gospodarki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXII/148/16);
 
e) utworzenia jednostki budżetowej …...
 
Wyjaśnień do powyższej sprawy udzieliła Pani Sekretarz B. Wołkowicz, m.in. przekazała, iż temat został podyktowany zmianami przepisów prawnych – ustawą o zmianie ustawy o samorządzie gminnym oraz o zmianie niektórych innych ustaw, którą wprowadzono zapis, ze gmina może zapewnić wspólną obsługę, w szczególności ekonomiczną, finansową jednostek organizacyjnych, tzw. centra usług wspólnych. Przepisy weszły w życie od 1 stycznia 2016 r., a od 1 stycznia 2017 r. muszą te jednostki obsługujące funkcjonować na podstawie nowych przepisów. W naszej gminie funkcjonuje jednostka obsługująca placówki oświatowe (ZOPO) i dlatego też został przygotowany obecnie przedkładany projekt uchwały. Wczoraj na wspólnym posiedzeniu komisji przedstawione zostały autopoprawki do tego projektu, tj.:
  1. zmiana nazwy tworzonej jednostki z „Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych w Pieckach” na „Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach”,
  2. zmiana daty reorganizacji – likwidacja nie z dniem 31 października, a z 31 grudnia 2016 r. oraz utworzenie nowej jednostki z dniem 1 stycznia 2017 r.,
  3. w § 5, ust. 4 zostaje wykreślony,
  4. zmiana numeracji paragrafów (błędy porządkowe);
 
Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz powyższe autopoprawki poddał pod glosowanie, w wyniku którego zostały przyjęte 15 gł. „za”, tj. jednomyślnie.
 
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach”; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXII/149/16);
 
f) przyjęcie Gminnego Programu Ochrony Zdrowia ...
 
Wyjaśnień udzieliła P. Wójt, m.in. przekazała, iż ochrona zdrowia jest jednym z zadań własnych samorządu gminnego, jednak nasze działania na rzecz profilaktyki i ochrony zdrowia są w zasadzie niewielkie, sprowadzają się do działań wpisanych w Gminny Program Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Narkomanii, finansowanych ze środków tzw. kapslowych. Zależy mi na tym, aby stworzyć naszym mieszkańcom większe możliwości korzystania z lekarzy specjalistów, np. ginekologa, walczyć z otyłością, która jest przyczyną cukrzycy. Gminny Program Zdrowia przewiduje wiele zadań do realizacji – odczytanie „celów programu” wg projektu uchwały, które pokrywają się z celami krajowego i wojewódzkiego programu ochrony zdrowia. Mamy nadzieję, że posiadając Gminny Program będziemy mogli korzystać ze środków unijnych, jak też ze środków Marszałka Województwa na realizację zadań w nim zawartych.
 
Pani radna M. Balcerczyk zgłosiła propozycję rozszerzenia zapisu w „celach Programu” dot. profilaktyki i leczenia nowotworów u kobiet – o dodanie także nowotworów u mężczyzn oraz o dopisanie do „celów” wczesnej diagnostyki chorób alzhaimera i parkinsona.
 
Powyższe propozycje zmian Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie, w wyniku którego zostały przyjęte 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie.
 
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Ochrony Zdrowia, Promocji i Profilaktyki „Zdrowie – Dobrem Życia” na lata 2016 - 2020; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXII/150/16);
 
Ad. 6 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości
 
Pani Hanna Bazarewicz - Prezes Zarządu Odziału ZNP w Pieckach – m.in. z wypowiedzi: na wstępie podziękowała Pani Wójt, wszystkim dyrektorom szkół i przedszkola za zorganizowanie tak nowego roku szkolnego – przy likwidacji szkoły w Starych Kiełbonkach, że nauczyciele zostali przy swoich stanowiskach pracy, że nikt nie został pozbawiony pracy. Nie wiemy jednak co będzie dalej jak wejdzie w życie ustawa likwidująca gimnazja, obawiamy się tego bardzo, co będzie się działo z nauczycielami, nie mamy żadnych konkretnych wytycznych.
Następnie ustosunkowała się do pytania Pana radnego A. Brodzika, m.in.: to co podpisywaliśmy wcześniej, to petycja w Obronie Polskiej Szkoły – pod petycją dalej zbierane są podpisy drogę elektroniczną, prace nad nią Zarządu Głównego ZNP są planowane. Natomiast listy, które Państwo radni też podpisywali, dotyczyły projektu ustawy o zmianie ustawy o dochodach j.s.t. , gdzie proponowano zapis, żeby środki na wynagrodzenia nauczycieli były przekazywane samorządom bezpośrednio z budżetu; zebrano 340.776 podpisów, co uważamy jako ZNP za bardzo małą ilość, 13 września odbyło się I czytanie tego obywatelskiego projektu.
 
Pani Teresa Nowacka Kierownik GOPS w Pieckach – ustosunkowała się do zapytania Pana radnego A. Brodzika dot. wzrostu kosztów na domy opieki społecznej, m.in.: co roku przybywa nam osób umieszczanych w domach pomocy społecznej, na obecny moment mamy 16 osób, średni koszt utrzymania to 2.800 – 3.000 zł. Dlaczego tak się dzieje – liczba usług opiekuńczych ciągle się zmienia – maleje lub wzrasta, związane jest to też z wyjazdami, powrotami młodych, jednakże przypuszczam, że osób do umieszczania w całodobowych domach opieki będzie przybywać, koszty będą rosły. Bardzo cieszy, że jest Program Rewitalizacji (do uchwalenia dzisiaj), gdzie jest zaplanowany Dzienny Dom Opieki, co na pewno będzie szansą na zmniejszenie kosztów.
 
Pani Izabela Kozyra-Cybulska Dyrektor GOKSiR w Pieckach – w imieniu własnym oraz pracowników podziękowała za współpracę i zaangażowanie przy organizowaniu i przeprowadzeniu tegorocznych Gminnych Dożynek.
 
Pan Andrzej Brodzik – sołtys s. Jakubowo – zwrócił się z prośbą o ustalenie – określenie sposobu korzystania z nieruchomości wspólnej – budynku, w którym mieści się kaplica i świetlica w Jakubowie, żeby jasno było określone „co jest nasze”, co jest szczególnie potrzebne przy jakichś inwestycjach. Następnie podziękował mieszkańcom Jakubowa za wspólną, sprawną, społeczną pracę przy budowie chodnika z polbruku do świetlicy.
 
Ad. 7 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski
 
Pan M. Kozak Prezes sp. ZGKiM w Pieckach udzielił wyjaśnień na temat jakości wody na osiedlu, m.in.: problem jest b. złożony, rurociąg na osiedlu jest w tragicznym stanie, rury rdzewieją. Ostatnio były dwie awarie przy blokach 10 i 11, które to bloki były jako pierwsze podłączane do rurociągu – i nawet nie wiemy jak ten rurociąg przy nich biegnie, nie ma ani zaworów, ani możliwości przepłukania. Potrzebna jest przebudowa podłączeń przynajmniej do tych bloków, bo reszta bloków w miarę dobrze jest podłączona, jednak na tą chwilę nie mamy takich możliwości finansowych.
 
Pani K. Witkowska Skarbnik Gminy udzieliła odpowiedzi na zapytanie o środki ze Starostwa dla OSP Nawiady, m.in.: w czerwcu br. Pan Adamiak złożył wniosek do Starostwa Powiatowego o sfinansowanie zakupu środków ochrony ekologicznej dla 5 jednostek w kwocie 7.879 zł. W sierpniu okazało się, że Zarząd Powiatu takiego wniosku nie może rozpatrzyć, bo powinien wpłynąć od Gminy. 3 września taki wniosek został napisany, z dołączeniem umowy o dofinansowanie podpisanej przez Panią Wójt – i osobiście dostarczony do Starostwa w dniu 3 września. Wg posiadanych informacji wniosek został rozpatrzony przez Zarząd Powiatu, przyznana została kwota 6.000 zł, jednak do dnia dzisiejszego umowy nie mamy i środki nie mogą być przelane przez Powiat do budżetu Gminy.
 
Ad. 8 – zamknięcie obrad
 
W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XXII Sesji Rady Gminy Piecki Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał zamknięcia obrad.
 
Na tym protokół zakończono.
Przewodniczący Rady
Tomasz Jasinowicz
Protokółowała:
Joanna Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-04 14:33:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-04 14:34:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:19:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
724 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony