ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr II/2018 Sesji Rady Gminy Piecki z 28 grudnia 2018

Informacja ogłoszona dnia 2019-01-21 10:17:29 przez Tyberiusz Maksymow

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr II/2018
 
II Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 28 grudnia 2018 r. pod przewodnictwem Pana Tomasza Jasinowicza – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.
 
Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 10:00 – 13:10.
W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności,
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Agata Naumowicz,
- Radca Prawny w Urzędzie Gminy Pan Dariusz Bączek.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał otwarcia II Sesji przy obecności 14 radnych - na ustawowy skład Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych, po czym przystąpił do realizacji porządku obrad, jak niżej:
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. 1) Wybór przewodniczących stałych komisji Rady – przyjęcie uchwały;
2) Powołanie stałych komisji Rady i ustalenie ich składów osobowych – przyjęcie uchwały.
  1. Przyjęcie uchwał w sprawach:
    1. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2018-2025;
    2. zmian budżetu gminy na 2018 rok;
    3. przyjęcia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Piecki;
    4. przyjęcia „Programu współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019;
    5. ustanowienia wieloletniego gminnego programu osłonowego „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023;
    6. podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023;
    7. określenia zasad zwrotu wydatków na świadczenia w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023;
    8. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019r.;
    9. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość na okres 3 lat;
    10. wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na rzecz Orange Polska S. A. z siedzibą w Warszawie;
    11. wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na rzecz ENERGA Operator S. A. z siedzibą w Gdańsku;
    12. ustalenia wysokości wynagrodzenia Wójta Gminy Piecki.
  2. Wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości.
  3. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.
 

 
Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych
Pani Marzenna Balcerczyk – pytanie do Pani Wójt – mieszkańcy Osiedla zgłaszają, że jest spora podwyżka opłat i chcieliby wiedzieć, czym jest podyktowana, bo wynosi ok. 30%.
Ad. 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
 
Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poinformował, że protokół z ostatniej sesji Nr I/2018 z dnia 21 listopada 2018 r. wyłożony był przed sesją do wglądu na sali obrad, można było się z nim zapoznać – zapytał czy są ew. pytania bądź uwagi – nie zgłoszono, wobec czego przyjęcie protokołu poddał pod głosowanie, w wyniku którego został przyjęty 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie.
 
Po powyższym na salę obrad doszła Pani radna W. Rolka – stan Rady 15 radnych.
 
Ad. 4. 1. wybór przewodniczących stałych komisji Rady
 
Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz zwrócił się do radnych o zgłaszanie kandydatur na funkcje przewodniczących poszczególnych komisji:
 
Komisji Planowania, Budżetu i Przestrzegania Prawa – zgłoszone kandydatury:
1) Pana Łukasza Bałdygi – zgłoszona przez Panią M. Kamińską – Pan Ł. Bałdyga wyraził zgodę na kandydowanie.
Innych kandydatur nie zgłoszono.
 
Komisji Gospodarki Komunalnej, Przestrzennej, Rolnictwa, Turystyki i Ochrony Środowiska – zgłoszone kandydatury:
1) Pani Małgorzaty Kamińskiej – zgłoszona przez Pana S. Trzcińskiego – Pani M. Kamińska wyraziła zgodę na kandydowanie.
Innych kandydatur nie zgłoszono.
 
Komisji Zdrowia, Rodziny i Polityki Społecznej – zgłoszone kandydatury:
  1. Pani Justyny Bzura-Niksa – zgłoszona przez Panią M. Nadolną – Pani J. Bzura-Niksa wyraziła zgodę na kandydowanie;
Innych kandydatur nie zgłoszono.
 
Komisji Oświaty, Kultury i Sportu – zgłoszone kandydatury:
1) Pani Teresy Dworczak – zgłoszona przez Panią M. Balcerczyk – Pani T. Dworczak wyraziła zgodę na kandydowanie;
Innych kandydatur nie zgłoszono.
 
Komisji Rewizyjnej – zgłoszone kandydatury:
1) Pani Marzenny Balcerczyk – zgłoszona przez Panią T. Dworczak – Pani M. Balcerczyk wyraziła zgodę na kandydowanie;
Innych kandydatur nie zgłoszono.
 
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – zgłoszone kandydatury:
  1. Pani Marii Nadolnej – zgłoszona przez Panią E. Bobińską – Pani M. Nadolna wyraziła zgodę na kandydowanie.
  2. Pani Marii Jarczewskiej – zgłoszona przez Pana A. Brodzika – Pani M. Jarczewska wyraziła zgodę na kandydowanie.
Dalszych kandydatur nie zgłoszono.
 
Powyższe kandydatury poddano pod głosowania:
1) Pani Marii Nadolnej – „za” kandydaturą 10 głosów;
  1. Pani Marii Jarczewskiej – „za” kandydaturą 4 głosy
- większością głosów „za” przyjęta kandydatura Pani Marii Nadolnej.
 
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyboru przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Piecki, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 14 gł. „za”, 0 gł. przeciw, 1 gł. wstrz. się (uchwała Nr II/3/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
Ad. 4. 2. powołanie stałych komisji i ustalenie ich składów osobowych
 
Przewodniczący Rady ogłosił przerwę w obradach w celu dokonania przez radnych zapisów na listę członków poszczególnych komisji, a następnie na podstawie tych deklaracji sporządzenia - uzupełnienia projektu uchwały dot. składów osobowych komisji; lista deklaracji radnych w spr. członkostwa w komisjach w załączeniu do nin. protokołu.
 
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Piecki i ustalenia ich składów osobowych, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/4/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
Ad. 5 – przyjęcie uchwał w sprawach:
 
a) zmian WPF ….
 
Skarbnik Gminy Pani A. Naumowicz wyjaśniła na wstępie, iż proponowane zmiany w WPF dotyczą aktualizacji planu dochodów i planów wydatków - przedstawiła poszczególne propozycje zmian wg objaśnień do projektu uchwały, stanowiącego załącznik do nin. protokołu.
 
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2018-2025, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/5/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
b) zmian budżetu gminy na 2018 rok
 
Propozycje zmian przedstawiła i omówiła Skarbnik Gminy Pani A. Naumowicz – wg propozycji pisemnych, stanowiących załącznik do nin. protokołu; zmiany dotyczą aktualizacji planu dochodów i wydatków oraz na wnioski jednostek (GOPS, ŚDS, Sp Piecki) przeniesienia środków między paragrafami.
 
Pan radny A. Brodzik – zapytanie odn. zwiększenia o 145.000 zł dla ZGOK Olsztyn – z czego to wynika?
Pani Skarbnik, m.in.: dochody z tyt. gospodarki odpadami, tj. opłat mieszkańców winny być przeznaczane na ich wywóz i zagospodarowanie, jednakże ze względu, że ściągalność opłat nie jest 100% - jest sporo dłużników mających zaległości nawet od kilku lat – są to osoby bez pracy, na zasiłkach, schorowane, bez majątku, od których nie ma możliwości ściągnięcia, z budżetu musimy pokryć niedobór środków w należnościach wobec ZGOK, który jest odbiorcą naszych śmieci.
 
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2018 rok, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/6/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
c) przyjęcie Regulaminu dostarczania wody ...
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in.: projekt Regulaminu zgodnie z wymogami ustawowymi został przedstawiony i zatwierdzony przez radnych na wspólnym posiedzeniu komisji w miesiącu sierpniu 2018 r., po czym przekazany do zaopiniowania przez Wody Polskie. Projekt Regulaminu został zaopiniowany przez Wody Polskie pozytywnie z uwagami – należało usunąć pojęcie „umowa” - jako definicji nie występującej w ustawie, a także określić minimalny poziom usług świadczonych przez przedsiębiorcę, tj. ilość, jakość i ciśnienie dostarczanej wody i odprowadzanych ścieków. Uwagi te zostały uwzględnione w obecnie przedkładanym Radzie projekcie Regulaminu.
 
Pani radna M. Balcerczyk zwróciła uwagę na problem z mieszkańcami, którzy nie podłączyli się do kanalizacji – studzienka przy samym płocie, jest już możliwość przyłączenia się do sieci, a przyłącze nie jest wykonane, sąsiedzi dalej skarżą się na uciążliwe zapachy.
 
P. Wójt odnosząc się do powyższego m.in. przekazała, że każdy ma obowiązek wykonania przyłącza kanalizacyjnego, jeśli ma taką możliwość. Nie wszyscy jednak przyłączyli się na ul. Polnej, także na ul. Topolowej. Wyraziła nadzieję, że ta kadencja będzie prostowaniem zaszłości w tym zakresie, temat kanalizacji i wodociągów będzie na pewno podjęty kompleksowo, także przez komisje Rady.
 
Dalszych pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Piecki, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/7/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
d) przyjęcie Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi … na 2019 rok
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in. poinformowała, iż powyższy Program jest corocznie uchwalany przez Radę, określa zadania własne gminy do realizacji przez organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, a także określa wysokość środków przeznaczonych na realizację tych zadań. Przedstawiła poszczególne zadania na 2019 rok wg danych zawartych w proj. Programu.
 
Uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019”, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/8/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
e) ustanowienia programu osłonowego „Posiłek w szkole i w domu” ...
 
Projekt powyższego Programu przedstawiła i omówiła Kierownik GOPS Pani T. Nowacka, m.in.: od 2014 r. obowiązywała uchwała w sprawie dożywiania dzieci ze środowisk najuboższych, obecnie od 2019 r. będzie zmieniony na program „Posiłek w szkole i w domu”, gdzie doszedł moduł organizacji stołówek w szkołach. Z Programu korzystają dzieci uczące się na terenie gminy jak i poza gminą, jak również osoby dorosłe, które spełniają kryteria do otrzymania takiej pomocy.
 
Uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie ustanowienia gminnego programu osłonowego „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/9/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
f) podwyższenia kryterium dochodowego ...
 
Projekt uchwały przedstawiła i omówiła Kierownik GOPS w Pieckach Pani T. Nowacka, m.in. wyjaśniła, że aby osoby mogły nieodpłatnie korzystać z dożywiania, winna być podjęta przez Radę uchwała wyrażająca zgodę na podwyższenie kryterium dochodowego uprawniającego do otrzymania takiego świadczenia – ze 100% do 150%; obecnie kryterium 100% wynosi: 701 zł dla osoby samotnej, 528 zł dla osoby w rodzinie.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/10/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
- ogłoszenie przerwy w obradach;
po przerwie nieobecna radna Pani M. Jarczewska, stan Rady 14 radnych.
 
g) określenia zasad zwrotu wydatków na świadczenia w formie posiłku …
 
Projekt uchwały przedstawiła i omówiła Kierownik GOPS w Pieckach Pani T. Nowacka, m.in. wyjaśniła, iż aby odstąpić od zwrotu wydatków na zakup posiłku dla osób, których kryterium dochodowe nie przekracza 150%, niezbędna jest odrębna uchwała Rady określająca te zasady.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków na świadczenia w formie posiłku albo świadczenia pieniężnego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/11/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
h) przyjęcia Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 r.
 
Założenia Programu przedstawiła i omówiła Kierownik GOPS w Pieckach Pani T. Nowacka – wg danych zawartych w projekcie; Program jest corocznie przyjmowany przez Radę, zadania na rok 2019 głównie takie jak w 2018 r., ukierunkowane na zmniejszanie zjawiska alkoholizmu, z większym naciskiem na wspomaganie dzieci i młodzieży w rodzinach z problemem alkoholowym.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 rok, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/12/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
i) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy ...
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in., iż dotyczy działki w Mojtynach, położonej przy budynku świetlicy, teren działki to wzgórze, skarpy, którą dzierżawił współwłaściciel budynku świetlicy. Dzierżawą tej działki nie ma innych zainteresowanych osób.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość na okres 3 lat, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/13/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
j) wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz Orange ...
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in., iż służebność dotyczy obciążenia nieruchomości przy ul. Administracyjnej w Pieckach – 2 p-któw nie będących drogą, a działką – w celu doprowadzenia urządzeń do wieży telefonicznej przy oczyszczalni ścieków do przyłączenia sieci Orange.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na rzecz Orange Polska S. A. z siedzibą w Warszawie, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/14/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
k) wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz ENERGA ...
 
Wyjaśnień udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in., iż służebność dotyczy terenu po starym wysypisku śmieci w Krutyni – dla zmiany linii napowietrznej na podziemną oraz działki w Cierzpiętach dla zasilenia w energię elektryczną budynku świetlicy.
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na rzecz ENERGA Operator S. A. z siedzibą w Gdańsku, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/15/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
l) ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy
 
Wyjaśnień udzielił Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz, m.in. iż z każdą rozpoczynającą się kadencją winno być ustalone wynagrodzenie Wójta, ostatnia regulacja wynagrodzenia była w czerwcu 2018 r., gdzie musiała być zastosowana obniżka o 65 zł – obecna propozycja to pozostawienie wynagrodzenia na dotychczasowym poziomie.
 
Pytań, uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Piecki, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 14 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr II/16/18); w załączeniu imienny wykaz głosowania radnych.
 
Ad. 6 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości
Pani Jadwiga Kulas – sołtys s. Nawiady zapytania w sprawach:
  • świetlicy wiejskiej – czy coś się zmieniło, czy nie?
  • sprawa koszy na śmieci – wszyscy mają 120 litrowe, zarówno osoby samotne, jak i rodziny kilkuosobowe, co nie odpowiada faktycznym potrzebom;
  • sprawa wymiany pieców na ekologiczne.
 
Ad. 7 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski
 
Odpowiedzi udzieliła Pani Wójt A. Kurczewska, m.in.:
  • w sprawie podwyżki opłat za ogrzewanie na osiedlu – podwyżki wyniosły w granicach 8 – 12% i uzależnione były od stanu termoizolacji danego bloku, np. nr 11 – 12,5%, nr 5 – 10%, nr 4 – 10,8%. Podwyżce uległa też opłata stała o 26%, tj. 8 zł miesięcznie; podwyżka spowodowana głównie wzrostem cen materiału do opalania, tj. zrębków;
  • sprawa świetlicy w Nawiadach – odbył się przetarg, firma została wyłoniona, w budżecie na to zadanie jest 1,1 mln zł, ale okazało się to za małą kwotą do podpisania umowy, na sesji budżetowej środki będą odpowiednio zwiększone;
  • w sprawie koszy na odpady – prośba o zgłoszenie się do pracownika Urzędu Pani E. Krzemińskiej, zajmującą się sprawą odpadów;
  • w sprawie dofinansowania wymiany pieców i okien – wnioski o dofinansowanie mogą być składane tylko do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska.
 
Ad. 8 – zamknięcie obrad
 
W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad II Sesji Rady Gminy Piecki, Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz ogłosił zamknięcie obrad.
 
Na tym protokół zakończono.
 
Przewodniczący Rady
Tomasz Jasinowicz
 
Protokół sporządziła:
Joanna Kaczyńska
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-21 10:17:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-21 10:17:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:17:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
389 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony