ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XXVI/2016 Sesji Rady Gminy Piecki - nadzwyczajnej z 25 listopada 2016r.

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-20 10:07:15 przez Tyberiusz Maksymow, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XXVI/2016
 
XXVI Sesji Rady Gminy Piecki - nadzwyczajnej, odbytej w dniu 25 listopada 2016 r.
pod przewodnictwem Pana Tomasza Jasinowicza – Przewodniczącego Rady.
 
Obrady odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 10:00 – 10:35.
 
W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał otwarcia XXVI Sesji – nadzwyczajnej, przy obecności 14 radnych – na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych, po czym przedstawił propozycję zmiany porządku obrad – poszerzenie o sprawę przyjęcia uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy będącej rozszerzeniem zasięgu ulicy Nowej w Pieckach – jako pkt 2b -
- powyższa propozycja zmiany porządku obrad została przyjęta w głosowaniu 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie.
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie uchwał w sprawach:
    a) zmian budżetu gminy na 2016 rok,
    b) nadania nazwy ulicy będącej rozszerzeniem zasięgu ulicy Nowej położonej w miejscowości Piecki.
  3. Zamknięcie obrad.
 
Ad. 2a
 
Propozycje zmian budżetu przedstawiła i omówiła Pani Wójt A. Kurczewska - wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do nin. protokołu; m.in. przekazała, że główną sprawą będącą przyczyną zwołania sesji nadzwyczajnej jest prośba o zabezpieczenie środków na opracowanie wniosku do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska o środki na wykonanie otworu badawczego w Gminie Piecki; koszt opracowania wniosku, całej dokumentacji aplikacyjnej to 15.000 zł netto, termin złożenia wniosku do 30 listopada br.
Obecnie istnieje możliwość uzyskania 100% dotacji na wykonanie odwiertu (w poprzednim roku było 75%), odwiert w okolicy Krutyni, na głębokości 1.230 metrów – głęboka geotermia, z okresu triasu.
Środki na to zadanie w kwocie 19.000 zł proponuje się pozyskać ze zmniejszenia środków na zadanie inwestycyjne dot. ul. Nowej, które zostało już w całości wykonane. Pozostałe zmiany – wg wniosków GOPS o przesunięcia w ramach posiadanego budżetu. Skutek zmian dla budżetu gminy jest zerowy.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2016 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XXVI/171/16);
 
Ad. 2b
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt, m.in. iż do dokumentacji dla rozliczenia dotacji na ul. Nową konieczna jest nazwa całego ciągu jako ulica Nowa, tj. od ul. Przemysłowej do drogi powiatowej w kierunku Brejdyn. Obecna nazwa „ul. Nowa” była nadana do okolicy budynku Państwa Zyśk.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Adam Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy będącej rozszerzeniem zasięgu ulicy Nowej położonej w miejscowości Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XXVI/172/16);
 
Ad. 3
W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XXVI – nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Piecki, Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz ogłosił zamknięcie obrad.
 
Na tym protokół zakończono i podpisano.
Przewodniczący Rady
Tomasz Jasinowicz
Protokółowała:
Joanna Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-20 10:06:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-20 10:07:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:19:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
568 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony