ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

P R O T O K Ó Ł Nr LI/10 LI Sesji Rady Gminy Piecki z 8 lipca 2010 r.

Informacja ogłoszona dnia 2010-09-02 10:39:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

P R O T O K Ó Ł Nr LI/10
LI Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 8 lipca 2010 r.
pod przewodnictwem Pana Jana Gleby – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.

Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Pieckach, rozpoczęcie o godz.10:00, zakończenie o godz. 13:30.
W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki – wg załączonej listy obecności (nieobecni: B. Bongarc, T. Pietryga),
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Maria Jarczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska,
- Sekretarz Gminy Pani Bożena Wołkowicz,
- Radca Prawny Urzędu Gm. Pan Ryszard Bielański.

Przewodniczący Rady Pan Jan Gleba dokonał otwarcia LI Sesji przy obecności 13 radnych - na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, przywitał wszystkich zebranych na sali sesyjnej – radnych, zaproszonych gości, sołtysów, Panią Wójt oraz pracowników Urzędu. Następnie, do przedstawionego porządku obrad zaproponował wniesienie zmiany – wycofanie (na wniosek Kierownika GOPS zgłoszony i przyjęty na wspólnym posiedzeniu komisji w dniu wczorajszym) sprawy uchwalenia Statutu GOPS w Pieckach – pkt 5 „i” -
- w/w zmianę przyjęto w głosowaniu 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie.

Porządek obrad :

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum, przedstawienie porządku obrad.
2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zmian budżetu Gminy na 2010 rok,
b) przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki,
c) zawarcia porozumienia określającego zasady wspólnej realizacji zadania polegającego na rekultywacji składowiska odpadów w Polskiej Wsi,
d) zatwierdzenia zmian Planu Odnowy Miejscowości Piecki na lata 2009 – 2016,
e) zatwierdzenia zmian Planu Odnowy Miejscowości Dłużec na lata 2008 – 2015,
f) zatwierdzenia zmian Planu Odnowy Miejscowości Machary na lata 2009 – 2016,
g) zatwierdzenia zmian Planu Odnowy Miejscowości Krutyń na lata 2009 – 2016,
h) udostępnienia placu zabaw w Krutyni dla mieszkańców i regulaminów placów zabaw na terenie Gminy Piecki,
i) przyjęcia projektu systemowego pt. „Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w Gminie Piecki” na 2010 rok,
j) przyjęcia do realizacji Programu Aktywności Lokalnej na 2010 rok.
6. Wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości.
7. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
8. Zamknięcie obrad.

Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych
Radny Pan Tomasz Jasinowicz – zwrócił się z pytaniem do Pani Wójt o sprawę pasów – przejścia dla pieszych do sklepu Allux – czy w tej sprawie coś już wiadomo?

Ad. 3 - przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
Przewodniczący Rady Pan J. Gleba poinformował, że protokół z poprzedniej sesji, tj. z dnia 17 czerwca 2010 r. wyłożony był do wglądu na sali obrad, dostępny był również w biurze Rady i BIP, każdy zainteresowany mógł się z nim zapoznać – po czym zwrócił się do radnych z pytaniem o ew. uwagi do niego – nie zgłoszono.
Przyjęcie protokołu poddano pod głosowanie, w wyniku którego został przyjęty 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie.

Ad. 4 – informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym
W/w informację przedstawiła i omówiła Wójt Gminy Pani M. Jarczewska – za okres od 17 czerwca do 7 lipca 2010 r., sporządzoną na podstawie zarządzeń wydanych przez Wójta – wg informacji pisemnej stanowiącej załącznik do nin. protokołu (radni otrzymali przed sesją do szczegółowego zapoznania się). Ponadto przedstawiła dodatkowe informacje, w tym m. in.:
­ nt. stanu realizacji zadań inwestycyjnych: w dniu dzisiejszym podpisana zostanie umowa na kanalizację sanitarną w Brejdynach (tu prośba do P. Sołtysa o zorganizowanie zebrania wiejskiego w celu poinformowania mieszkańców), na Czaszkowo umowa będzie podpisana za ok. tydzień, przetarg już się odbył, wygrała firma Pani Sitko za cenę 502.051 zł (najwyższa oferta była na 880.000 zł), 21 lipca będzie przetarg na drogę w Goleni, w sprawie dokumentacji na przedszkole – Pan W. Makiewicz jeszcze nie złożył dokumentacji – „poślizg” ma już pół roku, wg bieżących informacji od p. Makiewicza ma ją złożyć w przyszłym tygodniu;
­ nt. wczorajszej wizyty z Panią Skarbnik u Pani Prezes RIO w Olsztynie w celu rozmów w sprawach koncesji na kotłownię i zakupu figurek od Pani M. Dermackiej; Pani Prezes, będąca ekspertem od zamówień publicznych zasugerowała, że figurki powinna zakupić instytucja kultury – my jako gmina przekazujemy dla GOKSiR dotację podmiotową na zakup tej kolekcji, i kolekcja pozostaje w strukturach tej instytucji kultury (wszystko toczy się z zachowaniem procedury zamówień publicznych); odn. koncesji na roboty budowlane dot. kotłowni – Pani Prezes powiedziała, że niech wszystko toczy się jak się toczy, najbardziej wątpliwym jest fakt – bo jest to nowa sprawa i dla Pani Prezes, że nam koncesjonariusz będzie sprzedawał ciepło, a ZGKiM będzie jakby odsprzedawał to ciepło – i tu jest wątpliwość, że Zakład nie może sprzedawać nie wyprodukowanego przez siebie ciepła; jest to do wyjaśnienia w dalszym postępowaniu, zobaczymy jak koncesjonariusze będą się zachowywali, co będą proponowali, potem istotna będzie umowa;
­ 17 lipca odbędzie się kolejna „Pieckowiada” – zaproszenie wszystkich do uczestnictwa, szczególnie P. Wójt zachęciła do wzięcia udziału w konkursie „Co wiesz o Mazurskim Morzu”.

Ad. 5 – podjęcie uchwał w sprawach:

a) zmian w budżecie Gminy na 2010 rok
- propozycje zmian przedstawiła i omówiła Wójt Gminy Pani M. Jarczewska – wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do nin. protokołu.

Radny Pan A. Brodzik wystąpił z prośbą o omówienie przez dyrektorów GOKSiR i ZGKiM ich wniosków o zwiększenie dotacji.
Wniosek GOKSiR omówił Dyrektor Pan Z. Piaskowski – wg danych zawartych we wniosku pisemnym stanowiącym załącznik do nin. protokołu.
Wniosek ZGKiM omówił Dyrektor Pan S. Żbikowski – wg danych zawartych we wniosku pisemnym stanowiącym załącznik do nin. protokołu.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2010 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 9 gł. „za”, 4 gł. wstrz. się, 0 przeciw (uchwała Nr LI/213/10).

b) przystąpienia do sporządzenia zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki
- wprowadzenia do powyższej sprawy dokonała Pani Wójt M. Jarczewska; przedstawiła obszary proponowane do zmian na Rysunku Studium. Od uchwalonego Studium minęło 10 lat, a więc pora na zmiany, jest sporo wniosków, jest też darowizna na ten cel. Dzisiaj nie możemy – i nie ma takiej potrzeby, żeby dokładnie precyzować tereny do zmian numerami działek, ograniczyliśmy się do wskazania obrębów – jak ustaliliśmy na wczorajszym wspólnym posiedzeniu komisji, czyli wskazanych zostało 16 obrębów geodezyjnych. Głównie chodzi nam o tereny, które są już zabudowane nielegalnie zabudową letniskową nad jeziorami Nowe Kiełbonki i Dłużec oraz w Cierzpiętach, a także Piecki, gdzie brak już terenów budowlanych oraz teren w Dobrym Lasku.

W trakcie dyskusji i omawiania sprawy zmian do studium, radni zgłaszali wnioski o rozszerzenie zakresu zmian o kolejne obręby (pp. Puławski, Brodzik, Krysiak, Więcek), łącznie z wnioskiem o ujęcie wszystkich obrębów położonych na terenie Gminy (pp. Michalczewski, Jasinowicz). Radna Pani J. Nadolna zgłosiła następnie wniosek o zatwierdzenie zmian w wersji przyjętej na wspólnym posiedzeniu komisji, czyli 16 obrębów, co jest zawarte w projekcie uchwały przedłożonym przez P. Wójt – po czym wcześniejsi wnioskodawcy zmian wycofali swoje wnioski (pp. Michalczewski, Jasinowicz, Puławski).

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LI/214/10).

c) zawarcia porozumienia dot. rekultywacji składowiska odpadów w Polskiej Wsi
- powyższą sprawę przedstawiła P. Wójt M. Jarczewska; składowisko w Polskiej Wsi obsługuje 5 samorządów z Powiatu Mrągowskiego, będzie eksploatowane do 2014 roku, po wyeksploatowaniu będzie bezwzględnie potrzebna jego rekultywacja i monitoring. Miasto i Gmina Mrągowo wystąpiły do samorządów o podpisanie porozumienia, aby za 5 lat partycypowały w kosztach rekultywacji – w stosunku do przywożonych odpadów; nasz udział w tym zadaniu byłby rzędu 50.000 zł.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zawarcia porozumienia określającego zasady wspólnej realizacji zadania polegającego na rekultywacji składowiska odpadów w Polskiej Wsi; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 13 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr LI/215/10).

d) e) f) g) – zmiany Planów Odnowy Miejscowości: Piecki, Dłużec, Machary, Krutyń
- wyjaśnień do powyższych spraw udzieliła P. Wójt; m. in. poinformowała, że potrzeba zmian Planów powstała w wyniku rozpatrzeniu naszych wniosków przez Urząd Marszałkowski, który skierował je do poprawek i uzupełnień; są to tzw. literówki, uzupełnienia treści, dołączenie mapek, zdjęć.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan L. Krysiak odczytywał kolejno projekty uchwał, które następnie poddawano pod głosowania:
- w sprawie zmiany Planu Odnowy Miejscowości Piecki na lata 2009-2016 –
- w głosowaniu przyjęto 12 gł. „za”, O wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr LI/216/10);
- w sprawie zmiany Planu Odnowy Miejscowości Dłużec na lata 2008-2015 –
- w głosowaniu przyjęto 12 gł. „za”, O wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr LI/217/10);
- w sprawie zmiany Planu Odnowy Miejscowości Machary na lata 2009-2016 –
- w głosowaniu przyjęto 12 gł. „za”, O wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr LI/218/10);
- w sprawie zmiany Planu Odnowy Miejscowości Krutyń na lata 2009-2016 –
- w głosowaniu przyjęto 12 gł. „za”, O wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr LI/219/10);

h) udostępnienia placu zabaw w Krutyni (…)
- powyższą sprawę omówiła Pani Wójt M. Jarczewska; m. In. poinformowała, że w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” złożone zostały wnioski na place zabaw, w tym w Krutyni. Planowany tam plac zabaw znajduje się na działce szkolnej, stąd Urząd Marszałkowski wskazał, żeby udostępnić ją na ogólnodostępną, a poza tym o przygotowanie regulaminów wszystkich placów zabaw powstających na terenie Gminy.
Przewodniczący Rady Pan J. Gleba dodał, iż sprawa regulaminu placów zabaw była szczegółowo omawiana na wspólnym posiedzeniu komisji, na którym przyjęto pewne zmiany w stosunku do proponowanych zapisów w jego projekcie, tj. :
1) place zabaw są czynne w godzinach 6:00 – 22:00,
2) wiek dzieci mogących przebywać na placu wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów – to 7 lat,
3) nowy zapis, iż nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie udostępnienia placu zabaw w Krutyni dla mieszkańców i regulaminów placów zabaw na terenie Gminy (z w/w zmianami); po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 12 gł. „za”, 0 wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr L/220/10).

i) przyjęcia projektu systemowego (…) na 2010 rok
- powyższy projekt przedstawiła i omówiła Kierownik GOPS w Pieckach Pani J. Kowalczyk – wg zapisów zawartych w projekcie stanowiącym załącznik do projektu uchwały. Dodała m. In. że projekt ten realizowany jest przez GOPS 3. rok w ramach programu Kapitał Ludzki, generalnie dotyczy aktywizowania osób bezrobotnych różnymi nowoczesnymi metodami, bierze w nim udział 28 osób dorosłych i grupa ludzi młodych.
Pytań nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia projektu systemowego pt. „Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w Gminie Piecki” na 2010 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 11 gł. „za”, 0 wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr L/221/10).

j) przyjęcia Programu Aktywności Lokalnej na 2010 rok
- powyższą sprawę przestawiła i omówiła Kierownik GOPS w Pieckach Pani J. Kowalczyk – wg zapisów zawartych w PAL. Dodała m. In. że PAL jest „kawałkiem” dużego projektu przed chwilą przyjętego przez Radę, ponadto, że tym programem GOPS chciałby zapoczątkować działania za sfery pomocy społecznej i integracji społecznej skierowane do młodzieży wiejskiej. PAL realizowany jest również z wykorzystaniem środków z EFS.
Po zakończeniu omawiania w/w Programu, Pani Kierownik udzielała odpowiedzi na pytania dotyczące realizacji Programu.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji Programu Aktywności Lokalnej na 2010 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwałę w w/w sprawie przyjęto 12 gł. „za”, 0 wstrz., 0 przeciw (uchwała Nr L/222/10).

Ad. 6 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości

Pan Zdzisław Piaskowski – Dyrektor GOKSiR „Pegaz” w Pieckach poinformował o organizacji na dzień 17 lipca br. corocznej Pieckowiady. Poinformował również o akcie wandalizmu w ostatni weekend na stadionie w Pieckach – rozbiciu betonowej płyty trybuny, porozrzucanych elementach betonowych po całym stadionie. Obecnie trwa dochodzenie Policji w tej sprawie.

Pan Krzysztof Hanuszewski – Prezes Gminnego Zarządu ZOSP RP w Pieckach – poinformował, że 24 lipca (sobota), godz. 10:00 w Krutyni odbędzie się wielka uroczystość strażacka – obchody 50-lecia OSP w Krutyni, połączone z uroczystym wręczeniem sztandaru Oddziałowi Gminnemu Związku OSP RP w Pieckach; P. Prezes zwrócił się z prośbą o liczne przybycie na tą uroczystość wszystkich chętnych. Następnie poinformował o odbytych gminnych zawodach sportowo-pożarniczych, wyniki:
I miejsce – OSP Piecki, II – OSP Krutyń, III – OSP Nawiady;
w kategorii drużyn żeńskich: I – OSP Piecki, II – OSP Nawiady, III – OSP Machary.

Pani Mirosława Drężek – sołtys s. Zyzdrojowy Piecek zwróciła się z pytaniami do Pani Wójt: kiedy będzie realizowana woda oraz jak to jest możliwe, że jezioro jest zagrodzone? Chcąc np. iść na ryby – nie można, bo wszystko pogrodzone płotami, podobnie jest z kąpieliskiem – nie ma dojścia.

Pani Jadwiga Kulas – sołtys s. Nawiady – zgłosiła sprawy:
- naprawy drogi od Pana Żbikowskiego do Pani Cichej – droga wciąż nie jest naprawiona mimo wielokrotnych próśb,
- sprawę wykaszania pasów przydrożnych przy drodze krajowej – nie wszyscy wykaszają przy swoich posesjach, np. klin przy p. Cichej – nikt nie kosi, szpeci wieś, nie wiadomo kto ma kosić – czy komunalna, czy krajówka, bo tak nie można tego zostawić. Ponadto wjazdy na drogi – Goleń, Prusinowo są bardzo zachwaszczone, b. zła widoczność,
- sprawę niewymienionych do tej pory lamp – mimo wielokrotnych zgłoszeń.

Ad. 7 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski

Odpowiedzi udzieliła Pani Wójt M. Jarczewska:
- na zapytanie Pana radnego T. Jasinowicza – o wykonanie przejścia dla pieszych do sklepu Allux były złożone 2 wnioski – ponieważ mieszkańcy mają różne zapotrzebowania i jedni chcą na wysokości Banku, inni koło tego sklepu. Pani Wójt poinformowała, że rozmawiała w dniu dzisiejszym z Panem Masłowskim – Dyrektorem Oddziału Dróg Krajowych w Szczytnie w tej sprawie, który powiedział, że w tym roku na pewno przejście to nie będzie mogło być zrobione, gdyż muszą być zachowane różne wymogi, w tym bezwzględnie musi ono być oświetlone. Wystąpimy z formalnym wnioskiem – tylko do sprecyzowania miejsce usytuowania tegoż przejścia –
- radni wskazali, by było ono na wysokości sklepu Allux;

- odn. zapytań Pani sołtys Zyzdrojowego Piecka; w sprawie wody – wczoraj wpłynęła oferta (jedyna na ogłoszony przetarg) na wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Zyzdrojowym Piecku – za cenę 40.000 zł z terminem wykonania na 30 czerwca 2011 r. – a więc termin b. długi, będziemy próbować rozmawiać o przyśpieszenie prac (chociaż Nadleśnictwo ciągle zmienia nam warunki umowy dzierżawy tej stacji); w sprawie zagrodzonego jeziora – takich sytuacji jest bardzo dużo, należałoby tu chyba uruchomić Powiat, żeby wszczął kontrole. Wszyscy wiedzą, że nie może tak być, że ma być pozostawiony dostęp wzdłuż jeziora, ale niestety jest inaczej. Gorzej jest z dojściem, bo grunty sprzedawane są prywatnym właścicielom. Trzeba tu dokładnie sprawdzić (u Pani Biedrzyckiej) czy nie ma w pobliżu Zyzdrojowego Piecka działki gminnej, mogącej być dojściem do jeziora;

- odn. spraw zgłoszonych przez Panią sołtys Nawiad: w sprawie drogi do p. Cichej – trzeba będzie ponownie jechać na miejsce i zobaczyć co trzeba tam zrobić (tu P. sołtys podała, że od p. Żbikowskiego są doły, później pośrodku załamany bruk); co do wykaszania pasów przydrożnych – bezwzględnie w pasie drogowym wykaszają zarządcy dróg i do nich należy zgłaszać takie sygnały (drogi krajowe – Oddział Szczytno, drogi wojewódzkie – Oddział Kętrzyn), ponadto wszyscy właściciele posesji mają obowiązek wykaszania przy swoich posesjach.

Ad. 8 – zamknięcie obrad

Przewodniczący Rady Gminy stwierdził, że porządek obrad LI Sesji Rady Gminy Piecki został wyczerpany, po czym ogłosił zamknięcie obrad.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

Przebieg obrad Rady w całości zarejestrowany na nośniku cyfrowym.


Przewodniczący Rady

Jan Gleba

Protokółowała:
Joanna Kaczyńska

Załącznik
do Protokołu Nr LI/10
Sesji Rady Gminy Piecki
dn. 8 lipca 2010 r.


Informacja Wójta Gminy Piecki z działalności w okresie międzysesyjnym –
od 17 czerwca do 7 lipca 2010 r. sporządzona na podstawie zarządzeń Wójta.


RG. 0056-7/10 Piecki, 7 lipca 2010 r.

1) 17 czerwca – zarządzenie w sprawie zmian budżetu Gminy na 2010 rok – dotyczy zmian w planie dochodów i wydatków – na podstawie decyzji Krajowego Biura Wyborczego przyznającej kwotę 6.930 zł na wypłaty diet dla członków obwodowych komisji wyborczych (wybory Prezydenta RP);

2) 21 czerwca – zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej – do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na realizację zadania „Kanalizacja sanitarna Czaszkowo - Piecki;

3) 21 czerwca – zarządzenie w sprawie ustanowienia służebności przesyłu (dot. działki w Brejdynach na rzecz ENERGA S. A. w Gdańsku);

4) 24 czerwca – zarządzenie w sprawie zmiany Zarządzenia Wójta z dnia 31 maja 2010 r. w sprawie powołania składów osobowych obwodowych komisji wyborczych w Gminie Piecki (zmiany w składzie OKW Nr 3 w Krutyni);

5) 24 czerwca – zarządzenie w sprawie udzielenia pełnomocnictwa kierownikowi GOPS w Pieckach – dot. organizacji prac społecznie użytecznych;

6) 24 czerwca – zarządzenie w sprawie upoważnienia kierownika GOPS w Pieckach do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji;

7) 24 czerwca – zarządzenie w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Pieckach do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji (upoważnienie Pani M. Wojdasiewicz);

8) 29 czerwca – zarządzenie w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2010 rok – dokonanie przeniesień wydatków między paragrafami w obrębie działów: 750 na kwotę 10.00 zł i 801 na 7.000 zł;

9) 30 czerwca – zarządzenie w sprawie zmian budżetu Gminy na 2010 rok – dokonanie zmian w planie dochodów i wydatków na podstawie decyzji:
• Wojewody z przeznaczeniem na zasiłki okresowe oraz zasiłki stałe – 25.568 zł,
• Krajowego Biura Wyborczego na wypłatę diet członkom komisji wyborczych na przeprowadzenie II tury wyborów Prezydenta RP – 6.930 zł;

10) 1 lipca – zarządzenie w sprawie zmiany zarządzenia Wójta z dnia 31 maja 2010 r. w sprawie powołania składów osobowych obwodowych komisji wyborczych w Gminie Piecki (zmiany w składzie OKW Nr 1 w Pieckach);

11) 6 lipca – zarządzenie w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości – dot. rezygnacji z prawa pierwokupu działki o pow. 1342 ha w Pieckach zbywanej przez Państwo D. i A. Zapadka za cenę wg wstępnego aktu notarialnego 38.000 zł;

12) 6 lipca – zarządzenie w sprawie upoważnienia kierownika GOPS w Pieckach do przekazywania informacji o zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego do biura informacji gospodarczej;

13) 6 lipca – zarządzenie w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Pieckach do przekazywania informacji o zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego do biura informacji gospodarczej (upoważnienie Pani M. Wojdasiewicz);

14) 6 lipca – zarządzenie w sprawie zmian budżetu Gminy na 2010 rok - dokonanie zmian w planie dochodów i wydatków na podstawie decyzji Wojewody przyznającej kwotę 22.216 zł na dofinansowanie zakupu podręczników w ramach rządowego programu „Wyprawka szkolna”.


Sporządziła:
J. Kaczyńska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-02 10:38:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-02 10:39:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:20:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
922 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony