ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XXV/2016 Sesji Rady Gminy Piecki z 18 listopada 2016r.

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-20 10:04:33 przez Tyberiusz Maksymow, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XXV/2016
 
XXV Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 18 listopada 2016 r. pod przewodnictwem Pana Tomasza Jasinowicza – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.
 
Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 10:00 – 12:25.
W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności,
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał otwarcia XXV Sesji przy obecności 14 radnych - na ustawowy skład Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych, po czym przedstawił propozycję zmiany porządku obrad – poszerzenie o sprawę przyjęcia obwieszczenia o ogłoszeniu tekstu jednolitego uchwały dot. utworzenia Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach – jako pkt 6 „g”
- propozycja została przyjęta w glosowaniu 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie.
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Ustalenie wysokości stawek podatków i opłat lokalnych na 2017 rok – przyjęcie uchwał w sprawach:
a) ustalenia stawek podatku od nieruchomości,
b) ustalenia miejscowości, w których pobiera się opłatę miejscową, dziennych stawek opłaty miejscowej oraz zasad poboru tej opłaty,
c) opłaty targowej oraz zasad jej poboru,
d) ustalenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
e) wprowadzenia opłaty prolongacyjnej.
  1. Przyjęcie uchwał w sprawach:
a) zmian budżetu gminy na 2016 rok,
b) zmian w planie finansowym Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2016 rok,
c) zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Starych Kiełbonkach,
d) wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na rzecz ENERGA Operator,
e) przyjęcia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Piecki na lata 2016–2022”,
f) przyjęcia „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Piecki do roku 2020”,
g) obwieszczenie w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały dot. utworzenia Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach.
  1. Wystąpienia sołtysów oraz zaproszonych gości.
  2. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
  3. Zamknięcie obrad.
 
Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych
 
Pan Adam Larenta zgłosił sprawę muldy na jezdni na ul. Topolowej – mulda jest uszkodzona, nie ma już dwóch elementów (do niedawna jednego), prośba do Pani Wójt żeby coś z tym zrobić, ew. rozebrać i położyć inną, jak np. na ul. 1 Maja, która bardzo dobrze się sprawdza.
 
Ad. 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poinformował, że protokół z ostatniej sesji, tj. Nr XXIV/2016 z dnia 28 października 2016r. wyłożony był do wglądu na sali obrad, wcześniej można było się z nim zapoznać w biurze Rady.
Uwag nie zgłoszono; protokół został przyjęty w głosowaniu 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie.
 
Ad. 4 – informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym
 
Informacja pisemna z działalności Wójta sporządzona na podstawie wydanych zarządzeń w okresie od 28 października do 17 listopada 2016 r. została przekazana radnym oraz sołtysom i zaproszonym gościom do zapoznania, stanowi załącznik do nin. protokołu.
Wójt Gminy Pani A. Kurczewska przedstawiła informacje uzupełniające do powyższej informacji pisemnej oraz nt. pozostałych spraw, w tym m. in.:
  • przyjęty został projekt budżetu gminy na 2017 rok – w ustawowym terminie do 15 listopada, złożony Radzie Gminy oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w celu zaopiniowania;
  • złożony wniosek do Pana Wojewody o wyrażenie zgody na wykorzystanie środków pozostałych po przetargu na rozbudowę ŚDS na dodatkowe zadania, tj. na budowę schodów do piwnicy i zasypanie wjazdu do piwnicy – w dniu dzisiejszym otrzymaliśmy pismo P. Wojewody wyrażające zgodę na wykonanie tych prac;
  • ogłoszony został konkurs w ramach konsultacji społecznych na nową nazwę osiedla wielorodzinnego w Pieckach - propozycje mieszkańców będą przyjmowane do 22 grudnia br.;
  • zakończona została budowa ul. Nowej, ku końcowi zbliża się Ostrów Pieckowski, do 10 grudnia powinna być zakończona budowa chodników na osiedlu;
  • brała udział w wielu spotkaniach w Urzędzie Wojewódzkim, w tym w dniu wczorajszym na spotkaniu organizowanym przez Pana Marszałka, na którym wyróżniony został nasz GOPS – wyróżnienie z rąk Pana Marszałka odebrała Pani kierownik Teresa Nowacka, tym samym można powiedzieć, że GOPS działa prężnie na rzecz naszych mieszkańców;
  • przygotowane jest porozumienie o współpracy i finansowaniu działań związanych z utrzymaniem Posterunku Policji w Pieckach;
  • z inicjatywy młodych mieszkańców Piecek odbyło się spotkanie z nimi, na którym zgłaszali swoje pomysły, głównym marzeniem dzieci od lat jest powstanie skateparku, rozważane były miejsca, na którym mógłby powstać – a najlepszym chyba miejscem byłby teren strzelnicy na stadionie w Pieckach; chłopcom spodobała się ta lokalizacja, na następne spotkanie mają przygotować swoje propozycje. Bardzo cieszy taka współpraca z młodymi ludźmi.
 
(w trakcie przedstawiania informacji na sesję przybyła Pani radna E. Niedźwiecka – stan Rady 15 radnych)
Pytań do w/w informacji nie zgłaszano.
 
Ad 5 – ustalenie stawek podatków i opłat lokalnych na 2017 rok
 
Propozycje przedstawiła Pani Wójt Agnieszka Kurczewska, m.in.: podatki na 2017 rok to w głównej mierze podatki 2016 roku, nie ma podwyżek, w kilku przypadkach musieliśmy obniżyć do górnych stawek ustawowych, chociaż w wielu przypadkach mamy znacznie niższe stawki niż stawki ustawowe, jak np. od działalności gospodarczej, jedynie w opłacie targowej stawki nieznacznie ulegają zwiększeniu, wynikającemu z zaokrągleń dotychczasowych stawek do pełnych złotówek, np. z 3,50 zł na 4 zł – przedstawienie kolejno proponowanych zmniejszeń stawek w poszczególnych podatkach, wg materiału stanowiącego załącznik do niniejszego protokołu. Nie proponuje się podjęcia uchwał w sprawie podatku rolnego i leśnego oraz od posiadania psów, gdzie obowiązywać będą stawki ustawowe. Ponadto w projekcie uchwały dot. opłaty miejscowej proponowana jest dodatkowa zmiana, polegająca na wskazaniu wykazu miejscowości, w których pobierana jest ta opłata, co dotychczas uregulowane było odrębną uchwałą – z tego wykazu wyłączone zostały miejscowości Brejdyny, Zgon i Stare Kiełbonki.
Pani Sekretarz B. Wołkowicz udzieliła wyjaśnień do proponowanej zmiany w zakresie uchwały dot. opłaty prolongacyjnej – m.in., iż zmiana wynika ze zmiany przepisów Ordynacja podatkowa, do której proponowane jest dostosowanie naszej uchwały w tej sprawie.
 
Do propozycji stawek podatkowych pytań, uwag nie wnoszono.
Przystąpiono do odczytywania projektów uchwał oraz ich przegłosowywania w celu przyjęcia uchwał:
1) w sprawie ustalenia stawek podatku od nieruchomości (odczytał Wiceprzewodniczący A. Larenta) – 15 gł. „za”, tj. przyjęto jednogłośnie (uchwała Nr XXV/160/16);
2) w sprawie ustalenia miejscowości, w których pobiera się opłatę miejscową, dziennych stawek opłaty miejscowej oraz zasad jej poboru (odczytał Wiceprzewodniczący A. Larenta ) - 15 gł. „za”, tj. przyjęto jednogłośnie (uchwała Nr XXV/161/16);
3) w sprawie opłaty targowej oraz zasad jej poboru (odczytał Przewodniczący T. Jasinowicz) – 15 gł. „za”, tj. przyjęto jednogłośnie (uchwała Nr XXV/162/16);
4) w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od środków transportowych (odczytał Wiceprzewodniczący A. Larenta) – 15 gł. „za”, tj. przyjęto jednogłośnie (uchwała Nr XXV/163/16);
5) w sprawie wprowadzenia opłaty prolongacyjnej (odczytał Wiceprzewodniczący A. Larenta) – 15 gł. „za”, tj. przyjęto jednogłośnie (uchwała Nr XXV/164/16);
 
Ad. 5 – przyjęcie uchwał w sprawach:
 
a) zmian budżetu gminy na 2016 rok
 
Propozycje zmian przedstawiła i omówiła Pani Wójt A. Kurczewska – wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do nin. protokołu oraz zmianę z dnia dzisiejszego – na wniosek ZOPO o przesunięcia środków w ramach budżetu oświaty.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2016 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXV/165/16);
 
b) zmian w planie finansowym Gminnego Programu RPA ...
 
Wyjaśnień udzieliła Kierownik GOPS Pani Teresa Nowacka, m.in. przekazała, że proponuje się przesunięcia środków w ramach budżetu na realizację zadań z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, wynikające z analizy zadań już wykonanych. Niewykorzystane zostają środki na szkolenia, działania na rzecz dzieci i młodzieży, gdyż realizacja tych zadań była dofinansowana ze środków pozabudżetowych – instytucji i organizacji pozarządowych współpracujących z GOPS. Powstałe w ten sposób oszczędności proponuje się przeznaczyć na zwiększone działania w zakresie zajęć z dziećmi w świetlicach, rozszerzenia formy placówki wsparcia dziennego – świetlicy w Nawiadach.
Pytań, uwag do w/w propozycji nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w planie finansowym Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2016 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXV/166/16);
 
c) zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Starych Kiełbonkach
 
Na wstępie Pani Wójt zwróciła się o udzielenie głosu dyrektorom szkół, żeby powiedzieli jak wygląda sytuacja dzieci, które uczą się w Zespole Szkół w Pieckach, gdyż mają z nimi kontakt na co dzień, czy są jakieś problemy, czy dzieci są zadowolone.
 
Pan Dariusz Romankiewicz – Dyrektor SP w Starych Kiełbonkach, nauczyciel w Gimnazjum w Pieckach m.in. powiedział, że dzieci spotyka na przerwach na korytarzu, chętnie podchodzą, witają się i rozmawiają; pytane o wrażenia, samopoczucie odpowiadają, że czują się b. dobrze, że bezproblemowo weszły w nowe środowisko, poznały szkołę. Co do problemów – oczywiście są, ale takie same jak w szkole macierzystej. Ogólnie proces adaptacji przebiega b. spokojnie, reakcje dzieci nas mile zaskoczyły, jest lepiej niż się spodziewaliśmy.
 
Pani Jadwiga Pietrzykowska – Dyrektor Zespołu Szkół w Pieckach m.in. powiedziała, że na co dzień nie zauważa żadnej różnicy które dziecko przyszło ze St. Kiełbonek a które jest pieckowskie. Ostatnio piękny apel z okazji Święta Niepodległości przygotowała kl. VI b, gdzie grupą wiodącą były właśnie dzieci ze St. Kiełbonek. Pytane jak się czują w tej szkole mówią, że są b. zadowoleni, zobaczyli, że z dużą grupą można też i dużo zrobić.
Rodzice nie zgłaszają żadnych problemów, jest świetlica, dzieci są dożywione.
Przekazany majątek z tej szkoły wzbogacił nasze pracownie – pracownię w-f, informatyczną i świetlicę. Co do nauczycieli – 2. osoby realizuje swoje pensum w Gimnazjum, również wnoszą dużo pozytywnych wartości do naszej pracy.
 
Pani Wójt Agnieszka Kurczewska – m.in.: na wstępie przedstawiła sytuację szkoły pod względem ilości uczniów na rok szkolny 2016/17 (wg uzasadnienia do uchwały), tj. „0” 1 dziecko, kl. I 4 dzieci, kl. II brak, kl. III 4 dzieci, kl. V 4 dzieci, kl. VI 6 dzieci; ogółem liczba dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu z obwodu szkoły w St. Kiełbonkach to 27, z czego 5 kontynuowało naukę w innych szkołach.
Jak wcześniej mówiła, ustawodawca zauważa problem realizacji podstawy programowej, daje możliwość organowi prowadzącemu przeniesienia kl. I – jeżeli liczba dzieci jest mniejsza niż 7, do innej szkoły – tak więc w domyśle idzie to w tym kierunku, że w szkole powinno być co najmniej 7 osób na oddział, tj. 6x7 + zerówka – w tej szkole miało być o wiele mniej uczniów.
22 kwietnia odbyło się spotkanie z rodzicami, 10 maja złożone Radzie Rodziców wyjaśnienia w związku z tą sytuacją. Rodzice wykazali dużo rozsądku, z korzyścią dla dzieci; 5 dzieci przeszło do szkoły w Nawiadach, pozostałe do Zespołu Szkół w Pieckach. Zorganizowany jest dodatkowy transport dla młodszych dzieci, z czego korzystają też dzieci dowożone do Przedszkola w Pieckach.
Dzisiejsza uchwała to uchwała intencyjna, następnie będzie dostarczona rodzicom informacja o zamiarze likwidacji szkoły – będzie czas na złożenie uwag, rozmowy. Kurator Oświaty został poinformowany o tym zamiarze, nauczyciele i pracownicy obsługi mają zatrudnienie, dyrektor do końca sierpnia 2017 r. pełni swoją funkcję, pensum realizuje w Zespole Szkół w Pieckach.
Decyzja o przystąpieniu do likwidacji szkoły nie była łatwa, demografia i rozsądek przeważyły nad uczuciami, wskazują, że inaczej zadziałać nie było można.
 
Pani radna T. Dworczak – m.in.: jako były nauczyciel, były dyrektor miałam do tej pory dylemat, ale dzisiaj mam już pewność, zagłosuję „za”, dlatego że nie został tu nikt skrzywdzony, dzieci w większej szkole mają większe możliwości, perspektywy rozwoju. Z drugiej strony – jak powiedziała też Pani Wójt, jest przykro, bo budynek jest, a dzieci nie ma – młodzi wyjeżdżają, pewnie już nie wrócą.
 
Pan radny A. Brodzik – m.in.: gratuluję Pani Wójt odważnej decyzji, bo mogła poczekać ten rok i Rada musiałaby to sama załatwić. Przyznam, że już za kadencji Pani Wójt M. Jarczewskiej byłem za likwidacją tej szkoły, bo sytuacja była podobna; podejmowanie decyzji w takich przypadkach nie powinno być kierowane uczuciami.
 
Pan Przewodniczący T. Jasinowicz – m.in.: dzisiaj musimy głosować nad uchwałą przykrą, nie możemy uczestniczyć tylko w sprawach, które nas cieszą; obecna sytuacja to znak czasu – demografia, ale przy tym też i uczucia, bo szkoła to nie tylko dzieci, a cała społeczność, miejscowość. Tą uchwała prawdopodobnie zamkniemy jakiś etap Starych Kiełbonek, jednak musimy być odpowiedzialni, musimy odczytywać znaki czasu, pewnych spraw nie możemy „przeskoczyć”, inaczej rozstrzygnąć, jesteśmy tu po to, aby reagować na to co się dzieje w naszej gminie.
 
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Starych Kiełbonkach; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 15 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXV/167/16);
ogłoszenie przerwy w obradach (po przerwie stan 14 radnych)
 
d) wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu ...
 
Wyjaśnień udzieliła P. Wójt, m.in. wyjaśniła, że sprawa dotyczy działki w Dłużcu, ok. 2-arowej, przy starym przystanku, która została sprzedana na polepszenie warunków zabudowy; obecnie, w celu zasilenia tej działki w energię elektryczną niezbędne jest obciążenie służebnością przesyłu działki po przeciwnej stronie Nr 314.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na rzecz ENERGA S.A. z siedzibą w Gdańsku; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXV/168/16);
 
e) przyjęcia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Piecki na lata 2016-2022”
 
Wprowadzenia dokonała P. Wójt, m.in. przekazała, że na ostatnim wspólnym posiedzeniu komisji byli autorzy Programu Rewitalizacji i Programu Ochrony Środowiska, którzy szczegółowo zapoznali radnych z tymi opracowaniami. I etapem prac nad opracowaniem Programu było wyznaczenie terenu, który będzie podlegał rewitalizacji, co zostało już przyjęte uchwałą Rady.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Piecki na lata 2016-2022”; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za”, 1 wstrz. (uchwała Nr XXV/169/16);
 
f) przyjęcia „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Piecki na lata 2016-2020”
 
Wprowadzenia dokonała P. Wójt, m.in. przekazała, że gmina jest zobowiązana do posiadania programu ochrony środowiska, program taki na lata 2016 – 2020 został opracowany, zgodnie z przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska; stanowi podstawowy dokument dot. działań na rzecz ochrony środowiska na terenie gminy, zawiera zadania i cele do osiągnięcia.
Program został pozytywnie zaopiniowany przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz W-M Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego. Odbyły się także konsultacje społeczne – nie wniesiono uwag i wniosków do projektu POŚ.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Piecki na lata 2016-2020”; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za” - jednogłośnie (uchwała Nr XXV/170/16);
 
g) ogłoszenie tekstu jednolitego uchwały dot. utworzenia Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
 
Pani Sekretarz B. Wołkowicz m.in. wyjaśniła, iż w ostatnim czasie Rada przyjęła dwie uchwały w sprawie powołania Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach oraz nadania statutu, które podlegały ogłoszeniu w wojewódzkim dzienniku urzędowym, jednakże pojawiły się trudności techniczne co do ich ogłoszenia. Służby prawne Wojewody zwróciły się poprzez Pana radcę prawnego o przyjęcie przez Radę tekstu jednolitego tych uchwał, co pozwoli na wprowadzenie do programu i ogłoszenie w dzienniku.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt obwieszczenia w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały dotyczącej utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach”; po poddaniu pod głosowanie obwieszczenie w/w sprawie zostało przyjęte 14 gł. „za” - jednogłośnie.
 
Ad. 7 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości
 
Pani Wiesława Rolka – sołtys s. Stare Kiełbonki:
  1. zapytała o środki, które planowane są na udrożnienie, odwodnienie przy świetlicy – zwróciła się o rozważenie wykonania odwodnienia, bo jeśli planowane jest wykonanie udrożnienia kratki, to nie przyniesie to większego skutku, gdyż będzie dalej zasypywana, woda spływająca z dachu leci na polbruk i wpada do ganku, do kuchni;
  2. sprawa szkoły – cieszę się, że padły wypowiedzi, że nasze dzieci są zadowolone – chociaż nigdy nie myśleliśmy, że nie będą zadowolone, bo też przechodziły do Gimnazjum i dobrze sobie radziły.
 
Pan Andrzej Brodzik – radny, sołtys s. Jakubowo – podziękował Pani Wójt za szybką reakcję w sprawie przecieku dachu świetlicy, trwającą procedurę dla określenia zasad korzystania z nieruchomości, w której mieści się świetlica.
 
Pan Leszek Krysiak – sołtys s. Krutyń – zapytał kiedy będzie ogłoszony przetarg na drogę w Krutyni, ponadto zwrócił się z prośbą do P. Wójt o 1,5 tony jakiegokolwiek kruszywa, bo zgłaszają się mieszkańcy chcący zasypywać dziury, żeby doraźnie poprawić jej stan.
 
Ad. 8 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski
 
Odpowiedzi udzieliła Pani Wójt, m.in.:
  • w sprawie uszkodzonej muldy zwalniającej na ul. Topolowej – koszt muldy jaka jest na ul. 1 Maja to 3.000 zł netto, ostatnio instalowane były muldy na ul. Nowej, które są bardzo dobre, koszt 4 muld to 3.000 zł - i takie prawdopodobnie będziemy instalować, także w innych miejscowościach, które się zgłaszają, np. Brejdyny;
  • w sprawie drogi w Krutyni – nie będziemy teraz jej przebudowywać, zadanie zostawione w budżecie następnego roku, przetarg będzie ogłoszony jeszcze do końca grudnia, realizacja w następnym roku;
  • w sprawie odwodnienia przy świetlicy w Starych Kiełbonkach – sprawa do wyjaśnienia z pracownikiem Urzędu merytorycznie tym się zajmującym, tj. Panem J. Rutkowskim;
  • w sprawie podziału nieruchomości w Jakubowie – mamy opracowanych kilka wersji podziału, prośba do Pana sołtysa o potwierdzenie swoim podpisem przyjętej wersji w Urzędzie Gminy.
 
Ad. 9 – zamknięcie obrad
 
W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XXIV Sesji Rady Gminy Piecki Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz ogłosił zamknięcie obrad.
 
Na tym protokół zakończono.
Przewodniczący Rady
Tomasz Jasinowicz
Protokółowała:
Joanna Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-20 09:55:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-20 10:04:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:19:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
653 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony